• Twee moslim politici, die verkozen werden bij de gemeenteraadsverkiezingen in Brussel op 14 oktober 2012, hebben gezworen de islamitische sharia wetgeving in België te zullen invoeren.De twee kandidaten, Lhoucine Aït Jeddig en Redouane Ahrouch, van de jonge partij Islam, wonnen zetels in de sterk geïslamiseerde Brusselse gemeenten Sint Jans-Molenbeek en Anderlecht.Tijdens een persconferentie in Brussel na de verkiezingen op 25 oktober maakten de twee gemeenteraadsleden, die op 3 december de eed zullen afleggen, duidelijk dat ze hun verkiezing zien als de sleutel tot de bevestiging van de moslimgemeenschap in België.

    “We zijn verkozen islamisten maar bovenal zijn we moslims,” verklaarde Ahrouch. “De islam is compatibel met de Belgische wetgeving. Als verkozen moslims omarmen we de koran en de tradities van de profeet Mohammed. Wij geloven dat de islam een universele godsdienst is. Onze aanwezigheid in de gemeenteraad zal ons de gelegenheid geven ons kenbaar te maken,” zei Ahrouch, die weigert in het openbaar vrouwen de hand te drukken of oogcontact met hen te hebben.

    Op een gegeven ogenblik stelde Ahrough, 42, dat hij zal trachten dat de “beslissingen en oplossingen van de gemeenteraad duurzaam en definitief zullen zijn en dat ze zullen ontstaan vanuit de islam.” Ahrouch, die in 2003 veroordeeld werd tot 6 maanden hechtenis wegens het slaan en verwonden van zijn gehandicapte echtgenote, besteedt veel tijd aan gesprekken over de ethiek in de politiek en “respect voor de ander.”
    Elders verklaart Aït Jeddig, 50, dat de islam het pad geëffend heeft voor “de geboorte van de Europese beschaving”. (Hij maakt geen melding van de joods-christelijke en Grieks-Romeinse wortels van Europa.) Hij benadrukt ook dat de islam verenigbaar is met vrijheid en democratie. De derde kandidaat van de partij Islam, Abdelhay Bakkali Tahar, 51, haalde niet genoeg stemmen om verkozen te worden in Brussel-Stad.

    Ahrouch heeft al eens een gooi gedaan naar een politiek mandaat. In 1999 richtte hij een politieke partij “Noor, de islamitische partij” op, die een 40 puntenprogramma vooropstelde, gebaseerd op de islamitische sharia. Deze punten omvatten o.a.:

    - 7) afschaffing van intrestbetalingen (riba) in de Belgische banksector

    - 10) het aanpassen van de Belgische justitie volgens de islamitische wetten

    - 11) de herinvoering van de doodstraf

    - 12) een verbod op alcohol en sigaretten

    - 13) het aanmoedigen van het tienerhuwelijk

    - 16) scheiding van mannen en vrouwen in het openbaar

    - 20) verbod op gokken en loterij

    - 39) het creëren van een officieel islamitisch aalmoezenfonds (zakat)




    Ik heb niet alles er op gezet, als je alles wilt lezen, moet je maar even naar mijn bron gaan.
    Maar serieus, ben ik nu de enige die dit wat te ver vind gaan?
    Ik ben absoluut geen racist, maar waar zijn de uitspraken dan gebleven dat iedereen zich aan moet passen naar de wetten van het land?
    En niet de wetten aanpassen naar de wetten van hun land?
    Hopelijk blijft het maar bij praten want ik denk dat als dit echt gebeurd, ik toch verhuis naar ergens anders hoor.:W
    Wat denken jullie er van?

    Hou jullie meningen een beetje beschaafd en laat zien dat jullie je toch een beetje volwassen kunnen gedragen, ik wil geen ruzie in dit topic anders laat ik het sluiten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ga dus toch verhuizen.
    Moet je al denken dat bijna iedereen het hier al zo moeilijk heeft dat de mensen naar hier komen en dan nog eens via hun wet gaan leven, willen ze nu onze wet ook aanpassen, vergeet het, als je naar hier komt moet je onze wetten naleven en moet je ze al zeker niet proberen te veranderen, wij hebben hun niet gevraagd om ons land van ons af te pakken. Geen haat tegen hun, maar van af het moment dat, dat gebeurd ben ik weg hier, dit is nog altijd België en het is niet van hun maar van ons.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 22:08 ]


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    Ik ga dus toch verhuizen.


    Verhuis naar Nederland, daar heb je Geert Wilders. De moslim hater.


    26 - 02 - '16

    Cyborg schreef:
    (...)

    Verhuis naar Nederland, daar heb je Geert Wilders. De moslim hater.


    Ik pak mijn koffers al. Kan ik bij jou terecht of..? Haha :')


    The artist is the kid that survived.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Verhuis naar Nederland, daar heb je Geert Wilders. De moslim hater.

    Ach, hij komt alleen maar voor de slechte dingen op het nieuws. :Y) Er waren best wat punten waarmee ik het met hem eens was, daarom heb ik ook gestemd op zijn partij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AppleBottom schreef:
    Ik ga dus toch verhuizen.
    Moet je al denken dat bijna iedereen het hier al zo moeilijk heeft dat de mensen naar hier komen en dan nog eens via hun wet gaan leven, willen ze nu onze wet ook aanpassen, vergeet het, als je naar hier komt moet je onze wetten naleven en moet je ze al zeker niet proberen te veranderen, wij hebben hun niet gevraagd om ons land van ons af te pakken. Geen haat tegen hun, maar van af het moment dat, dat gebeurd ben ik weg hier, dit is nog altijd België en het is niet van hun maar van ons.

    Let's go to war if it happens :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Tyrion schreef:
    (...)
    Let's go to war if it happens :Y)


    I was thinking about running away together, but, I guess you like war more. Don't let my flower die tho (flower)


    The artist is the kid that survived.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach, hij komt alleen maar voor de slechte dingen op het nieuws. :Y) Er waren best wat punten waarmee ik het met hem eens was, daarom heb ik ook gestemd op zijn partij.


    Als ik had kunnen stemmen, had ik ook op hem gestemd. Ik ben nog niet oud genoeg daarvoor en dat geldt helaas ook voor meerdere dingen.


    26 - 02 - '16

    Als ze zo graag in een islamitische staat willen leven moeten ze wat mij betreft maar verhuizen naar Noord-Afrika/Midden-Oosten/waar ze ook vandaan komen.

    Eigenlijk ook een van de redenen waarom ik liever niet wil dat Turkije in de EU komt, maar dat is geheel off-topic.

    "Wij geloven dat de islam een universele godsdienst is."
    Rot toch op, dat moet iedereen toch lekker zelf weten?! Waarom dringen mensen elkaars geloof altijd zo aan anderen op? Zo ongelofelijk irritant.


    ars moriendi

    Haat aan geloof. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Haat aan geloof. Meer hoef ik denk ik niet te zeggen.


    26 - 02 - '16

    De herinvoering van de doodstraf ??
    Het aanmoedigen van het tienerhuwelijk ??

    Thefuck is this shit. Serieus.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 14:11 ]

    Sommige punten kunnen ze niet invoeren, want die zijn in strijd met de Europese wetgeving...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Haguro schreef:
    Dit gaat heus niet echt gebeuren hoor.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dit hadden ze tientallen jaren geleden al voorspeld, zo ver hebben die pamperpolitiekers het dus gekregen in ons land.
    Vandaag stond nog in het laatste nieuws dat Syrië een terroristische aanval op ons aan het plannen zou zijn.
    Achja, dit gaat sowieso nooit gebeuren, dan komt de rest van Europa ertussen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.