• Eigenlijk zou Tokio hotel toch eens moeten weten dat Quizlet bestaat gheghe.x'D Iedereen zou zich door schamen maar toch, het lijkt me wel melig..

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij het eerst volgende concert grote spandoeken met www.Quizlet.nl erop.

    En dan vette accountnamen eronde.
    Sexythingx3
    xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ja zet de mijne er ook bij ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Bij het eerst volgende concert grote spandoeken met www.Quizlet.nl erop.

    En dan vette accountnamen eronde.
    Sexythingx3
    xD


    JAA
    set mijne er ook mr onder


    We can only learn to love by loving.

    @Kathy
    idd.. dus we vertelle mr nie da je bruinblond haar en blauwe ogen hebt n_n en dat je altijd mee bent op tour mr da niemand je siet


    We can only learn to love by loving.

    @Kathy
    idd.. dus we vertelle mr nie da je bruinblond haar en blauwe ogen hebt n_n en dat je altijd mee bent op tour mr da niemand je siet
    OKI grote broer ^^ ='D

    Stommerds. Dat is genoteerd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)OKI grote broer ^^ ='D


    weetje het is leuk om tom te sijn O_o ik heb een susje en een broer en en en ik mag struikelen op de mtv awards n_n [/jaja ik hou vn offtopic sijn srry :'( heb spijt]


    We can only learn to love by loving.

    Stommerds. Dat is genoteerd.


    kben nie stom
    en jIPPIE x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    weetje het is leuk om tom te sijn O_o ik heb een susje en een broer en en en ik mag struikelen op de mtv awards n_n [/jaja ik hou vn offtopic sijn srry :'( heb spijt]
    Mag ik 6 november nou ook mee naar de afterparty? ^^

    Wat zouden ze stuk gaan als ze dit zouden lezen.oke Ivy oficieel done with talking.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)Mag ik 6 november nou ook mee naar de afterparty? ^^


    ja tuurlijk x3 en dan gaan we hand-in-hand en dan worde we gefotografeerd en ben je opeensm ijn vriendinnetje o_o en dan krijg je woedende bitches achter je aan x3

    @Ivy
    whaha idd x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ja tuurlijk x3 en dan gaan we hand-in-hand en dan worde we gefotografeerd en ben je opeensm ijn vriendinnetje o_o en dan krijg je woedende bitches achter je aan x3

    @Ivy
    whaha idd x3
    Ja man! Allemaal bitchies! =D

    (...)Ja man! Allemaal bitchies! =D

    whaha dude wij hebbe te veel fantasie n-n


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    whaha dude wij hebbe te veel fantasie n-n
    idd das nie gezond x'D dalijk ga ik ook nog es op straat roepen dat ik het zusje van T&B ben, omdat ik dan niet meer het verschil tussen werkelijkheid en fantasie zie ='D

    (...)idd das nie gezond x'D dalijk ga ik ook nog es op straat roepen dat ik het zusje van T&B ben, omdat ik dan niet meer het verschil tussen werkelijkheid en fantasie zie ='D

    whaha en dan komen er allemaal bitches aan en die killen jouw x3


    We can only learn to love by loving.