• Jep, Lentekind. Ik weet niet of iemand hier van die organisatie gehoord heeft? Zo niet; het is een groep vrijwilligers die in de zomervakantie kinderen met een problematische opvoedingssituatie 'entertainen'. Dan kan je één week in je zomervakantie dat je nog vrij bent, naar daar gaan. Ook deze zomer zoeken ze weer mensen, en ik ben van plan om me in te schrijven. (:
    Nu mijn vraag; is iemand al eens meegegaan? Of ben je - net zoals mij - van plan om deze zomer te gaan/heb je er al eens van gehoord?

    Als je geïnteresseerd bent, kan je hier altijd een kijkje nemen. ^^

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 16:32 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik had er nog niet van gehoord, maar het ziiet er interessant uit en ik zocht nog een plaats mo in de zomer moni te zijn. Dus misschien ga ik dit wel doen ( zoeken ze nog veel mensen?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het lijkt me wel leuk om aan mee te doen, maar ik moet deze zomer werken. Het zal dus niks worden.


    Take me to wonderland

    Tempesta schreef:
    Ik had er nog niet van gehoord, maar het ziiet er interessant uit en ik zocht nog een plaats mo in de zomer moni te zijn. Dus misschien ga ik dit wel doen ( zoeken ze nog veel mensen?


    Ze zijn vandaag in onze school komen rondvragen, dus ik neem aan van wel (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is het alleen voor Belgen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    Is het alleen voor Belgen?


    Natuurlijk niet :') het is alleen in Antwerpen, en dat is beetje ver. Maar als je er kan geraken...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:17 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet :') het is alleen in Antwerpen, en dat is beetje ver. Maar als je er kan geraken...


    Haha, Ik vraag wel x)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JJHamblett schreef:
    (...)

    Haha, Ik vraag wel x)


    Het volledige adres staat op de site (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Cool.
    Ik heb bij het lokale rusthuis gevraagd of ik er mag werken en wacht op antwoord ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lirio schreef:
    Cool.
    Ik heb bij het lokale rusthuis gevraagd of ik er mag werken en wacht op antwoord ^^


    Go vrijwilligerswerk *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben net een jaartje te jong, maar het lijkt me wel leuk om te doen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    Ik ben net een jaartje te jong, maar het lijkt me wel leuk om te doen. (:


    Als je in 1997 geboren bent, mag je (: ik ben ook 15 maar word in November 16.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben te jong en ik mag niet naar Antwerpen toe van mijn ouders, dus dat gaat hem helaas niet worden. Ik wil wel vrijwilligerswerk gaan doen in de zomervakantie, aangezien ik me anders toch ga vervelen. En als ik me toch verveel kan ik net zo goed iets nuttigs doen, toch?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Frodo schreef:
    (...)

    Als je in 1997 geboren bent, mag je (: ik ben ook 15 maar word in November 16.


    Ik ben van 1998. ;3

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 17:42 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @ Praelectio & Melieke: het kan altijd nog in de toekomst (: ik denk dat ze altijd wel mensen zoeken.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oh wat een tof initiatief! Ben wel een Nederlander..


    ars moriendi