• Ik heb net een cadeau bon gekregen van mijn oom voor bij de coolcat. Het probleem is dat ik daar nooit kleren koop. Het is gewoon niet mijn stijl en vind de ik meeste kleren daar verschrikkelijk. Ik heb wat kunnen vinden op hun site.
    Maar mijn vraag is: Hoe vallen de maten daar -Groot of klein, bijv-? Ik zit namelijk tussen S en M in en met mijn brede heupen wordt het ook leuk .__.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:59 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het verschilt per broek en per merk daar. Ik had een broek maar 34 die ruim zat en een 36 die strak zat. Als ik jou was zou ik gewoon in de winkel een kijkje nemen. Desnoods pas je het daar en koop je het via de site, idk wat jij fijner vind.


    Your make-up is terrible

    Shirts zijn daar vaak heel kort.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    De maten vallen bij mij vaak erg ruim, maar dit komt doordat de shirtjes vaker een bepaalde borstomvang vragen. :') En ja, die hebben sommige meisjes nou eenmaal niet.
    Ik draag nooit broeken van dit merk, want ze zitten niet lekker bij mij. Het enige shortje wat ik van dit merk heb zat vrij strak, ook al was het mijn maat.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Net als in veel winkels. De ene keer valt het groot, de ene keer wat kleiner.
    Bij coolcat moet je altijd passen, ervaring.


    Do what people say you can't.

    Cas schreef:
    Het verschilt per broek en per merk daar. Ik had een broek maar 34 die ruim zat en een 36 die strak zat. Als ik jou was zou ik gewoon in de winkel een kijkje nemen. Desnoods pas je het daar en koop je het via de site, idk wat jij fijner vind.

    Broeken koop ik daar sowieso nooit :W. Maar de winkel in mijn stad is vrij klein. Zeker de vrouwen afdeling.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2013 - 19:44 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Licet schreef:
    Shirts zijn daar vaak heel kort.


    En strak.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Romarin schreef:
    Net als in veel winkels. De ene keer valt het groot, de ene keer wat kleiner.
    Bij coolcat moet je altijd passen, ervaring.


    The artist is the kid that survived.

    Wijd en kort. Ik koop daar nooit iets maar mijn vriendin wel.


    •*• Lululu •*•

    Vrij klein :) Aangezien het gewoon voor jongeren is. Ik denk dat je het wel gewoon zult passen hoor!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dan koop je er accesoires? Bij coolcat snuffel ik altijd wel even door, er zitten wel leuke dingen tussen, maar het is vaak allemaal te kleurrijk, glitterig, kinderachtig. En dan is het inderdaad nog de vraag of het je past.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    meestal valt het daar best klein ik heb normaal S/M en daar M/L


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Ik vind dat de Coolcat best wel klein valt, maar vooral omdat ze daar vanuit gaan dat iedereen maatje XXS heeft. Bij die van ons tenminste. Gelukkig hebben ze er niet alleen kleding, dus daar kan je die bon ook wel aan uit geven (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Romarin schreef:
    Net als in veel winkels. De ene keer valt het groot, de ene keer wat kleiner.
    Bij coolcat moet je altijd passen, ervaring.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geen flauw idee alles is daar altijd te kort voor mij of absoluut niet mijn pasvorm maar volgens mij verschilt het heel erg per maat.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik shop daar nooit aangezien de kleding daar niet gemaakt is voor vrouwen die gewoon borsten hebben.


    We'll still love each other, forever and always. <3