• Mijn tante is een paar maanden geleden overleden. Ze is aan een ziekte overleden die velen van jullie vast wel kennen.
    Haar leven is gewoon een pracht verhaal. En daarom denk ik erover om een verhaal erover te schrijven. Maar dan misschien wel met TH ofzo. Dat weet ik nog niet. Maar,nu mijn vraag. Zouden jullie zoiets maken?
    En laat alsjeblieft wel wat achter,want het is best wel belangrijk:)

    Gelukkig vinden jullie het wel iets,dan nu nog even een vraag. Moet ik haar ziekte periode van 5 jaar er ook in verwerken?


    Music is the new sex

    Weet niet. Ik zou zelf als mijn tante dood zou gana dan zou ik er een Blog of een Stand Alone van maken maar een serie denk ik niet.

    Als jij het een verhaal waard vindt dan moet je het zeker maken!
    Ik zou het zeker maken ^^


    It's all for you, my butterfly.

    als het echt bijzonder is zal ik het doen
    Voor zo'n verhaal maakt het niet uit of 1 persoon het maakt of 100 het is een verhaal vanuit de grond van je hart en dat telt meer ^^

    kei lief van jou om zoiets te doen ,, vind ik ^^
    ik zou het doen
    x


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik denk dat het wel heel bijzonder is om te doen.. Dan moet je het wel zeker weten. Maar ik zou het heus wel maken! En het hoeft natuurlijk dan geen fanfiction te worden, als jij dat liever niet wilt :)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Misschien. Maar het zou mooi zijn zou je het doen. Ik denk dat je tante dat best wel leuk zou vinden.


    What's wrong whit loving someone?

    Weet niet. Ik zou zelf als mijn tante dood zou gana dan zou ik er een Blog of een Stand Alone van maken maar een serie denk ik niet.

    Een blog van maken is veel minder mooi dan een verhaal,en een stand Alone is maar 1 klein deel. Een klein stukje van haar leven. Ik wil de jaren die het heftigste en het mooist waren ervan maken.


    Music is the new sex

    ik zou het wel maken!

    Anders maak je er een 5-shot van of 10-shot ofzoiets ..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    't zou wel een mooi gebaar zijn <3


    when words fail, music speaks.

    Gelukkig vinden jullie het wel iets,dan nu nog even een vraag. Moet ik haar ziekte periode van 5 jaar er ook in verwerken?


    Music is the new sex

    Anders maak je er een 5-shot van of 10-shot ofzoiets ..

    Ja,daar zat ik zelf ook al aan te denken


    Music is the new sex

    Ik zou hem zeker maken hoor :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ohja, en dat van die ziekte:
    Ik zou het doen, als je het mooi dramatisch kan verwerken in je verhaal :] Als je dat niet kan, zou ik het weg laten..


    all I want for christmas is a girlfriend

    Dankje,eindelijk iemand die reageert^^
    Dan heb ik nog even een vraagje voor je^^ Zou ik het met TH doen,want daar kom ik zelf niet uit...


    Music is the new sex