• Vier jaar geleden werd een meisje dood gevonden in de kelder van een school, Alexis Campbell was haar naam. De doodsoorzaak? 50 messteken in haar buik. Alexis was populair op school, zij kende iedereen en iedereen kende haar. Het was een lief meisje, met een sluwe kant. Ze kon de dingen die ze wou makkelijk krijgen. Zo kon ze ook makkelijk zorgen voor het ontslag van kantine medewerker John. Toen ze dood was gevonden na 6 maanden van vermissing was hij meteen een verdachte, en hij bekende. Hij had de dood van de 15-jarige Alexis Campbell op zijn geweten. Hij werd veroordeeld tot 15 jaar cel, en de begrafenis van Alexis zorgde ervoor dat iedereen het een beetje kon afsluiten..
    Nu zijn we vier jaar verder, en vijf jongens zijn nu een wereldberoemde band. One Direction. De vijf hadden allemaal een band met Alexis. De een was haar vriendje, de ander haar beste vriend en een ander was haar vijand. Nu ze zo beroemd zijn hebben ze er nooit meer aan gedacht, tot nu. Het is precies vier jaar geleden, en ze krijgen een smsje. Van A. Twijfels komen in het spel. Leeft Alexis nog of speelt iemand een ziek spelletje. Wat is het doel van A? Wil ze de vijf gewoon bang maken of wil ze een einde maken aan hun carriere. En tot hoever gaan de jongens mee in het spelletje.. Is het wel geheel ongevaarlijk? En dan nog de grootste vraag.. Hoe kent A de geheimen van de vriendinnen, en waarom worden ook hun meegetrokken in het spel...


    Jongens:
    Harry Styles: - Danosaur || Vijand
    Zayn Malik: - Sempra || Beste Vriend
    Niall Horan: - nessje
    Louis Tomlinson: - AppleBottom || Vriendje
    Liam Payne: - Depay || Beste Vriend

    Meisjes:
    Vriendin Harry: Alivia ‘Ali’ Parker - Erestor
    Vriendin Zayn: Alexandra Bella-Rose Montoya - Malino
    Vriendin Niall: Aliz Zarah Tayson - Luminoase
    Vriendin Louis: Leslie Cadence Shore - Arriver
    Vriendin Liam: Charmila Mely Donoghue - Infelia

    Regels:
    - Geen oneliners! Je moet minstens 3 regels schrijven!
    - Geen perfecte personages!
    - 16+ is toegestaan
    - Alleen ik (Malino) doe de berichtjes van A! Tenzij ik tegen iemand zeg dat die het kan doen
    - Alleen ik maak de topics, behalve als ik offline ben maar dan wil ik wel een linkje naar het topic!
    - Geen ruzie OOC en OOC tussen haakjes!
    - Meld je niet aan als je niet genoeg tijd hebt! Ik wil geen mensen die na één topic niet meer reageren!
    - We sluiten niemand buiten en zorgen dat iedereen het kan volgen
    - Maximaal 2 personages, dan wel een jongen en een meisje!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 22:00 ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    [Ze gaan niet meer naar school, ze zitten al in One Direction (; ]


    | Aangepast. |

    Alexandra Bella-Rose Montoya

    Ik kijk kort uit het raam van mijn appartement en kijk zo over heel londen heen. Het was hoog, de 20e verdieping. Maar dan heb je wel een prachtig uitzicht. Het was hier stil, te stil.. Katara lag ook nog te slapen in haar mand, dus uitlaten kon ik ook niet. Ik plof op mijn stoel die aan het plafond hang en voel dat het een beetje heen en weer schommelt. Ik pak mijn Iphone en trek ondertussen mijn benen op. Ik besluit om Zayn uit te nodigen en maak een smsje.
    Hey!
    Zin om langs te komen?
    xoxo
    verstuur ik.
    Ik leun nog wat naar achter en voel hoe de stoel steeds langzamer gaat.


    El Diablo.

    Harry Styles
    mijn welbekende sms-toon, schalde door mijn droom en maakte me bruut wakker. Ik wilde niet eens weten welke gek me wakker durfde te maken en ik draaide me nogmaals om in mijn warme bedje. Het was algemeen bekend dat ik niet voor twaalf uur mijn bed uitkwam als ik een vrije dag had, dus ook dat ik niet zou reageren. ik trok mijn dekens hoog op tot boven mijn kind en gaapte. Ik wilde echt wel weer slapen, maar het feit dat er zo vroeg gesmst werd, maakt het misschien ook wel belangrijk. Totaal tegen mijn zin in, draaide ik me uiteindelijk toch weer om en taste ik in het donker naar mijn mobiel. Ik hield mijn ogen dicht, wetend dat ik verblint zou worden door de felheid, die dat ding kon geven. Toen ik hem eindelijk had, drukte ik op de homeknop en zelfs door mijn oogleden heen zag ik het ligt nog. ik knipperde een paar keer met mijn ogen, om eraan te wennen. Dit was de reden dat ik zulke duisteren gordijnen had. ik hield niet van licht als ik probeerde te slapen. Want het was sowieso al licht buiten. de sms was van een onbekend nummer en een deel van het bericht zag ik al in het scherm staan. nieuwschierig trok ik het sms icoontje naar rechts en meteen werd hij geopend.
    Tik, tok...
    Al 4 jaar geleden. But guess what...
    I'm still here bitches!
    - A

    Oke, was ik hier voor wakker geworden. vier jaar geleden. ik ging in mijn hoofd de jaren af, want ik had geen flauw idee waar dit over ging. vier jaar geleden zat ik nog op school. ook ging ik de mensen af die ik vier jaar geleden kenden, waarvan hun naam begon met een A. nee, ik snapte hier niets van en het was me hier dan ook nog veelte vroeg voor.
    Kom voortaan met iets nuttigs als je me besluit wakker te maken.
    Het kon me niet schelen wie het was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis William Tomlinson

    Ik sla een handdoek rond mijn middel en maak een reisje naar de frigo, aangezien ik de enige ben in dit appartement ging dat wel, snel neem ik de melkfles uit de frigo en maak mezelf een kommetje cornflakes. Wanneer ik me aan de tafel zet met mijn iPhone, de krant en het kommetje cornflakes, zie ik dat ik drie ongelezen berichten heb, ik druk op 'lezen' en krijg meteen een raar berichtje van een onbekend nummer te zien.
    Tik, tok...
    Al 4 jaar geleden. But guess what...
    I'm still here bitches!
    - A

    A? Ik frons en lees het nog eens, vier jaar geleden? Ineens springt het me te binnen,vier jaar geleden hebben ze Alexis gevonden! Alexis? Nee dat kan toch niet, ze is dood. Weg.


    The artist is the kid that survived.

    Depay schreef:
    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn topics.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Alivia 'Ali' Parker
    De wekker gaat voor de vierde keer vandaag af. Ik ben totaal geen ochtendmens, elke ochtend kost het moeite om mijn bed te verlaten. Vermoeid zet ik de wekker uit en ga met mijn benen over de rand van het bed zitten. Zo blijf ik nog een paar seconden voor me uit staren voordat ik eindelijk opsta en naar de kledingkast slof. Gisteravond had ik al een outfit klaargelegd zodat ik nu niet nog een setje kleren bij elkaar hoef te zoeken. Ik doe nog wat eyeliner en mascara op en ik ben klaar voor vandaag. Op mijn gemak loop ik naar beneden, mam is zo te zien al naar haar werk. Ik maak een cracker met kaas en ga aan de eettafel zitten. Hier check ik mijn twitter, instagram en whatsapp. Ik grinnik als ik de berichtjes zie van fans, sommige kunnen zo erg overdrijven. Binnen een paar tellen heb ik een bericht geschreven die ik naar Harry stuur.
    Heb je iets te doen vandaag? x


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Charmila Mely Donoghue

    Met een vermoeid gezicht sloeg ik mijn wekker van mijn nachtkastje en keek maar op mijn telefoon hoe laat het was. Ik zuchtte even en sloeg mijn deken van me af om in mijn warme pantoffels naar beneden te lopen. Mijn moeder had een simpel ontbijt voor me gemaakt met een croissant, een glas sinaasappelsap en een pistolet. Ik glimlachte dankbaar en nam mijn bord en sinaasappelsap naar de woonkamer bij de televisie. Daar deed ik de televisie aan en at mijn ontbijt op, binnen een kwartier was ik klaar en zette mijn bord in de vaatwasser. Ik rende naar boven om naar een outfit te zoeken. Snel deed ik ook mijn ochtendroutine en make-up. Ik pakte mijn iPhone en sms'te Liam maar. Ga je vandaag nog iets doen? xC Ik ging in een kleermakerszit op mijn bed zitten met mijn schoenen en speelde wat op mijn telefoon. Als een klein kind begon ik te dansen toen ik mijn highscore had verbeterd in Happy Jump. Ja, het was een spel voor kleine kinderen, maar ja. Ik was mentaal ook een klein kind.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik.

    Als ik thuis aankom loop ik meteen naar boven. Ik pak mijn mobiel erbij en lees het smsje keer op keer. Wat een zieke grap. Ik open een nieuw smsje en stuur die naar Harry. Misschien heeft hij er ook een gehad;
    Heb jij misschien ook wat raars binnen gehad?
    Opnieuw voel ik mijn mobiel trillen, heeft Harry nu al geantwoord? Ik glimlach als ik zie dat het Alexa is.
    Hey!
    Zin om langs te komen?
    xoxo

    Misschien is het handig als ik mijn gedachten verzet.
    Is goed, kom jij naar mij toe? x Z.

    Infelia schreef:
    Charmila Mely Donoghue

    Met een vermoeid gezicht sloeg ik mijn wekker van mijn nachtkastje en keek maar op mijn telefoon hoe laat het was. Ik zuchtte even en sloeg mijn deken van me af om in mijn warme pantoffels naar beneden te lopen. Mijn moeder had een simpel ontbijt voor me gemaakt met een croissant, een glas sinaasappelsap en een pistolet. Ik glimlachte dankbaar en nam mijn bord en sinaasappelsap naar de woonkamer bij de televisie. Daar deed ik de televisie aan en at mijn ontbijt op, binnen een kwartier was ik klaar en zette mijn bord in de vaatwasser. Ik rende naar boven om naar een outfit te zoeken. Snel deed ik ook mijn ochtendroutine en make-up. Ik pakte mijn iPhone en sms'te Liam maar. Ga je vandaag nog iets doen? xC Ik ging in een kleermakerszit op mijn bed zitten met mijn schoenen en speelde wat op mijn telefoon. Als een klein kind begon ik te dansen toen ik mijn highscore had verbeterd in Happy Jump. Ja, het was een spel voor kleine kinderen, maar ja. Ik was mentaal ook een klein kind.


    Liam James Payne
    Na een tijd was ik weer bijgekomen van de schrik en pakte ik mijn iPhone weer op, aangezien ik weer een smsje kreeg. Ga je vandaag nog iets doen? xC stond er op mijn beeldscherm. Een zwakke glimlach verscheen op mijn gezicht toen ik zag dat het van Charmila was en ik besloot haar meteen terug te smsen. Niet echt, kom jij nog langs babe? xL typte ik snel in en meteen drukte ik op verzenden. Ik was nog niet zo lang samen met Charmila maar ik had nog nooit zoveel voor een meisje gevoeld als voor haar. Ik haalde een hand door mijn korte haren heen en legde mijn iPhone weer op zijn vertrouwde plekje op mijn nachtkastje. Ik stond op en besloot om snel een douche te nemen. Het warme water stroomde over mijn schouders en even had ik de tijd om nergens over na te denken. Na een kwartier was ik klaar en kleedde ik me aan. Een simpele zwarte broek, wit shirt en een zwart jack sierde mijn lichaam. Ik deed kort mijn haren en liep met mijn iPhone in mijn hand naar beneden om daar even wat te eten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Charmila Mely Donoghue

    Ik werd uit een dagdroom geschrokken door mijn mobiel die in mijn handen begon te trillen. Niet echt, kom jij nog langs babe? xL Een glimlachje ontstond rond mijn lippen en mijn vingers vlogen over de toetsen heen. Ik kom eraan! xC Ik sprong van mijn bed af en pakte mijn schoudertas waar ik mijn portemonnee en elastiekje voor mijn haar in stopte. Met een grote glimlach liep ik naar beneden en gaf mijn moeder een kus op haar wang. "Ik ga naar Liam toe, doei!" Ik beende weg uit de deur en besloot maar eens te lopen. Ik streek mijn outfit glad terwijl ik op mijn telefoon keek. Niets bijzonders. Mijn mondhoeken krulden weer verder omhoog als ik dacht aan Liam, hij was gewoon de beste vriend die ik mezelf kon veroorloven. Ik klopte op zijn voordeur en leunde met mijn rug tegen de deur aan. Toen bedacht ik me dat dat geen goed idee was en leunde maar tegen de muur aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik zat beneden op de bank een boterham te eten en naar een waardeloos Teleshop programma te kijken toen mijn mobiel voor de derde keer vandaag trilde. Ik kom eraan! xC las ik en vrolijk legde ik mijn mobiel weer naast me neer. Ik grinnikte toen ik naar de keuken liep en mijn bord weg zette. Ik woonde sinds kort in mijn eigen huisje. Het was niet groot, maar het was precies goed genoeg voor mij om alleen in te wonen. Ik had het precies naar mijn stijl ingericht, en ik vond het mooi. Ik zapte nog wat rond maar kon geen interessant programma vinden. Al snel werd er op mijn voordeur geklopt en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ze was er. Ik had haar een tijdje niet gezien en ik was blij dat ik haar nu weer kon zien. Ik liep op een vrij snel tempo naar de deur toe en opende hem snel. Charmila leunde nonchalant tegen de muur aan en ik keek haar even glimlachend aan voordat ik de deur ophield en wachtte tot ze naar binnen stapte. 'Babe!' zei ik vrolijk toen ik mijn armen om haar middel sloeg en met mijn voet de deur dicht trapte. Ik drukte een zacht kusje op haar lippen en keek haar daarna glimlachend aan. 'Ik heb je gemist.' zei ik grijnzend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis William Tomlinson

    Nog steeds verward door het berichtje sluit ik mijn voordeur, misschien moet ik eventjes een rustige wandeling gaan maken, wel, ik hoop dat het rustig word. Ik haal mijn iPhone boven en kijk naar de tijd, elf uur dertig, hm, ik typ een berichtje uit naar Leslie 'Hey babe, all wakker of stoor ik je nu beter niet? x' Ik steek mijn iPhone terug weg en kijk rond, waar zou ik eens naartoe gaan? Het park misschien? Ja dat lijkt me wel leuk, het is altijd rustig in het park. Ik zet mijn beanie op en steek mijn handen in mijn zakken, op naar het park dan maar.


    The artist is the kid that survived.

    Charmila Mely Donoghue

    Ik keek op en grinnikte even. Een lichte grijns ontstond rond mijn lippen en sloeg mijn armen om hem heen. "Ik heb je ook gemist." Prevelde ik zacht en glimlachte breed. Ik had Liam echt gemist, ook doordat hij het druk had met zijn carrière, maar hij verdiende ook zo'n fantastische carrière. Zingen kon hij inderdaad goed. Ik drukte een korte kus op zijn lippen. "Nog iets meegemaakt vandaag? Alhoewel het pas ochtend is." Ik bleef nog wel zo staan, het was lekker comfortabel. Nu was ik best klein vergeleken met hem, maar ik had geen zin om mijn vreselijk hoge hakken aan te doen, deze laarsjes hadden wel hak, maar ze waren maar twee centimeter. Ach, ik kon ermee leven. Andere hakken waren dan weer veel te hoog voor me, dus dit was denk ik wel beter dan hakken, hoopte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ze sloeg haar armen om me heen. 'Ik heb je ook gemist.' zei ze zachtjes waarna een brede glimlach op haar gezicht verscheen. Ze drukte een klein kusje op mijn lippen. 'Nog iets meegemaakt vandaag? Alhoewel het pas ochtend is.' zei ze terwijl ze haar armen om me heen hield. Ik moest een beetje naar beneden kijken om haar aan te kunnen kijken, ze was toch nog wel een stuk kleiner dan mij, maar ach, dat vond ik juist leuk. Ik moest er niet aan denken dat ik een vriendin had die groter was dan mij. Ik dacht even aan het smsje wat ik gekregen had via het nummer van Alexis. Ik vroeg me af of ik het wel moest vertellen aan Charmila. Ik had haar nooit veel vertelt over Alexis. Ze wist wie het was, en wat er gebeurt was, maar daar bleef het ook bij. Ik haalde mijn schouders op en liet mijn handen van haar middel afglijden. Ik pakte haar hand vast en trok haar mee naar de bank waar ik haar naast me liet zitten. Ik pakte mijn iPhone erbij en toverde het smsje tevoorschijn. 'Dit is het enige..' zei ik toen ik de iPhone op haar schoot legde en zelf achterover leunde in de bank.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.