• Het gaat over Mike (16 jaar en spreekt uit als Mieke) een dochter van een drugs en kinderen/tieners handelaar. Haar vader wilt dat ze later de zaak over neemt dus moet ze ook mee werken. Mike heeft eigenlijk zelf ook plannen voor de toekomt maar dat vindt haar vader maar niks. Tot nu toe gaat alles goed, mike zit op school haalt goeie cijfers en heeft een paar goeie vriendinnen. Maar alles lijkt uit de hand te lopen als haar beste vriendin Milana komt logeren..

    We activeren iedere vrijdag rond 4/5 uur een hoofdstuk.

    klik HIER als je al benieuwt bent!


    WAARSCHUWING! het verhaal bevat delen die 16+ zijn je bent gewaarschuwt !

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 18:57 ]

    Kaixing schreef:
    Ik heb net de 4de hoofdstuk geactiveert!
    deze is helemaal door mij zelf geschreven dus als er iets niet klopt hoor ik het graag (flower) !


    In je beginpost spreek je over een ,,we'' en nu over een ,,ik'', hoe zit het nu? ='P


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    In je beginpost spreek je over een ,,we'' en nu over een ,,ik'', hoe zit het nu? ='P


    Mike de bedenker van het verhaal kan minder online zijn, dus activeer ik ze en stuurt zij me de hoofdstukken die ik er in moet plaatsen.
    sorry voor de verwarring...

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 16:54 ]

    Kaixing schreef:
    (...)

    Mike de bedenker van het verhaal kan minder online zijn, dus activeer ik ze en stuurt zij me de hoofdstukken die ik er in moet plaatsen.
    sorry voor de verwarring...


    Oh, jullie hebben je eigen namen gebruikt? Leuk bedacht!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Aangezien ik PWW heb kan ik de komende 2 weken niet online komen, Sorry. (van 10-06 tot 20-06)
    en de vijfde hoofdstuk is net geactiveerd :) !
    ik ben van plan morgen nog een hoofdstuk te activeren, omdat ik die jullie dan verschuldig ben. (A)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 17:45 ]

    Het vijfde hoofdstuk*. Geen zin om ook maar een kijkje te nemen. Schrijf trouwens gewoon Mieke, of doe een andere naam voor mijn part.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Het vijfde hoofdstuk*. Geen zin om ook maar een kijkje te nemen. Schrijf trouwens gewoon Mieke, of doe een andere naam voor mijn part.

    Ze mogen zelf bepalen welke namen ze erin gooien. Als iemand anders dat irritant vindt kan ik dat begrijpen, maar naar mijn denken klinkt je zin ''Schrijf trouwens gewoon Mieke of doe een andere naam'' te verplicht. Het kan heus wel wat netter gevraagd worden.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 18:08 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Appa schreef:
    Het vijfde hoofdstuk*. Geen zin om ook maar een kijkje te nemen. Schrijf trouwens gewoon Mieke, of doe een andere naam voor mijn part.

    Een van die meiden heet zelf Mike en ze gebruikt dus haar eigen naam. Lijkt mij dat ze elk recht heeft toch haar eigen naam te gebruiken.
    OT: Niet echt het verhaal wat ik graag lees, maar het klinkt best leuk!


    From these ashes, I will rise

    Ik vindt het aardug van de meiden die het voor me opnemen. Maar ik kan heus begrijpen dat het verwarrend is... Sorry daarvoor


    Stay strong