• Het gaat over Mike (16 jaar en spreekt uit als Mieke) een dochter van een drugs en kinderen/tieners handelaar. Haar vader wilt dat ze later de zaak over neemt dus moet ze ook mee werken. Mike heeft eigenlijk zelf ook plannen voor de toekomt maar dat vindt haar vader maar niks. Tot nu toe gaat alles goed, mike zit op school haalt goeie cijfers en heeft een paar goeie vriendinnen. Maar alles lijkt uit de hand te lopen als haar beste vriendin Milana komt logeren..

    We activeren iedere vrijdag rond 4/5 uur een hoofdstuk.

    klik HIER als je al benieuwt bent!


    WAARSCHUWING! het verhaal bevat delen die 16+ zijn je bent gewaarschuwt !

    [ bericht aangepast op 24 mei 2013 - 18:57 ]

    deze reactie is alleen voor om boven aan te komen sorry als je dat stom vindt :$

    Je mag niet bumpen hé (;
    Maar welke genre is het? Onbekende personen?


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Je mag niet bumpen hé (;
    Maar welke genre is het? Onbekende personen?


    onbekende personen - misdaad - romantiek - drama - 16+

    hoop dat dit je helpt :)

    0oh en voor alle mensen die dit lezen als jullie liever een stukje lezen van het verhaal en dan pas beordelen of jullie een abo willen geven dan activeer ik er wel een ;), Volgens mij vinden sommige het nog te vaag...

    Ik denk wel dat dat beter zou zijn. (:


    •*• Lululu •*•

    Hoofdstuk 1 is alvast geactiveert


    Stay strong

    Als je het als Mieke uitspreekt, waarom schrijf je het dan niet gewoon Mieke, in plaats van Mike (wat overigens een jongensnaam is, afgekorte versie van Michael). Niet bepaald mijn genre, dus ik ga het niet lezen, hoewel ik je wel ga aanraden om je spelling nog eens na te kijken.


    Ex astris, sciencia

    @Mulford het spijt me.
    Ik (een 11 jarige) heet mike (mijn ouders zijn chinees en wisten nog niks van NL namen af) en heb die hoofdstukje geschreven.
    Het was laat en ik had weinig zin om de spelling te controleren.


    Stay strong

    Mulford schreef:
    Als je het als Mieke uitspreekt, waarom schrijf je het dan niet gewoon Mieke, in plaats van Mike (wat overigens een jongensnaam is, afgekorte versie van Michael). Niet bepaald mijn genre, dus ik ga het niet lezen, hoewel ik je wel ga aanraden om je spelling nog eens na te kijken.


    zo heet mijn nichtje (de schrijver van het verhaal) en waarom haar ouders Mieke schrijf als Mike moet je aan hun vragen.
    en sorry voor de fouten, spelling kan ik echt niet. Heb er nooit voldoende voor gehaalt maar ik zal nog meer mijn best doen! :)

    Trouwens mike schrijft makkelijker voor mij en kai xing dus zo blijft het.
    Anders schrijf ik later ook nog eens mijn eigen naam fout.


    Stay strong

    Weet iemand misschien hoe je een foto (een poster voor de story dus) kan zetten bij de omschrijving?

    Volgens mij doe je dat met [img ] [/img] en de url ertussen zetten.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 7:12 ]


    •*• Lululu •*•

    Ik denk dat Mallory gelijk heeft.


    Stay strong

    Ik heb net de 3de hoofdstuk geactiveerd en voor de mensen die het daar boven nog niet gelezen hadden: We activeren nu iedere vrijdag rond 4/5 uur s'avonds een hoofdstuk ;) !

    Ik heb net de 4de hoofdstuk geactiveert!
    deze is helemaal door mij zelf geschreven dus als er iets niet klopt hoor ik het graag (flower) !

    Het lijkt een beetje op zo'n verfilming van Carrie Slee's boek, Spijt of whatever. Ik vond het een vreselijke film persoonlijk, ik vind mensenhandel niet het leukste genre over het algemeen. Sorry. Wel leuk bedacht.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife