Haay!
Ik vind al een tijdje een jongen leuk, ik heb hem wel eens gezien bij mijn basketbalwedstrijden of clinics, en ik kom hem tijdens het skaten best vaak tegen. Ik vind skaten niet kinderachtig btw. Maar ik ken hem niet echt goed ofzo, vraag me niet hoe het kan dat ik hem dan leuk kan vinden. Maar vandaag kwam ik hem ook weer tegen. Hij zei dat hij mijn beste vriendin druk vond, en ze ging met hun mee basketballen. Toen ik weg ging was hij gevallen, waar ik best wel om kon lachen. hij stelt zich altijd aan. Ik zei tegen hem 'Ga je lekker?' waarop hij antwoorden van wel. Mijn vriendin zei dus 'echt' waarom hij antwoordde dat het eigenlijk niet zo was. Maar we moesten echt gaan en toen zei ik; 'Sterkte, ook met je aanstelleritus.' Waarop hij twee duimen omhoog stak. Nu heb ik hier best veel spijt van, want het was toch helemaal niet aardig? Of zouden jongens dat niet erg vinden?
Maar ik weet niet zo goed wat ik met de situatie aan moet, ik wil hem graag beter leren kennen, maar ik durf uit onzekerheid niet zo veel te doen. Er word best vaak tegen me gezegd dat ik lelijk ben. En dus ben ik ook heel bang dat ik faal, of dat hij me niet leuk vind omdat ik niet de mooiste ben.
Dit is weer een lekker zeik topic enzo, ik hoop dat jullie tips hebben!
Liefs, KusjeeMerel
Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.