weetje het is leuk om tom te sijn O_o ik heb een susje en een broer en en en ik mag struikelen op de mtv awards n_n [/jaja ik hou vn offtopic sijn srry :'( heb spijt]
weetje het is leuk om tom te sijn O_o ik heb een susje en een broer en en en ik mag struikelen op de mtv awards n_n [/jaja ik hou vn offtopic sijn srry :'( heb spijt]
Mag ik 6 november nou ook mee naar de afterparty? ^^
(...)Mag ik 6 november nou ook mee naar de afterparty? ^^
ja tuurlijk x3 en dan gaan we hand-in-hand en dan worde we gefotografeerd en ben je opeensm ijn vriendinnetje o_o en dan krijg je woedende bitches achter je aan x3
ja tuurlijk x3 en dan gaan we hand-in-hand en dan worde we gefotografeerd en ben je opeensm ijn vriendinnetje o_o en dan krijg je woedende bitches achter je aan x3
idd das nie gezond x'D dalijk ga ik ook nog es op straat roepen dat ik het zusje van T&B ben, omdat ik dan niet meer het verschil tussen werkelijkheid en fantasie zie ='D
(...)idd das nie gezond x'D dalijk ga ik ook nog es op straat roepen dat ik het zusje van T&B ben, omdat ik dan niet meer het verschil tussen werkelijkheid en fantasie zie ='D
whaha en dan komen er allemaal bitches aan en die killen jouw x3