• Ik gebruik wel eens lipstick/lipgloss maar zodra ik iets ga drinken of eten gaat dit er altijd heel snel vanaf. Nu heb ik op de tv in reclames de maybelline 24 hours lipstick gezien. Maar ik heb geen flauw idee of die ook echt langer blijft zitten dan een "normale" lipstick.

    Dus heeft iemand ervaring met de maybelline 24 hours lipstick? En zo ja, hoe lang blijft hij zitten?


    Physics is awesome


    Deze blijft heel goed zitten, al moet je hem af en toe iets bijwerken in je mondhoeken. Verder vind ik die heel erg goed. Van alles wat ik heb geprobeerd was deze de beste in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb bij een make-up setje die ik van mijn oma kreeg vier kleuren lipstick gekregen die best goed blijven zitten.
    Probeer eens een beetje foundation op je lippen te smeren, dan pakt de kleur beter en bij mij blijft het dan ook wat langer zitten dan normaal. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cas schreef:


    Deze blijft heel goed zitten, al moet je hem af en toe iets bijwerken in je mondhoeken. Verder vind ik die heel erg goed. Van alles wat ik heb geprobeerd was deze de beste in ieder geval.


    Oké, zelf zou ik nooit rood dragen want dat staat mij echt niet. Maar dan ga ik op zoek naar een kleurtje wat wel staat.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Oké, zelf zou ik nooit rood dragen want dat staat mij echt niet. Maar dan ga ik op zoek naar een kleurtje wat wel staat.


    Haha, toevallig was dat gewoon het eerste plaatje wat ik tegenkwam en ik draag zelf wel meestal rood ja. :3 Maar ik neem aan dat het wel voor alle kleuren geld.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik de laatste tijd heel vaak de apocalyps van rimmel. Die vind ik echt heel goed werken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    Ik gebruik de laatste tijd heel vaak de apocalyps van rimmel. Die vind ik echt heel goed werken :Y)


    Dus die blijft ook lang zitten?


    Physics is awesome

    Cas schreef:


    Deze blijft heel goed zitten, al moet je hem af en toe iets bijwerken in je mondhoeken. Verder vind ik die heel erg goed. Van alles wat ik heb geprobeerd was deze de beste in ieder geval.


    Ik heb exact deze, en als ik die opdoe als ik uitga blijft ie geweldig zitten, zelfs de volgende dag nog, dan moet ik hem met moeite van m'n lippen schrobben.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Rybak schreef:
    (...)

    Dus die blijft ook lang zitten?


    Ja ^^ Ik doe hem meestal rond half 9 op mijn lippen, werk hem één keer bij per dag (meestal rond 4/5 uur) en dan zit hij er om 8/9 uur in de avond nog steeds op ^^ Het is een lipgloss, maar er zit heel veel pigmentatie in en hij droogt op als een lipstick. Dus het plakt ook niet. Ik hou niet van plakkende lippen x'D Heel veel kleuren ook.

    Yay for swatches.

    En ik had het mijn vorige post verkeerd geschreven. Het is Apocalips. Aren't they clever
    .


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja ^^ Ik doe hem meestal rond half 9 op mijn lippen, werk hem één keer bij per dag (meestal rond 4/5 uur) en dan zit hij er om 8/9 uur in de avond nog steeds op ^^ Het is een lipgloss, maar er zit heel veel pigmentatie in en hij droogt op als een lipstick. Dus het plakt ook niet. Ik hou niet van plakkende lippen x'D Heel veel kleuren ook.

    Yay for swatches.

    En ik had het mijn vorige post verkeerd geschreven. Het is Apocalips. Aren't they clever
    .


    Die gebruik ik ooook :Y)


    We need a bigger boat.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ja ^^ Ik doe hem meestal rond half 9 op mijn lippen, werk hem één keer bij per dag (meestal rond 4/5 uur) en dan zit hij er om 8/9 uur in de avond nog steeds op ^^ Het is een lipgloss, maar er zit heel veel pigmentatie in en hij droogt op als een lipstick. Dus het plakt ook niet. Ik hou niet van plakkende lippen x'D Heel veel kleuren ook.

    Yay for swatches.

    En ik had het mijn vorige post verkeerd geschreven. Het is Apocalips. Aren't they clever
    .


    Dat is mooi maar dan ga ik wel even kijken hoeveel ze kosten aangezien de maybelline 24 hours wel aan de dure kant zijn, voor zover ik weet.


    Physics is awesome

    Valentino schreef:
    (...)

    Ik heb exact deze, en als ik die opdoe als ik uitga blijft ie geweldig zitten, zelfs de volgende dag nog, dan moet ik hem met moeite van m'n lippen schrobben.


    Drogen je lippen niet uit? Want ik vond op internet ook wat Engelse recensie's en daar klagen sommige wel over.


    Physics is awesome

    Toen ik de titel van dit topic zag dacht ik gelijk aan die 24 hours van Maybeline.
    Ik heb hem zelf (nog) niet, maar 2 van mijn vriendinnen zijn al een week non stop bezig over de ongelooflijk goede kwaliteit en ik heb al 100 keer de voorstelling gekregen van 'kijk ik heb gegeten en HET IS ER NOG OP!!'
    Dus ja volgens mij, als je echt enkel zoekt naar 'lang' erop blijven, is hij zeker wel goed.


    effort never betrays you