• NUUUU IS DE BOM ONTPLOFT
    Onze verhalen ( wel das dus in ons schoolke da wij zelf verhale moeten geven ) is er zo'n kut joch.. ik typ de tekst effe over

    ' Rikko word dus afgevoerd naar de toekomst. Hij ziet een donkere ruimte met een doosje in. Hij loopt er heen en duwt er op. En opeens komt Bill Katten-list eruit. ' Zet me terug in dat doosje! ' Schreeuwt Bill. ' Wrm? ' Vraagt Rikko. ' Ik wil godverdomme dat niemand mijn verkakte stem hoort! ' Zegt Bill. ' Wel die is niet zo bekakt! ' Zegt Rikko. Bill gaat super hard vals Spring Nisc ( ja dus echt zo geschreven hé :) ) zingen. ' Oké ik neem mijn gedacht terug! ' Zegt Rikko. ' Stop me erin of je moet naar me concert! ' Zegt Bill. ' NEEE niet je slechte stem en al die tieten ' Zegt Rikko. ' HAHA en we veranderen de naam in Tokio Forell ' EN HIJ KREEG GODVERDOMME EEN 10+
    Ik was zo woest.. zeg nu je gedacht hieronder

    Dat is dus echt zoo .. zoo kinderachtig ¬¬
    dat kind heeft gewoon geen fucking leven !
    dat die een leven gaat zoeken onder de tafel met je docent erbij !
    stom kinderachtig gedracht van een 10+ die leraar is z`n domme sukkel ! !


    HAHHAHA
    Die is kansloos o_O


    I recycle my thoughts.

    1 woord: sneu.


    I clicked my heels and wished for you.

    pff
    das smerig
    laat ons nu tog is zijn
    welke muziek smaak we ook hebbe

    Omg -.-

    Ik heb een TH wiskunde schrift ging die kerel zo vragen; En wie zijn dat? De tokkie's? -.-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Het o zo bekende aandachtsvirus (:
    En het verhaaltje trekt niets,
    zelfs mijn kleine teen kan beter schrijven.
    Maarja, fuck the losers.
    Zou ik zo zeggen (:

    Jolienn.

    WTF.. is die docent niet goed in z'n kutkop ofzo..
    ik haat dat tering knd die dat heeft geschreven -.-

    Jezus zeg! Die leraar hoort onpartijdig te zijn! Als er zoiets gebeurt is die leraar niet geschikt voor deze baan. hier kun je om gaan klagen bij je directeur joh:|


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    omg :S

    hoe laag kunt ge zijn =s

    Wat voor een leraar is dat ? >.<
    Da's belachelyk !

    OMG!!
    Das wel het domste dat je kunt doen!>_>''

    Ivy x.

    tzijn allemaal klootzakkn..
    Bij mij is het ook zoo.. een vriendin heeft minder punten gekregen voor iets van Engels.. ze moest over haar favorite groep praten..TH dus.. ze had een 6.. en is naar de directeur gestapt.. HAHA die leerkracht had een waarschuwing gekregen..
    Eigen schuld zeg ik dan..:D
    Byeee.


    I changed.

    Tja.. De wereld is nou eenmaal verziekt. En als leraar zou je dit niet goed mogen keuren xD Dit is een leuk voorbeeld van hoe heet dat ook weer?

    dom ;l


    We can only learn to love by loving.