• Mijn tante is een paar maanden geleden overleden. Ze is aan een ziekte overleden die velen van jullie vast wel kennen.
    Haar leven is gewoon een pracht verhaal. En daarom denk ik erover om een verhaal erover te schrijven. Maar dan misschien wel met TH ofzo. Dat weet ik nog niet. Maar,nu mijn vraag. Zouden jullie zoiets maken?
    En laat alsjeblieft wel wat achter,want het is best wel belangrijk:)

    Gelukkig vinden jullie het wel iets,dan nu nog even een vraag. Moet ik haar ziekte periode van 5 jaar er ook in verwerken?


    Music is the new sex

    Je kan haar ziekte er inderdaad ook bij doen, maar het hangt er net vanaf wat je zelf wilt natuurlijk. Het maakt het misschien wel compleet maar is misschien ook het moeilijkst om te schrijven, omdat het toch wel je tante is..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Je kan haar ziekte er inderdaad ook bij doen, maar het hangt er net vanaf wat je zelf wilt natuurlijk. Het maakt het misschien wel compleet maar is misschien ook het moeilijkst om te schrijven, omdat het toch wel je tante is..

    Dat is waar. Maar als er zoiets in een verhaal zou staan,zou jij het dan lezen?


    Music is the new sex