• Join us:

    Berna - Exit - 9 november
    Lieke - Hersheys - 8 maart
    Miriam - Bechemi - 5 maart
    Anouk - Macavity - 17 maart
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Boilesen - 29 december
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Memoria - 24 december
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Miryam - Elouner - 3 oktober
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september - afwezig t/m 20 mei.
    Glenn - Itami - 18 april
    Jette - JeanneDArc - 3 augustus
    Demi - Lootus - 9 augustus
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Aestas -
    Naomi - Magicales -
    Nikki - Malfie - 3 november
    Lianne - Irwin - 3 juli
    Tessa - TessaRose - 12 juli


    Shipnames:

    Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn


    Tinychat

    [ bericht aangepast op 10 mei 2013 - 9:46 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Niemand weet alles van mij, lol.


    Iedereen heeft geheimen. Ik zou nooit, nooit alles aan één persoon geven, dat is het domste wat je kan doen. Ik had een vriendin die mij op gegeef moment vertelde dat als zij zelfmoord pleegde het mijn schuld zou zijn. Zij gaf zichzelf helemaal bloot aan mij in een zwakke bui, ik probeerde te helpen, zij weigerde en dat gaat fout...


    Miep

    Hersheys schreef:
    (...)

    Oh, oh, same. Zelfs Luc weet meer over me dan mijn vriendinnen, haha, jongens praten gewoon veel makkelijker. (:


    Dat's echt zulke harde waarheid. pff.


    Danmarks Dynamite.

    Macavity schreef:
    (...)

    Iedereen heeft geheimen. Ik zou nooit, nooit alles aan één persoon geven, dat is het domste wat je kan doen. Ik had een vriendin die mij op gegeef moment vertelde dat als zij zelfmoord pleegde het mijn schuld zou zijn. Zij gaf zichzelf helemaal bloot aan mij in een zwakke bui, ik probeerde te helpen, zij weigerde en dat gaat fout...


    Dat's inderdaad naar om mee te maken, inderdaad. Ik snap je punt wel.


    Danmarks Dynamite.

    Macavity schreef:
    (...)

    Iedereen heeft geheimen. Ik zou nooit, nooit alles aan één persoon geven, dat is het domste wat je kan doen. Ik had een vriendin die mij op gegeef moment vertelde dat als zij zelfmoord pleegde het mijn schuld zou zijn. Zij gaf zichzelf helemaal bloot aan mij in een zwakke bui, ik probeerde te helpen, zij weigerde en dat gaat fout...


    Er is sowieso een dingetje, wat altijd van mij blijft, dat krijgt nooooooooooooit iemand te weten, diegene zal me toch vierkant uitlachen, dus blijft het lekker hier. ;3 Haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Boilesen schreef:
    (...)

    Dat's echt zulke harde waarheid. pff.


    Soms zijn jongens makkelijker maar soms heb ik mijn vriendinnen echt hard nodig. Ik ben zo blij dat ik een grote hechte groep vriendinnen heb. Je kan altijd kiezen wie je in vertrouwen neemt (:


    Miep

    Boilesen schreef:
    (...)

    Dat's echt zulke harde waarheid. pff.


    Yeah, ben echt blij dat ik de meeste dingen gewoon aan hem kan vertellen zonder dat er gezeik van komt...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hersheys schreef:
    (...)

    Er is sowieso een dingetje, wat altijd van mij blijft, dat krijgt nooooooooooooit iemand te weten, diegene zal me toch vierkant uitlachen, dus blijft het lekker hier. ;3 Haha.


    I won't laugh. Uitlachen is verschrikkelijk. Je hoeft het niet te vertellen, maar ik lach niemand uit. Ik weet hoe pijnlijk dat is. Ik heb ook iets wat ik mensen niet vertel. Wat niet weet, wat niet deert (: haha


    Miep

    Dat ik jongens fijner vind is eigenlijk, omdat ik met ze ben opgegroeid door voetbal.
    Ik had toen nog niet veel problemen hoor, maar je had bij hun ook JUIST geen problemen.


    Danmarks Dynamite.

    Hersheys schreef:
    (...)

    Er is sowieso een dingetje, wat altijd van mij blijft, dat krijgt nooooooooooooit iemand te weten, diegene zal me toch vierkant uitlachen, dus blijft het lekker hier. ;3 Haha.


    Er is ook één ding dat ik nooit aan iemand ga zeggen, alleen mijn ouders & broer weten het, maar dat kan ook niet anders. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Macavity schreef:
    (...)

    I won't laugh. Uitlachen is verschrikkelijk. Je hoeft het niet te vertellen, maar ik lach niemand uit. Ik weet hoe pijnlijk dat is. Ik heb ook iets wat ik mensen niet vertel. Wat niet weet, wat niet deert (: haha


    Juppa.


    Danmarks Dynamite.

    Macavity schreef:
    (...)

    I won't laugh. Uitlachen is verschrikkelijk. Je hoeft het niet te vertellen, maar ik lach niemand uit. Ik weet hoe pijnlijk dat is. Ik heb ook iets wat ik mensen niet vertel. Wat niet weet, wat niet deert (: haha


    Ach, ik weet zeker dat -dat wel gebeurd, het is gewoon raar om zoiets te hebben denk ik. ;3 En inderdaad, daar heb je gelijk in. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mensen maken mij nieuwsgierig, maar ik hou me in.


    Danmarks Dynamite.

    Melieke schreef:
    (...)

    Er is ook één ding dat ik nooit aan iemand ga zeggen, alleen mijn ouders & broer weten het, maar dat kan ook niet anders. (:


    Nou, bij mij weten zelfs m'n ouders & broertje het niet, ben het ook nooit van plan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mag ik jullie iets grappigs vertellen. Ik heb een moedervlek op me kont en ik haat het. maar ja. oké. dat was echt onnodig, maargoed

    Hij's te groot man..

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 23:51 ]


    Danmarks Dynamite.

    Boilesen schreef:
    Mag ik jullie iets grappigs vertellen. Ik heb een moedervlek op me kont en ik haat het. maar ja. oké. dat was echt onnodig, maargoed.


    IK OOK HAHAHAHAHAH OH MY GOD.


    stay safe because I like being alive at the same time as you