• Ik heb dus een nieuwe badpak of bikini hebben voor de zomermaanden en dus heb ik de monokini gevonden :)

Maar nu heb drie gevonden waarvan twee alleen de kleur verschilt.

Monokini één!
    Monokini twee!
    Monokini drie!

Dus ik weet niet echt welke dus misschien kunnen jullie me een beetje verder helpen?

Andere ideeën mogen natuurlijk ook :)

Meer dan welkom zelfs!

Groetjes Sharon

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Theodora schreef:
    Vergeef me dat ik het zo cru zeg, maar die plekken zitten bij je borsten, als ik het goed begrijp?
    Waarom zoek je dan geen bandeau bikini?

het is afhankelijk per periode.

De ene keer is het heel extreem( dus als ik een topje aanheb en buk, zie je dat)
    en de andere keer is het bijna weg.

Nu zit het zeg maar ook eronder...

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Praelectio schreef:
    Zoals al is gezegd, een leuke tankini verbergt die plekjes met gemak. (:
    En anders kun je net zoals ik heb gedaan een strapless strandtopje -Ik ben de naam vergeten, maar ze zijn echt heel functioneel- over het bovenstuk van een bikini dragen, waardoor je ook geen last hebt van inkijk. In principe was het geen zwemkleding, maar ik had geen last van doorschijnende stukken.

Dat is ook wel een idee. Bedankt!!

De eerste vind ik persoonlijk niets. Dan een van de laatste twee.

Bad decisions make good stories.

KittyChan schreef:
    (...)

Dat is ook wel een idee. Bedankt!!

Graag gedaan. (: Ik heb de mijne overigens in de Primark gekocht. Er waren verschillende kleuren en patronen in, dus ik raad je wel aan om een effen kleur bikini te kopen. Zo kun je ook nog eens afwisselen.

Reading a good book is like taking a journey.

KittyChan schreef:
    (...)

heb je een paar ideeën?

Ik kijk morgen even voor je, zit atm op mijn mobiel. :]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Persoonlijk vind ik dit soort badpakken heel mooi, en als je niet voorover buigt heb je denk ik ook niet zoveel inkijk.

Dus zo niet staan haha.

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Persoonlijk vind ik deze badpakken echt vreselijk. Maar ik vind sowieso de eerste badpak het mooiste. De andere twee vind ik echt niks. Misschien vind je nog een leuke bikini op internet of een winkel?

I still think of the guitar bible.

Macabre schreef:
    (...)
    Ik kijk morgen even voor je, zit atm op mijn mobiel. :]

dank je:)

Doo schreef:
    Persoonlijk vind ik dit soort badpakken heel mooi, en als je niet voorover buigt heb je denk ik ook niet zoveel inkijk.

Dus zo niet staan haha.

is heel mooi maar ik ben er nog bang voor...

FloraBunce schreef:
    Geen van allen vind ik persoonlijk mooi, maar ander dan toch de eerste.

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Geen van allen, maar als het dan perse moet, dan 1.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Licet schreef:
    (...)

Welcome to the world of Trankini's

...
    ...
    ...

Is het niks?

Als je echt inzit met de plekken bij je borsten, lijkt mij de alternatief van Licet, de eerste in het rijtje, echt de beste oplossing. Daarbij vind ik het ook nog eens een hele toffe tankini en kan je beter zo iets nemen dan een monokini.

Ik dacht inderdaad ook meteen aan een bandeau-bikini (ik las pas wat je probleem is, nadat ik de eerste keer gereageerd had). Maar dat lijkt me ook niet helemaal optimaal gezien deze topjes vaak vlakaf je borsten bedekken.

In ieder geval veel suc7 met je zoektocht, al vind ik zeker wel dat er al veel mensen hier met goede tips en alternatieven komen (:

Edit: Deze heb ik ook nog gevonden, aangezien die van Licet enkel vanaf maat 42 leverbaar is. Dit is hetzelfde model, maar dan een andere print en vanaf maat 38 leverbaar... geen idee wat je maat is. Maar je zou eventueel nog verder kunnen zoeken op tankini's met een watervalhals.

[ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 9:53 ]

“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

Ik zou sowieso niet die witte doen, just saying...

#WWED - What Would Emma Do?

Merrow schreef:
    (...)

Als je echt inzit met de plekken bij je borsten, lijkt mij de alternatief van Licet, de eerste in het rijtje, echt de beste oplossing. Daarbij vind ik het ook nog eens een hele toffe tankini en kan je beter zo iets nemen dan een monokini.

Ik dacht inderdaad ook meteen aan een bandeau-bikini (ik las pas wat je probleem is, nadat ik de eerste keer gereageerd had). Maar dat lijkt me ook niet helemaal optimaal gezien deze topjes vaak vlakaf je borsten bedekken.

In ieder geval veel suc7 met je zoektocht, al vind ik zeker wel dat er al veel mensen hier met goede tips en alternatieven komen (:

Edit: Deze heb ik ook nog gevonden, aangezien die van Licet enkel vanaf maat 42 leverbaar is. Dit is hetzelfde model, maar dan een andere print en vanaf maat 38 leverbaar... geen idee wat je maat is. Maar je zou eventueel nog verder kunnen zoeken op tankini's met een watervalhals.

Die is wel sjiek dankje :)
    EN ik heb maat 40-42

ik heb even rondgekeken op wehkamp en ik det dat het deze wordt.

Wat vinden jullie?