• Zes tieners komen in een internaat terecht omdat ze “onhandelbaar” zijn. Eigenlijk zijn deze tieners helemaal niet zo onhandelbaar. Het word ze ingeprent en altijd maar gezegd. Ja, misschien drinken ze af en toe wat, of hebben ze een rookverslaving. Zijn ze daardoor meteen onhandelbaar? Ze worden zo gemaakt door hun ouders.
    Deze tieners zitten in het internaat om ze manieren bij te leren, maar eigenlijk word alles tien keer zo hard opgehaald; ”Je bent een nietsnut!”, “Ik snap wel waarom je ouders je hierheen gestuurd hebben.”, “Denk je echt dat je wat gaat bereiken met je leven?”, “Misschien moet je eens na gaan denken wat je wel kan.” Gewoonweg harteloos, schofterig en onmenselijk.
    Als de tieners iets niet doen wat de begeleiders vragen te doen, of een grote mond hebben krijgen ze meteen slaag of worden opgesloten in hun kamer voor een aantal uur. Een keer zonder eten naar bed word ook niet over geslagen. Naar buiten kunnen de tieners ook niet. Alle deuren zitten op slot. En als ze naar buiten willen kunnen ze alleen maar in de, met prikkeldraad en hekken, afgezette tuin. Die is ook niet groter dan een paar vierkante meter.
    De regels zijn streng. Om tien uur ’s avonds, hoe oud je ook mag zijn, gaan de lichten uit, de kamers gaan op slot en de camera’s die op de gang hangen gaan aan.
    Als ze niet op tijd zijn voor het ontbijt, de lunch, of voor het avondeten heb ze pech gehad, dan eet je maar niet.

    De tieners hebben er genoeg van, ze willen af van dit leven, het leven in het internaat waar je niets mag en altijd maar braafjes moet blijven zitten. Waar je word uitgescholden voor alles en nog wat.
    Wanneer het maar kan, en er geen van de begeleiders bij is[wat maar zelden gebeurt], maken ze plannen. Deze plannen zijn om te ontsnappen, hoe ze de sleutels te pakken kunnen krijgen, wanneer de wissel is van de begeleiders en wanneer de camera’s uit zijn.
    Zal het de tieners lukken? Of zullen ze tot ze volwassen zijn vast blijven zitten in dit vreselijke internaat…


    Rollen
    Begeleiders: [max 4]
    - Gereserveerd door Deceiver
    -
    - Max Maze Titan||28|| Ninuturu
    - Daniel Green||35 || Sofinite
    Tieners :
    Jongens: -vol-
    - Elias Bradley Wilkerson ||16 1/2|| Merthur
    - Thomas Puck Knight ||18||DreamerN
    - Harry Noah Lucas Green ||17|| XILoveHarryX

    Meiden -vol-
    - Amélia Talbot ||17|| Cas
    - Alicia Rose Eastwood ||17|| Winterwolves
    - Arely Moya Ginessa ||18|| Eavan


    Meedoen? Vul maar in!
    Naam[volledig]:
    Bijnaam:
    Leeftijd[tieners 15 tot 19. begeleiders vanaf 30 ]:
    Uiterlijk[+foto en graag een beetje uitbreiding]:
    Innerlijk:[beetje uitgebreid graag]
    Geschiedenis:
    Extra’s:

    Regels :
    -Maximaal 1 persoon per Q’er. Als er niet genoeg mensen meedoen kan ik deze regel nog aanpassen.
    -Ik wil graag een beetje schommeling tussen de leeftijden en de innerlijken van de personages!
    -Het minimum aantal regels per post is 8. Hou je alsjeblieft aan deze regel.
    -Reserveringen blijven 24 uur staan, daarna komt de plek vrij voor een ander.
    -Weet zeker dat je mee wilt doen, ik wil geen mensen die na een dag al stoppen.
    -Bestuur alleen je eigen personage.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel zijn mankementen.
    -Wacht minimaal 2 á 3 posts voor jij weer reageert, ik wil geen sneltrein.
    -Alleen Merthur opent een nieuw speeltopic/praattopic tenzij anders vermeld.
    -Graag wat ervaren RPG’ers.
    -OOC tussen haakjes graag, om verwarring te voorkomen.
    -16+ is toegestaan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 22:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam[volledig]: Harry Noah Lucas Green
    Bijnaam: Hazz
    Leeftijd[tieners 15 tot 19. begeleiders vanaf 30 ]
    : 17
    Uiterlijk[+foto en graag een beetje uitbreiding]:

    Harry heeft kort donkerbruin haar en blauwe ogen.Zijn huid is een beetje donker,en meestal draagt hij een t-shirt met spijker broek en all stars.
    Innerlijk:[beetje uitgebreid graag] Harry is een druk,betrouwbaar,bezorgde vriend.Hij merkt het wanneer er iets is.En zal niet op geven als iemand zegt dat er niks is,of als het hem niet naar de zin is.In het internaat is hij vaak stil.Bang om geslagen te worden.Harry houdt van voetbal en surfen.Hij komt voor zijn vrienden op,en probeert altijd zijn angst op zij te zetten.Meestal is hij druk in de slaapkamer.Als hij alleen is is hij druk en als een begeleider er is word hij heel stil.Zijn hobby is tekenen,wat hij super goed kan.Verder bespeelt hij de akoestiche gitaar.Door zijn vrienden wordt hij gezien als de slimste en de wijste,doordat hij meestal bezorgt is om iemand of omdat ze hem goed kunnen vertrouwen.Zijn motto in het internaat is: Het komt goed we gaan hier ooit weg.En komen nooit meer terug.Harry houdt ervan om te tekenen dan komt hij echt tot rust.Daarom heeft zijn moeder hem ook een groot tekenblok mee gegeven met potlood.Iedere dag is er voor hem hoop dat ze uit het internaat komen.In de kamer,is hij gewoon zich zelf.Druk.En als hij bij de begeleiders is,is hij een heel ander mens.Zijn drukte veranderd in rust.Zijn lievelings eten is spaghetti.Harry,geeft nooit de hoop ergens in op.Hij zegt dat er altijd een oplossing is.
    Geschiedenis: Zijn vader is overleden en hij woont bij zijn moeder,hij heeft een zusje Lily,waar hij ziels veel van houdt.En een andere zus Liv.Zijn oom en tante heeft hij nog nooit ontmoet.Harry heeft ook in de gevangenis gezeten(4 jaar geleden)voor vandalisme,met zijn vrienden.Hij is naar het internaat gestuurd omdat hij niet meer wilde luisteren,en deed alles wat hij wilde.
    Extra’s: Harry heeft een tattoe op zijn zij waar staat: Geef nooit op in Chinese letters.En een op zijn pols waarin Chinese tekens staat Hoop.Ook is Harry homoseksueel,en heeft hij een vriend waar hij nu geen contact meer mee heeft door het internaat.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 8:31 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Kun je hem alsjeblieft een beetje uitbreiden? Het innerlijk sowieso.
    En van de geschiedenis klopt ook niet veel, aangezien hij in het internaat woont. En kun je alsjeblief de teksten waar je de beschrijving achter hebt geschreven vet gedrukt maken, zodat het wat duidelijker is?

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 17:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou wel een begeleider willen, maar ik kan hem pas vrijdag invullen -.-'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    Ik zou wel een begeleider willen, maar ik kan hem pas vrijdag invullen -.-'


    Ik denk ook dat de rpg tegen die tijd al open is. Ik kan je er wel in zetten, maar dan zul je hem vrijdag wel in moeten vullen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Albion schreef:
    (...)

    Ik denk ook dat de rpg tegen die tijd al open is. Ik kan je er wel in zetten, maar dan zul je hem vrijdag wel in moeten vullen ^^

    Okay, als het dan zou mogen een vrouwelijke?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Albion schreef:
    (...)

    Is goed. Ik ben ook denk ik niet van plan de rpg vandaag al te openen hahah. ^^


    Weet je ongeveer wanneer je hem wel gaat openen?
    Ik ben namelijk vanaf woensdagavond tot vrijdagmiddag naar Denemarken. Makkelijk om te weten met evt inspringen ;D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Hmm... Wanneer eigenlijk alles een beetje is ingevuld ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    //

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 19:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klinkt leuk! Maar ik ben nieuw en ik snap niets van deze RPG's hier, hahah.
    En sowieso is een begeleider ook niets voor mij.


    "Everything will be okay in the end, if it's not okay, it's not the end."

    Mag ik een jongen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ Beans. Je leert dingen wel c:

    @ ZiamStorason. Sorry, ik heb alleen nog begeleiders over.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2013 - 18:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    O :( Dan neem ik maar een begleider


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga bezig met het uitwerken van mijn jongen (: Dus ik denk dat het me wel lukt om het vanavond nog online te krijgen..


    Credendo Vides

    @ ZiamStorason. Neem alleen een begeleider als je het echt wil. Voel je niet gedwongen tot (;

    @ DreamerN. Is goed, ik zie heb wel verschijnen. ^.^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hebben de begeleiders eigenlijk een speciaal motief waarom ze de kinderen zo slecht behandelen ?


    Credendo Vides