• Zes tieners komen in een internaat terecht omdat ze “onhandelbaar” zijn. Eigenlijk zijn deze tieners helemaal niet zo onhandelbaar. Het word ze ingeprent en altijd maar gezegd. Ja, misschien drinken ze af en toe wat, of hebben ze een rookverslaving. Zijn ze daardoor meteen onhandelbaar? Ze worden zo gemaakt door hun ouders.
    Deze tieners zitten in het internaat om ze manieren bij te leren, maar eigenlijk word alles tien keer zo hard opgehaald; ”Je bent een nietsnut!”, “Ik snap wel waarom je ouders je hierheen gestuurd hebben.”, “Denk je echt dat je wat gaat bereiken met je leven?”, “Misschien moet je eens na gaan denken wat je wel kan.” Gewoonweg harteloos, schofterig en onmenselijk.
    Als de tieners iets niet doen wat de begeleiders vragen te doen, of een grote mond hebben krijgen ze meteen slaag of worden opgesloten in hun kamer voor een aantal uur. Een keer zonder eten naar bed word ook niet over geslagen. Naar buiten kunnen de tieners ook niet. Alle deuren zitten op slot. En als ze naar buiten willen kunnen ze alleen maar in de, met prikkeldraad en hekken, afgezette tuin. Die is ook niet groter dan een paar vierkante meter.
    De regels zijn streng. Om tien uur ’s avonds, hoe oud je ook mag zijn, gaan de lichten uit, de kamers gaan op slot en de camera’s die op de gang hangen gaan aan.
    Als ze niet op tijd zijn voor het ontbijt, de lunch, of voor het avondeten heb ze pech gehad, dan eet je maar niet.

    De tieners hebben er genoeg van, ze willen af van dit leven, het leven in het internaat waar je niets mag en altijd maar braafjes moet blijven zitten. Waar je word uitgescholden voor alles en nog wat.
    Wanneer het maar kan, en er geen van de begeleiders bij is[wat maar zelden gebeurt], maken ze plannen. Deze plannen zijn om te ontsnappen, hoe ze de sleutels te pakken kunnen krijgen, wanneer de wissel is van de begeleiders en wanneer de camera’s uit zijn.
    Zal het de tieners lukken? Of zullen ze tot ze volwassen zijn vast blijven zitten in dit vreselijke internaat…


    Rollen
    Begeleiders: [max 4]
    - Gereserveerd door Deceiver
    -
    - Max Maze Titan||28|| Ninuturu
    - Daniel Green||35 || Sofinite
    Tieners :
    Jongens: -vol-
    - Elias Bradley Wilkerson ||16 1/2|| Merthur
    - Thomas Puck Knight ||18||DreamerN
    - Harry Noah Lucas Green ||17|| XILoveHarryX

    Meiden -vol-
    - Amélia Talbot ||17|| Cas
    - Alicia Rose Eastwood ||17|| Winterwolves
    - Arely Moya Ginessa ||18|| Eavan


    Meedoen? Vul maar in!
    Naam[volledig]:
    Bijnaam:
    Leeftijd[tieners 15 tot 19. begeleiders vanaf 30 ]:
    Uiterlijk[+foto en graag een beetje uitbreiding]:
    Innerlijk:[beetje uitgebreid graag]
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels :
    -Maximaal 1 persoon per Q’er. Als er niet genoeg mensen meedoen kan ik deze regel nog aanpassen.
    -Ik wil graag een beetje schommeling tussen de leeftijden en de innerlijken van de personages!
    -Het minimum aantal regels per post is 8. Hou je alsjeblieft aan deze regel.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna komt de plek vrij voor een ander.
    -Weet zeker dat je mee wilt doen, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    -Bestuur alleen je eigen personage.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel zijn mankementen.
    -Wacht minimaal 2 á 3 posts voor jij weer reageert, ik wil geen sneltrein.
    -Alleen Merthur opent een nieuw speeltopic/praattopic tenzij anders vermeld.
    -Graag wat ervaren RPG’ers.
    -OOC tussen haakjes graag, om verwarring te voorkomen.
    -16+ is toegestaan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    XILoveHarryX schreef:
    Naam[volledig]: Harry Noah Lucas Green
    Bijnaam: Hazz
    Leeftijd[tieners 15 tot 19. begeleiders vanaf 30 ]
    : 17
    Uiterlijk[+foto en graag een beetje uitbreiding]:

    Harry heeft kort donkerbruin haar en blauwe ogen.Zijn huid is een beetje donker,en meestal draagt hij een t-shirt met spijker broek en all stars.
    Innerlijk:[beetje uitgebreid graag] Harry is een druk,betrouwbaar,bezorgde vriend.Hij merkt het wanneer er iets is.En zal niet op geven als iemand zegt dat er niks is,of als het hem niet naar de zin is.In het internaat is hij vaak stil.Bang om geslagen te worden.Harry houdt van voetbal en surfen.Hij komt voor zijn vrienden op,en probeert altijd zijn angst op zij te zetten.Meestal is hij druk in de slaapkamer.Als hij alleen is is hij druk en als een begeleider er is word hij heel stil.Zijn hobby is tekenen,wat hij super goed kan.Verder bespeelt hij de akoestiche gitaar.Door zijn vrienden wordt hij gezien als de slimste en de wijste,doordat hij meestal bezorgt is om iemand of omdat ze hem goed kunnen vertrouwen.Zijn motto in het internaat is: Het komt goed we gaan hier ooit weg.En komen nooit meer terug.Harry houdt ervan om te tekenen dan komt hij echt tot rust.Daarom heeft zijn moeder hem ook een groot tekenblok mee gegeven met potlood.Iedere dag is er voor hem hoop dat ze uit het internaat komen.In de kamer,is hij gewoon zich zelf.Druk.En als hij bij de begeleiders is,is hij een heel ander mens.Zijn drukte veranderd in rust.Zijn lievelings eten is spaghetti.Harry,geeft nooit de hoop ergens in op.Hij zegt dat er altijd een oplossing is.
    Geschiedenis: Zijn vader is overleden en hij woont bij zijn moeder,hij heeft een zusje Lily,waar hij ziels veel van houdt.En een andere zus Liv.Zijn oom en tante heeft hij nog nooit ontmoet.Harry heeft ook in de gevangenis gezeten(4 jaar geleden)voor vandalisme,met zijn vrienden.Hij is naar het internaat gestuurd omdat hij niet meer wilde luisteren,en deed alles wat hij wilde.
    Extra’s: Harry heeft een tattoe op zijn zij waar staat: Geef nooit op in Chinese letters.En een op zijn pols waarin Chinese tekens staat Hoop.Ook is Harry homoseksueel,en heeft hij een vriend waar hij nu geen contact meer mee heeft door het internaat.


    Ik heb hem een beetje uitgebreid :D


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sofinite en Ninuturu, jullie staan erbij.

    Ik zoek nog een vrouwelijke begeleider. Tenzij Deceiver zeker weten vrijdag ingevult heeft. Dan kunnen we beginnen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anders wil ik nog wel een vrouwlijke doen als Deceiver t niet doet (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Je hebt al een personage (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Weet ik maar,als je de RPG wilt beginnen maar niet genoeg begeleiders hebt bedoel ik.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Geduld is een schone zaak hahah. Ze komen wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Daarbij moet je niet al te lang wachten, want ik heb gezien dat RPG's daardoor in de vergetelheid kwamen omdat er echt niemand meer kwam.


    Credendo Vides

    Lieve schat, ik heb meerdere rpg's, geloof me het gaat goed...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, nou, ik ga de rpg maar eens open gooien denk ik. Het is wel fijner om nu alvast wat te schrijven denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ||Topic 01||


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik probeer nu effe de geschiedenis van mijn personage aan te maken.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zet je er alvast in nu ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Winterwolves schreef:
    Naam[volledig]: Alicia Rose Eastwood
    Bijnaam: Ali
    Leeftijd[tieners 15 tot 19. begeleiders vanaf 30 ]: 17
    Uiterlijk[+foto en graag een beetje uitbreiding]:



    Ali heeft lange zwarte haren dat in laagjes is geknipt. Ze heeft twee monroes in haar lip. Eentje in haar bovenlip en eentje in haar onderlip.
    Ze draagt niet vaak make-up. Soms oogpotlood en mascara, maar voor de rest niet.
    Ali draagt vaak donkere kleding, en heeft een hekel aan rokken en jurken. Korte broeken draagt ze ook niet vaak.
    Ze heeft mooie volle lippen, die goed bij haar gezicht past. Ali heeft mooie lange wimpers waar ze blij mee is.
    Ali heeft een tattoeage op haar schouder die je goed kan zien als ze een shirtje aanheeft die je schouders blootlaat.
    Innerlijk:[beetje uitgebreid graag] Ali heeft een morningmood. Ze blijft chagrijnig totdat ze een kop koffie heeft gehad. Haar koffie drinkt ze zwart.
    Ze praat nooit heel veel. Het betekent niet dat ze verlegen is, ze is juist het tegenovergestelde van verlegen.
    Ali heeft een broer waar ze veel van houdt. Haar broer is niet naar het internaat gestuurd door haar ouders. Ze heeft een hekel aan haar ouders, omdat ze haar jeugd hebben verpest.
    Ali kan heel snel van stemming veranderen. Het ene moment is ze vrolijk, en het andere wilt ze niemand in de buurt hebben en is ze chagrijnig.
    Ali houdt van sarcastisch zijn, ze doet het niet echt vaak, want ze weet wanneer ze over de streef gaat.
    Ze rookt niet, maar ze zegt niet tegen de mensen die wel roken dat ze moeten stoppen. Ze vindt dat ze zelf moeten weten of ze roken of niet.
    Ali lijkt niet het persoon dat veel leest, maar ze houdt er wel van. Ze kan dan even ontsnappen van de realiteit.
    Ze houdt ook van films kijken, maar dat kan nu niet meer omdat ze in het internaat zit.
    Ali ziet er misschien heel zelfverzekerd uit, maar eigenlijk is ze heel onzeker, want ze is vroeger een tijdje gepest. Dat is over gegaan, en de pesters hebben hun excuses aangeboden, maar de wond die het heeft veroorzaakt is eigenlijk nooit over gegaan.
    Elke jongen die haar uitvraagt slaat ze af, gewoon omdat ze te onzeker is. Van die onzekerheid laat ze nooit iets merken, maar ze let echt op wat ze doet en zegt, omdat ze bang is dat de andere haar niet aardig vinden en haar gaan pesten.
    En het internaat maakt het er niet beter op, ze gaat zich alleen nog maar onzekerder voelen. Haar ouders maken het haar ook niet gemakkelijk, de enige die haar steunt is haar broer. Hij zegt altijd positieve dingen over Ali en weet dat er achter sommige dingen die ze doet een reden is.
    Ali huilt niet veel. In de tijd dat ze gepest werd wel, maar ze heeft het zichzelf afgeleerd, en kan haar emoties heel goed verbergen. Behalve als ze ergens heel hard om moet lachen en zich probeert in te houden.
    Ze kan goed zien of mensen liegen.
    Ali heeft een hekel aan zwemmen, en doet het het liefste zo min mogelijk.
    Ze zegt nooit specifiek of ze iemand vertrouwd, maar dat doet ze door zachtjes te zingen.
    Als ze zenuwactig is zit ze vaak aan haar haar, en kan ze iemand nooit lang aankijken. Ze haat die gewoonte, maar ze kan er gewoon niets aan doen.
    Geschiedenis: Ali heeft geen fijne jeugd gehad. Ze werd vaak door van alles uitgemaakt, wat haar heel erg onzeker maakte. Daardoor heeft ze podiumvrees gekregen.
    Ze heeft een paar jaar oudere broer die al op zichzelf woont. Hij heet Dave, en mag zijn ouders evenmin als Ali. Hij is altijd voor haar opgekomen als hun ouders weer eens gemeen deden tegen Ali.
    Dave wou Ali in huis nemen, maar toen werd ze naar het internaat gestuurd en kan het dus niet meer. Ze is naar het internaat gestuurd omdat ze op een dag dronken thuiskwam. Zelf vindt ze het de grootste onzin dat ze naar het internaat is gestuurd.
    Op haar twaalfde is ze heel erg gepest geweest, dat heeft ongeveer anderhalf jaar geduurd, de pesters hebben hun excuses aangeboden, maar de wond is gebleven.
    Soms, als haar ouders heel erg chagrijnig zijn, slaan ze haar. Dat zijn de ergste dagen die er zijn.
    Ali heeft een jonger broertje gehad, maar die is een paar maanden na zijn geboorte gestorven. Ze kan zich niet veel van haar broertje herinneren, omdat ze zelf nog erg jong was.
    Extra’s: Ze kan erg goed zingen, maar door haar podiumvrees durft ze dat niet meer. Het komt dan ook zelden voor dat ze zingt. Ze zingt alleen als ze iemand vertrouwd.


    Klaar.(:
    Is het goed?


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ze is goed, je mag gaan reageren in het speltopic ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wow, alleen maar namen met een A bij de meisjes.


    Your make-up is terrible