• Hallo iedereen!

    Zou het geen leuk idee zijn als quizlet in meerdere talent beschibaar zou zijn.BV Engels, Frans, Duits etc. En dit dan fonder Quizlet.com zetten met dan de links naar NL, DE, FR, EN etc.
    Zodat ook ander landen van Q kunnen genieten.

    Maar ik weet niet of dit zal gaan ivm traagheid.

    Laat maar weten wat jullie vinden!(Y)

    PS weet niet of hier al een topic van was.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Volgens mij kunnen de mods dan niet meer toezicht hebben over dingen die eventueel tegen de regels zijn, gezien lang niet iedereen die talen beheerst.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, liever niet. Quizlet voor Nederland/België is genoeg.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is heel erg onhandig met mods, maar ook met mensen die alles moet vertalen, plus alle stories, quizzen, het forum etc is gewoon in het Nederlands dus hebben ze er alsnog weinig aan.


    Your make-up is terrible

    Macabre schreef:
    Volgens mij kunnen de mods dan niet meer toezicht hebben over dingen die eventueel tegen de regels zijn, gezien lang niet iedereen die talen beheerst.


    Dan kun je toch mods uit die landen nemen?


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Dat duurt vast een eeuwigheid om te regelen, verder zou ik denken dat de gezelligheid achteruit zal gaan als niet iedereen elkaar begrijpt. De mods spreken bijvoorbeeld ook niet alle talen, je kan nu al de verhalen makkelijk lezen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Wat Macabre zegt, én; dit is juist wat ik zo leuk vind aan Q. Dat alleen wij, mensen die Nederlands praten, van de site kunnen gebruik maken. Anders wordt het zo een internationale en commerciële prut.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan kun je toch mods uit die landen nemen?

    Dus je wilt Quizlet wereldwijd maken?
    Ik denk niet dat - dat zo snel gaat en het lijkt me handiger dat iedereen elkaar begrijpt. Mods uit verschillende landen kunnen moeilijk overleggen en ten slotte is en blijft Quizlet een Nederlandse/Belgische site, met een Nederlandse admin. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dan kun je toch mods uit die landen nemen?


    Jah, maar mods moeten ook met élkaar overleggen. En als je uit meerdere landen een mod hebt wordt dat lastig voor hen met communiceren, lijkt me. Oke, ze zouden Engels kunnen gebruiken, maar daar wordt je ook flauw van en daar kunnen miscommunicaties van ontstaan want niet iedereen is even goed in Engels.
    Persoonlijk lijkt dit idee mij ook niet zo'n heel erg goed idee. En besides, zo met België/Nederland is toch ook gewoon heel gezellig? Echt veel nut vind ik het ook niet hebben eigenlijk.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Cymry schreef:
    Dat duurt vast een eeuwigheid om te regelen, verder zou ik denken dat de gezelligheid achteruit zal gaan als niet iedereen elkaar begrijpt. De mods spreken bijvoorbeeld ook niet alle talen, je kan nu al de verhalen makkelijk lezen...


    Het zouden aparte sites kunnen worden onder quizlet.com met onder admin en mods dus elk land apart.
    Maar dit kan inderdaad lang duren.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Het zouden aparte sites kunnen worden onder quizlet.com met onder admin en mods dus elk land apart.
    Maar dit kan inderdaad lang duren.

    Quizlet.com is geloof ik al een domein en dat gaat veel geld kosten. :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Quizelet.com is al in gebruik, dacht ik?


    The artist is the kid that survived.

    Volgens mij is dat idee niet haalbaar. Het is extra werk en het wordt allemaal ook nog eens enorm duur voor Rutger.
    Daarbij moet Quizlet dan ook nog eens bekendheid vergaren en wie zegt dat Quizlet gaat aanslaan in andere landen?
    Nee, daarbij gaat de gezelligheid ook een stuk achteruit. ^^


    Take me to wonderland

    Dan wordt het; Quizletwaseigenlijkpuntnlmaarerkwamiemandmethetideeomhetinternationaaltemakenennuishetduspuntcom.com .
    Proficiat als je het helemaal gelezen hebt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Nee, alsjeblieft niet zeg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AppleBottom schreef:
    Quizlet.com is al in gebruik, dacht ik?

    Jup, dat is een talen site ofzo.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2013 - 20:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.