• Hii,
    Ik zoek een co-auteur voor een story. Ik weet al een hele verhaallijn, maar als je ideeën hebt mag je ze natuurlijk altijd vertellen, haha.
    Het kan een story zijn over onbekende personen, of een fanfiction, het kan beide. Het is alleen zo dat bij de fanfiction de persoon alleen als uiterlijk wordt gebruikt, en niet qua karakter (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    may the odds be ever in your favor

    Ik snap het laatste niet, hoe kun je ze gebruiken in een verhaal m.b.v. alleen uiterlijk? :?
    Wat wil je gaan schrijven, en waar heb je precies een co-auteur voor nodig? (:

    Cixx schreef:
    Ik snap het laatste niet, hoe kun je ze gebruiken in een verhaal m.b.v. alleen uiterlijk? :?
    Wat wil je gaan schrijven, en waar heb je precies een co-auteur voor nodig? (:

    Als ze bijvoorbeeld over Harry Styles gaat schrijven, dan bedoelt ze dat ze alleen het uiterlijk gaat beschrijven van Harry Styles zoals dat in het echt ook is. Zijn karakter kan in haar story dan wel helemaal anders zijn dan in het echt. Een co-auteur helpt je bij het schrijven van een story. Je schrijft dus met twee een story. :')

    Kan je misschien een korte samenvatting schrijven van wat je verhaallijn inhoudt? Je mag ook een pb sturen als je bang bent om spoilers te plaatsen.


    Take me to wonderland

    Cixx schreef:
    Ik snap het laatste niet, hoe kun je ze gebruiken in een verhaal m.b.v. alleen uiterlijk? :?
    Wat wil je gaan schrijven, en waar heb je precies een co-auteur voor nodig? (:


    Ik bedoel wat Itami in haar reactie heeft gezet, sorry dat het zo onduidelijk was.

    @Itami, Ik zal een samenvatting van de verhaallijn in pb sturen, want ik ben inderdaad bang voor spoilers (:


    may the odds be ever in your favor

    het lijkt me wel leuk om met je te schrijven,

    Ik zou het wel willen proberen? Hangt een beetje af van de verhaallijn die je al hebt bedacht en hoe mij dat ligt haha.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Viserys schreef:
    Ik zou het wel willen proberen? Hangt een beetje af van de verhaallijn die je al hebt bedacht en hoe mij dat ligt haha.


    Credendo Vides

    Ik wil het wel proberen?:) moet je even je idee schrijven via een Bericht ofz haha:)
    xx

    Ik zal de mensen die de verhaallijn willen weten een privébericht sturen. :')


    may the odds be ever in your favor

    Hoe ga je trouwens kiezen als er meer mensen geïnteresseerd zijn ?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Hoe ga je trouwens kiezen als er meer mensen geïnteresseerd zijn ?


    Ik kijk naar de schrijfstijl, want ik wil wel dat die op die van mij lijkt. (:


    may the odds be ever in your favor

    Ik ben misschien ook wel geïnteresseerd (: Zou ik ook een pb mogen? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.