• NUUUU IS DE BOM ONTPLOFT
    Onze verhalen ( wel das dus in ons schoolke da wij zelf verhale moeten geven ) is er zo'n kut joch.. ik typ de tekst effe over

    ' Rikko word dus afgevoerd naar de toekomst. Hij ziet een donkere ruimte met een doosje in. Hij loopt er heen en duwt er op. En opeens komt Bill Katten-list eruit. ' Zet me terug in dat doosje! ' Schreeuwt Bill. ' Wrm? ' Vraagt Rikko. ' Ik wil godverdomme dat niemand mijn verkakte stem hoort! ' Zegt Bill. ' Wel die is niet zo bekakt! ' Zegt Rikko. Bill gaat super hard vals Spring Nisc ( ja dus echt zo geschreven hé :) ) zingen. ' Oké ik neem mijn gedacht terug! ' Zegt Rikko. ' Stop me erin of je moet naar me concert! ' Zegt Bill. ' NEEE niet je slechte stem en al die tieten ' Zegt Rikko. ' HAHA en we veranderen de naam in Tokio Forell ' EN HIJ KREEG GODVERDOMME EEN 10+
    Ik was zo woest.. zeg nu je gedacht hieronder

    Het is gewoon zielig dat er zulke mensen bestaan. Als er nou gewoon alleen maar mensen die op ons lijken, op de wereld rondlopen. Dan kan er volgens mij niet zo heel veel mis gaan:P
    Maar dat kind en die leerkracht...... pff.. eigenlijk gun ik het hun niet eens om hier iets over te zeggen

    leraren haten Tokio Hotel bijna allemaal,,
    leraren geven mij lagere punten omdat ik fan ben van TH,,
    maar mijn lerares levensverzouwing geeft me juist altijd hoge punten en daar ben ik wel blij mee:D


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    OMg..
    Wat een zielig persoontje daaro..:S


    AAP

    TAAZZ ;| Kut Docent -_-' Dat is wat ik op dit moment denk xD


    don't Worry...Be gay.

    OMg..
    Wat een zielig persoontje daaro..:S


    Idd =O


    don't Worry...Be gay.

    zeer zielig..-_-'


    My fairytail stinks, does yours?

    je moet gewoon geen aandacht geven aan TH haters dat werkt altijd het beste,,
    als je er op in gaat vinden ze het alleen maar leuk,,
    gewoon alles negeren, en hij dat leuk vind om te doen moet je hem gewoon laten je kunt er toch nix tegen doen,,
    viel gluck(Y)


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    omg
    egt gewoon stom en voorgetroken denk ik maar daz mijn mening....

    WAT EEN ......LIJER JAJA IK SCHELD NIET GROF IN HET OPENBAAR(sinds waneer?)


    Sick and tired of needing your affaction