• Pokémon, your turn!

Nadat Ash alle gymleaders heeft verslagen, is het nu jouw beurt in Peortaw, een onbekende regio voor vele. Peortaw, een regio waar alleen kinderen leven die iemand zijn verloren die veel voor hun betekende, ze werden hier heen gebracht met een Scyther. De Scyther is de stichter van de Peortaw regio. Er zijn maar enkele volwassen in Peortaw en dat zijn de Nurse Joy-sisters en de gymleaders. Word jij de beste trainer van Peortaw en behaal jij alle badges?

Verhaal.

*Er was eens een jonge scyther die zijn ouders verloor, hij vloog weg, ver van de Sinnoh regio. Hij ontmoette 2 meisjes die ook mensen van wie ze hielden hebben verloren. Ze sprongen achter op de rug van Scyther en vlogen weg naar een eiland. De kinderen bedachten een naam, ze bedachten de naam Peortaw. En zo ontstond het eiland met een traditioneel verhaal die door word verteld*

Regels.

-Vijf regels per character als je een bericht plaatst.
    -Niet te snel achter elkaar posten want dan is het verhaal zo klaar/dood.
    -Twee personages per persoon, jongen & meisje.
    -Alle OOC praatjes in het OOC topic.
    -Alle characters samen gaan een soort van samen op expeditie, ruzies en gevechten mogen komen maar niet zonder reden.
    -Geen mary sue's.
    -Wacht drie posts voordat jij weer post.
    -Meld je niet aan als je geen tijd hebt.

CHARACTERS - TRAINERS.

Meiden.
    MAX 4.
    -Delilah Crayon - Totodile - Hiljemark
    -Phoebe Lurlene Darnell - Chikorita - Rider
    -Alicia 'Ally' Winter Lock - Charmander - Kwijt
    -Chatta Claires - Treecko - LyraPhoenix

Jongens..
    MAX 4.
    -Luke Watson - Oshawott - Baelo
    -Arthur Maxwell Mc.Down - Mudkip - Nyan
    -Jasper Jake ‘JJ’ Wilson - Cyndaquil - Unimaginable
    -Hayden Williams - Torchic - Destined

VOL!

CHARACTERS - NURSE JOY & GYMLEADER.
    1NURSE JOY & 8GYMLEADERS.
    - Nurse Joy - Chansey - Cyborg
    -Violet Iris Lohan - Dragon type - Dragonair, Altaria, Garchomp & Fraxure - magicals
    -Heather Greyson - Fire type - Houndoom, Flareon, Arcanine, Ninetales. - Unimaginable
    -Lucy Smith - Normal Type - Skitty, Kangaskhan, Whismur, Loudred - Baelo
    -Tara Rivers - Electric Type - Zebstrika, Pikachu, Electrode, Luxray - Kwijt
    -Darren Nathan Brooks - Dark Type - Sableye, Pawniard, Deino, Absol - Nyan
    -Damion - Fight type - Monferno, Heracross, Riolu, Machamp - Owlsome
    -Lexim Flight - Flying Type - Pidgeot, Tailow, Murkrow, Wingull. - LyraPhoenix
    -Blaine McKaren - Psychic Type - Gardevoir, Espeon, Xatu, Alakazam - huoriel
    -
    -

Invullijst.

Naam:
    Leeftijd [MAX 15 ALS TRAINER, NURSE/GYMLEADER 18+]
    Starter: [Kies uit alle starters tot bw]
    Relatiestatus:
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

Pokémon worden later meer gevangen.

[ bericht aangepast op 15 mei 2013 - 16:17 ]

Giovanni

1. Dreamcity - Begin stad, je lijkt te dromen omdat er zoveel moois om je heen staat en lang niet meer iets moois hebt kunnen zien vanwege je verdriet. Je ontmoet mensen met de zelfde ervaringen, iemand verloren die belangrijk voor je was.

YELLOW: Road 01.

2. Oakleaf town.

YELLOW: Road 02.

3. ??

4. ??

YELLOW: Road of the dead.

5. ??

YELLOW: Road 03

6. ??

YELLOW: Road 04.

7. ??

8. ??

YELLOW: Road 05.

9. ??

YELLOW: Road 06.

10. ??

YELLOW: Road 07

11. ??

YELLOW: Surf road.

12. Downfire City - 7e gym, fire gym.

YELLOW: Road 08

13. Fistfull City - Laatste gym, Fight gym.

YELLOW: 09

EINDE BOOT. - St. Peortaw

[ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:48 ]

Giovanni

Dat heb ik dus tot nu toe,

Giovanni

Naam: Alicia 'Ally' Winter Lock
    Leeftijd: 15 Jaar.
    Starter: Charmander

Relatiestatus: Single
    Trainer/nurse/gymleader Trainer
    Innerlijk: Ally is erg vrolijk, en behoorlijk speels. Vaak word ze als 'kinderachtig' beschouwd, wat ze misschien ook wel een beetje is, maar ze heeft ook een diepe kant. Zo houd Ally ervan om veel te filosoferen, en heel diep in te gaan op een vraag, en voelt ze gevoelens snel aan. Ook is ze heel leergierig, en wilt zoveel mogelijk weten en leren als ze kan. Ze hecht zich niet snel aan mensen, maar als ze gehecht aan iemand is, laat ze diegene niet snel los. Ally flapt er heel vaak dingen uit, en kan nogal impulsief zijn. Dan neemt ze beslissingen zonder erover na te denken, en stort ze zich in een avontuur zonder zelf in het begin te beseffen hoe ze ervoor staat. Ally heeft een grote voorliefde voor Pokemon, alhoewel ze 'engere' Pokemon eerder als schattig beschouwd dan schattige Pokemon. Ook is Ally heel actief, en sport veel, hardlopen en fietsen doet ze graag. Ze kan soms een beetje bot zijn, waardoor ze soms in de problemen komt. Soms heeft ze haar botheid nauwelijks door. De overmatige vrolijkheid in haar karakter komt, doordat ze haar verdriet nooit heeft kwijt gekund. Ze is enorm nieuwsgierig, en een beetje onhandig en klunzig.
    Uiterlijk:

Ally heeft lang bruin haar, en donkere, mysterieuze bruine ogen. Ze kijkt bijna altijd blij, en heeft grote ogen, wat vaak word gerelateerd aan haar nieuwsgierigheid.
    Kleding:
    Ze draagt voornamelijk:

Een roze/witte pet.

Een wit hemd, met een zwart spijkerjack erover heen.

Gescheurde spijkerbroeken.

Met afgetrapte groene All-stars.

En aan allebei de armen zulke armbanden, alleen die van Ally heeft bij allebei de armbanden een zilveren bedeltje van een Suicune, de Pokémon van haar ouders.
    Extra:
    ~ Ally heeft een hele diepe band met haar Charmander, Tycy (Spreek uit: Tie-sie).
    ~ Ally's grootste hobby's zijn: Zwemmen, hardlopen, fietsen, tekenen, dingen met Pokemon.
    ~ Ally heeft haar moeder, vader en kleine zusje verloren, tijdens een tragisch auto-ongeluk. Ze reden op familie-trip naar een waterpark. Het was een lange rit, grotendeels over een relatief dunne weg, langs een ravijn. In dat ravijn was een klein beetje begroeiing, maar niet heel veel. Een vrachtwagen op volle vaart kwam aangereden, die heeft de auto toen van de weg af geduwd, en de auto is van de klif afgereden. De Charmander die destijds in de lichte begroeiing van de klif zat, pakte door het open raam Ally vast en zorgde ervoor dat Ally niet meegesleurd werd door de vallende auto. De charmander die haar destijds gered had, werd Ally's begin Pokémon. Toen ze haar verhaal vertelde aan de stad waarin ze woonde -liftend was ze er gekomen- en vertelde over de heldhaftige daad van haar Charmander, werd ze niet geloofd. Alleen met haar verdriet, is ze samen met Charmander weggegaan. Toen de mensen de auto vonden, en haar verhaal eindelijk geloofde, was Ally al weg.

Ik maak mijn rol z.s.m af.

[ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:09 ]

Tijd voor koffie.

Baelo schreef:

1. Dreamcity - Begin stad, je lijkt te dromen omdat er zoveel moois om je heen staat en lang niet meer iets moois hebt kunnen zien vanwege je verdriet. Je ontmoet mensen met de zelfde ervaringen, iemand verloren die belangrijk voor je was.

YELLOW: Road 01.

2. ??

YELLOW: Road 02.

3. ??

4. ??

YELLOW: Road of the dead.

5. ??

YELLOW: Road 03

6. ??

YELLOW: Road 04.

7. ??

8. ??

YELLOW: Road 05.

9. ??

YELLOW: Road 06.

10. ??

YELLOW: Road 07

11. ??

YELLOW: Surf road.

12. ??

YELLOW: Road 08

13. ??

YELLOW: 09

EINDE BOOT. - St. Peortaw

Ik kan nog wel een betere map proberen te maken straks. Ik post wel als ik tijd heb gevonden. (:

It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

We moeten eigenlijk wel een lavender town hebben. En een mount nogwat... En caves, I hated caves.
    En welke gymleaders zijn al bezet? Dan pas ik mijn pokemons aan op het level de spelers als ze Heather tegenkomen.

[ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 15:37 ]

We've lived in the shadows for far too long.

Seaver schreef:
    We moeten eigenlijk wel een lavender town hebben. En een mount nogwat... En caves, I hated caves.
    En welke gymleaders zijn al bezet? Dan pas ik mijn pokemons aan op het level de spelers als ze Heather tegenkomen.

3leaders, dragon dark & fight.

Fight word als laatste.

Giovanni

Mag heather de op één na laatste zijn?

Mag ik dan nog electric gym leader, of niet?

Tijd voor koffie.

Ik bedacht net dark als 5e vanwege road of the dead zit tussen 4 en 5 in, en dan zien de kinderen hun overleden dierbare door hoe heet die ene pokémon nou, darkrai volgensmij kan dat?

Giovanni

Kwijt schreef:
    Mag ik dan nog electric gym leader, of niet?

Jahoor.

Giovanni

Seaver schreef:
    Mag heather de op één na laatste zijn?

Ja hoor, je mag ook een verzonnen worden?

Giovanni

Naam:Arthur Maxwell Mc.Down
    Leeftijd 15
    Starter: Mudkip

Relatiestatus:Sigle
    Trainer/nurse/gymleader
    Innerlijk:
    Athur is een aardige en slimme jongen ,hij houdt ervan pokémon te observeren en wil dat als zijn hobby houden. Hij is best wel verlegen en kan soms best onhandig overkomen. Hij houd van alle soorten pokémon en heeft zelf een actieve ,speelse Mudkip. Hij vecht niet zo vaak tegen trainers ,maar soms wil hij ook wel eens laten zien aan anderen wat zijn pokémons kunnen. Arthur raakt soms vaak in de war en hij is heel erg verlegen in de buurt van meisjes.
    Uiterlijk:

Arthur heeft felblauwe ogen die je doen denken aan de heldere zee. Zijn haren zijn lichtbruin en staan vaak erg warrig. Soms draagt Arthur een bril ,maar die doet hij niet zo graag aan.
    Hij is niet zo lang maar 1m 68 en is licht gespierd.

Extra: Arthur ,heeft nooit zijn ouders gekent en woonde al heel zijn leven ,bij zijn grootvader. Toen hij 15 ,werd overleed zijn opa aan ouderdom.Dit was heel erg hard voor Arthur,omdat hij niemand ander had dan mudkip en zijn grootvader.

[ bericht aangepast op 12 mei 2013 - 16:09 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Baelo schreef:
    (...)

Ja hoor, je mag ook een verzonnen worden?

Oh nee, mijn personage heet Heather.

Seaver schreef:
    (...)

Oh nee, mijn personage heet Heather.

Oo want er bestaat echt een gymleader heather ;p daarom dacht ik dat.

http://pokeomega.wikia.com/wiki/Fire_Gym

Giovanni

Misschien een oude mijn cave?

Giovanni