• Dinsdag zat ik, samen met een vriendin van mij, naar de troonswisseling te kijken van Willem Alexander (die nu dus de koning is van Nederland en aanhang).
    Op gegeven moment liep hij samen met Maxima van de ene kerk naar de andere. TOen ze buiten kwamen begon ik samen met mijn vriendin een verhaal van wat er misschien zou kunnen gebeuren.
    'En dan komt er nu een terrorist aan en die gaat Maxima neerschieten.'
    'Ja, beetje drama is wel leuk. Willem Alexander heeft toch in het leger gezeten? Dan trekt hij een pistool van één van de bewakers uit zijn riem en knalt die terrorist neer.'
    'Ahw, dat is inderdaad wel schattig. Maar Maxima word wel geraakt en gaat naar het ziekenhuis?'
    'Ja, leuk, liefde én drama in één.'

    En zo door.
    Dus toen bedachten we; waarom hier geen "fanfiction" van maken? Van het koningshuis?
    Mijn vraag nu is voor jullie,
    is dit een leuk idee? Zo ja, wat wil je dan graag lezen? Zo nee, waarom niet?

    Dankje voor het lezen [a]



    LET OP:
    Het eerste OS hierover staat online (http://www.quizlet.nl/stories/114590/ons-koninkrijk/)
    Voor de mensen die nu kijken en hun mening net kwijt wou ^^

    De eerste is nog kort, de rest word wat langer en interessanter (;

    [ bericht aangepast op 4 mei 2013 - 20:59 ]

    Klinkt wel interessant. Als je ermee begint, zou je me dan willen waarschuwen? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ». Renervatio
    Graag! Ik heb volgers nodig om actief te blijven, dus dat komt mooi uit (;.
    Heb je nog een idee?

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 19:16 ]

    Het is Máxima, het streepje staat de verkeerde kant op :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ahw, shit, ik dacht echt dat ik het goed had :'(

    Renervatio schreef:
    Klinkt wel interessant. Als je ermee begint, zou je me dan willen waarschuwen? (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    @ Cixx

    Misschien is het leuk om juist te gaan schrijven over de koninklijke familie nu Willem Alexander koning is en Máxima koningin?
    't Is maar een idee hoor, ik zie wel wat je dr van maakt (:
    Mocht je me gaan waarschuwen, wil je dat dan alsjeblieft in mijn gb doen? Want mijn blog lees ik alleen wanneer ik geen verhalen meer heb om te lezen. (ookal staat er op mijn profiel dat reclame alleen in mijn blog mag, regels zijn er om heel soms overtreden te worden :p )


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    @ Cixx

    Misschien is het leuk om juist te gaan schrijven over de koninklijke familie nu Willem Alexander koning is en Máxima koningin?
    't Is maar een idee hoor, ik zie wel wat je dr van maakt (:
    Mocht je me gaan waarschuwen, wil je dat dan alsjeblieft in mijn gb doen? Want mijn blog lees ik alleen wanneer ik geen verhalen meer heb om te lezen. (ookal staat er op mijn profiel dat reclame alleen in mijn blog mag, regels zijn er om heel soms overtreden te worden :p )


    Help, wat is een gb? *noob here
    Ja, dat leek mij ook een leuk idee om te doen. Ik had ook al een mailtje van iemand gekregen over een gelukkig familie-moment na de geboorte van hun eerste kind, als ze met z'n drieën eindelijk een keer alleen op de bank zitten.
    Die kleine momenten lijken mij ook wel leuk om te schrijven, klein maar fijn (:
    Nog meer tips? Ik zet ze in een lijstje :j

    Cixx schreef:
    (...)

    Help, wat is een gb? *noob here
    Ja, dat leek mij ook een leuk idee om te doen. Ik had ook al een mailtje van iemand gekregen over een gelukkig familie-moment na de geboorte van hun eerste kind, als ze met z'n drieën eindelijk een keer alleen op de bank zitten.
    Die kleine momenten lijken mij ook wel leuk om te schrijven, klein maar fijn (:
    Nog meer tips? Ik zet ze in een lijstje :j


    Een gb is dat berichtje die ik je net heb gestuurd :Y)
    gb = Gastenboek bericht
    en PB = post bericht

    Maar je kunt met de koninklijke familie eigenlijk wel alle kanten op jah, dus gebruik je fantasieeeeee :3
    Hahahah :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    (...)

    Een gb is dat berichtje die ik je net heb gestuurd :Y)
    gb = Gastenboek bericht
    en PB = post bericht

    Maar je kunt met de koninklijke familie eigenlijk wel alle kanten op jah, dus gebruik je fantasieeeeee :3
    Hahahah :p


    Ugh, fantasie, dat is waar ook, moet ik even in die grijze massa graven van verloren dingen ^^" (momenteel zie ik overal schoolboeken, haha)
    Dit word nog een uitdaging 0__o

    Ik zou het persoonlijk niet lezen, maar als jij het wilt doen, ga je gang. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oke (:

    Goed idee! Ik zou 't lezen


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    Goed idee! Ik zou 't lezen


    Dankje! Heb je misschien ook een idee van iets wat je dan graag zou willen lezen? (:

    Cixx schreef:
    (...)

    Ugh, fantasie, dat is waar ook, moet ik even in die grijze massa graven van verloren dingen ^^" (momenteel zie ik overal schoolboeken, haha)
    Dit word nog een uitdaging 0__o


    Hahah tsja, soms is het moeilijk maar ja. Zelf zit ik ook bedolven onder de studieboeken, dus fantaseren aan een verhaal is dan wel eventjes een leuke afleiding. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Renervatio schreef:
    Klinkt wel interessant. Als je ermee begint, zou je me dan willen waarschuwen? (:


    Chaos is a ladder.