Nyan schreef:
(...)
haahha oh god ik heb ooit geil moeten doen tegen een stuk piza (my friends are perf >0< )
Hahaha, genious.
En dan heb je ook nog de oude 'bel iemand en doe alsof je diegene kent' grap. Zo vaak moeten doen, één keer moest ik doen alsof ik dacht dat het de moeder van mijn vriendje was. Uiteindelijk zei die vrouw; meisje, het spijt me, maar ik ben niet je schoonmoeder. Ik zou het wel graag willen, dat wiijf dta mn zoon nu heeft... Maar oke, k kan wel helpen zoeken? Hoe heet je vriendje? Ik bel wel even rond.
Be yourself, an original is always more worth than a copy.
Hahaha, genious.
En dan heb je ook nog de oude 'bel iemand en doe alsof je diegene kent' grap. Zo vaak moeten doen, één keer moest ik doen alsof ik dacht dat het de moeder van mijn vriendje was. Uiteindelijk zei die vrouw; meisje, het spijt me, maar ik ben niet je schoonmoeder. Ik zou het wel graag willen, dat wiijf dta mn zoon nu heeft... Maar oke, k kan wel helpen zoeken? Hoe heet je vriendje? Ik bel wel even rond.
OMg als ik naar random mensen bel ,kom ik uit bij franstaligen :x
Carlisle schreef:
Ik moest een keet een sekstheater bellen en vragen of ze ook badeendjes verkochten..
Lol xd lekker random hahah
I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH
Ik heb de volgende les trouwens laten beginnen (+ het kwartiertje daarvoor waarin de mensen die dans hebben zich om kunnen kleden voor de volgende les). Zowel bij dans als model (toch?) is nu namelijk een punt aangebroken waarop het redelijk logisch zou zijn als de les is afgelopen, en tevens weet ik niet of ik zo nog ga reageren.