• Hey, ik heb een stom klein probleempje waar ik niet uitkom,
    Ik vind een jongen leuk en daar was ik gister, nu hadden we morgen weer afgesproken,
    maar ik kwam gister telaat thuis dus van mijn ouders mag het niet.
    Ik wil heel graag naar hem toegaan ;s omdat morgen een van de weinige dagen is dat we allebei kunnen.

    Moet ik liegen tegen me ouders? of moet ik dat niet doen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Er zijn echt geen andere dagen dat jullie kunnen afspreken?


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Er zijn echt geen andere dagen dat jullie kunnen afspreken?


    Bijna niet, want hij heeft examens en moet vaak weg :s

    Liegennn


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Niet liegen, je krijgt er alleen meer problemen mee. Zeg het af en leg uit dat je ouders moeilijk deden dat je te laat kwam en dat je een andere dag wilt afspreken. Dan weet hij ook dat je eerlijk bent.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Hmm, toch denk ik niet dat je jouw ouders moet gaan beliegen. Misschien na de examens proberen af te spreken?


    Take me to wonderland

    Voel jij je goed bij liegen? Dan moet je het doen, maar besef wel dat je kans hebt dat je er mee gepakt wordt. Krijg je er veel schuldgevoel van? Doe het dan niet. Maar weet wel dat wanneer je gepakt wordt, het dan wel helemaal je eigen verantwoordelijkheid is.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Van mij mag je altijd proberen liegen maar alleen als jij je er zelf goed bij voelt. Maareh, je weet wat ze zeggen he? Wie zich brand, moet op de blaren zitten.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pythias schreef:
    Voel jij je goed bij liegen? Dan moet je het doen, maar besef wel dat je kans hebt dat je er mee gepakt wordt. Krijg je er veel schuldgevoel van? Doe het dan niet. Maar weet wel dat wanneer je gepakt wordt, het dan wel helemaal je eigen verantwoordelijkheid is.


    Dat is waar, Ik ga denk ik niet liegen. Ik ga het morgenochtend nog heel lief aan mijn moeder vragen of het een uitzondering kan zijn.

    :) bedankt

    MissSilver schreef:
    (...)

    Dat is waar, Ik ga denk ik niet liegen. Ik ga het morgenochtend nog heel lief aan mijn moeder vragen of het een uitzondering kan zijn.

    :) bedankt


    Oh, nu ik eraan denk. Wat je ook altijd kan proberen is een compromis proberen sluiten met der. Iets als: Wanneer ik mag gaan dan zorg ik ervoor dat... of doe ik dat... Zoiets. Dat helpt meestal ook wel.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Chekhov schreef:
    (...)

    Oh, nu ik eraan denk. Wat je ook altijd kan proberen is een compromis proberen sluiten met der. Iets als: Wanneer ik mag gaan dan zorg ik ervoor dat... of doe ik dat... Zoiets. Dat helpt meestal ook wel.


    XD me ouders zeiden al: als je gesolliciteerd hebt bij de lidl mag je weer afspreken. Want ik zeg heel vaak dat ik wil werken maar ik vind het eng, maar het kan nu niet vóór morgen XD dus dat heeft ook geen zin.

    MissSilver schreef:
    (...)

    XD me ouders zeiden al: als je gesolliciteerd hebt bij de lidl mag je weer afspreken. Want ik zeg heel vaak dat ik wil werken maar ik vind het eng, maar het kan nu niet vóór morgen XD dus dat heeft ook geen zin.


    Zeg dan: Laat me morgen gaan, dan beloof ik -wat het eerste mogelijk is voor jou- te gaan solliciteren?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Pabiloso schreef:
    Niet liegen, je krijgt er alleen meer problemen mee. Zeg het af en leg uit dat je ouders moeilijk deden dat je te laat kwam en dat je een andere dag wilt afspreken. Dan weet hij ook dat je eerlijk bent.


    Believe in yourself.

    Carlisle schreef:
    Liegennn


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Luminoase schreef:
    (...)
    wij zijn de enigen die zonder twijfel zouden liegen HAHA


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Everybody Lies! :O


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.