• Hallo allemaal. Wij zijn een nieuw verhaal begonnen in het Engels en vroegen ons af of iemand er een kijkje naar wilde nemen.
    Klik: -> Goddesses of Prophecy

    Hierbij een inleiding:

    Tünde & Myrmidon have an amazing gift, and that is the gift to travel into different worlds. But when they end up in a world where they are kidnapped, they find out that there is no way back, unless they follow the prophecy. They have to fight against evil, and deep inside of them old ancient powers are being awoken that can cause the end of mankind. But when the evil desires seduce them into the darkness, they find out old secrets that they had wished to never have remembered and decide that they do not want to fight any longer. How can they keep going when all they feel is pain? And will their friendship last through the agony and secrets?


    Graag horen we feedback ^^

    Goddesses schreef:
    (...)
    Jammer, but don't judge a book by it's cover, right?
    Naar mijn mening is niets fout aan onze inleiding, en mocht er iets zijn vind ik het niet erg als je me erop zou wijzen.

    Nee, maar er is iets aan jouw Engels dat niet zo vlot leest, voor mij dan..

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:33 ]


    Ex astris, sciencia

    Op zich klinkt het goed, maar het Engels klinkt wat, geforceerd als ik eerlijk ben. Vooral omdat je zinnen zo raar gevormd zijn, dus ik ga de story ook niet lezen, sorry.


    comfort in c h a o s

    Mulford schreef:
    (...)
    Nee, maar er is iets aan jouw Engels dat niet zo vlot leest.

    Reid schreef:
    Op zich klinkt het goed, maar het Engels klinkt wat, geforceerd als ik eerlijk ben. Vooral omdat je zinnen zo raar gevormd zijn, dus ik ga de story ook niet lezen, sorry.

    Vind het jammer dat jullie zo denken, aangezien dit maar een inleiding is om een idee te geven van het verhaallijn zelf, but alrighty.

    Goddesses schreef:
    (...)
    Vind het jammer dat jullie zo denken, aangezien dit maar een inleiding is om een idee te geven van het verhaallijn zelf, but alrighty.

    Ik heb het eerste hoofdstuk ook eventjes bekeken, aangezien ik weet dat dit bij mijn inleidingen ook vaak is, dus ik baseer me niet enkel op de inleiding.


    comfort in c h a o s

    Reid schreef:
    (...)
    Ik heb het eerste hoofdstuk ook eventjes bekeken, aangezien ik weet dat dit bij mijn inleidingen ook vaak is, dus ik baseer me niet enkel op de inleiding.

    Ah oké, naja jammer want mijn Engels is niet geforceerd (naar mijn mening) aangezien het mijn eerste taal is en ik het elke dag wel moet spreken haha. Helaas komt het zo dan over :(

    Goddesses schreef:
    (...)
    Vind het jammer dat jullie zo denken, aangezien dit maar een inleiding is om een idee te geven van het verhaallijn zelf, but alrighty.

    Ik heb het eerste hoofdstukje gelezen, maar het overtuigt me gewoon niet.


    Ex astris, sciencia

    Mulford schreef:
    (...)
    Ik heb het eerste hoofdstukje gelezen, maar het overtuigt me gewoon niet.

    Jammer, oh well.

    Dit klinkt interessant! Ik ga zeker een kijkje nemen.

    Mijn Engels is zo slecht als Batman, sorry!


    Some people are art and do art at the same time

    Moonrise schreef:
    Dit klinkt interessant! Ik ga zeker een kijkje nemen.

    Thanks! We hopen dat je het leuk vindt ^^
    Proudfoot schreef:
    Mijn Engels is zo slecht als Batman, sorry!

    Maar maar maar Batman is niet slecht -pruil-
    Geeft niets hoor! ^^

    Percy jackson is een goede reden

    yeah die boeken / en film/ zijn echt verslavend ^^ 7
    ot: maar als ik klaar ben neem ik zeker een kijkje

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 12:53 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet niet goed, ik heb het eerste hoofdstuk eens gelezen omdat ik nieuwsgierig was geworden door Reid en Mulford maar ze hebben wel een punt. Je Engels mag dan wel je eerste taal zijn, het komt echt gigantisch geforceerd over en dat ligt volgens mij aan je zinsopbouw. Het leek me nochtans wel een leuke verhaallijn. Jammer.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.