• Ik gebruik wel eens lipstick/lipgloss maar zodra ik iets ga drinken of eten gaat dit er altijd heel snel vanaf. Nu heb ik op de tv in reclames de maybelline 24 hours lipstick gezien. Maar ik heb geen flauw idee of die ook echt langer blijft zitten dan een "normale" lipstick.

    Dus heeft iemand ervaring met de maybelline 24 hours lipstick? En zo ja, hoe lang blijft hij zitten?


    Physics is awesome


    Deze blijft heel goed zitten, al moet je hem af en toe iets bijwerken in je mondhoeken. Verder vind ik die heel erg goed. Van alles wat ik heb geprobeerd was deze de beste in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Ik heb er geen ervaring mee, maar ik heb bij een make-up setje die ik van mijn oma kreeg vier kleuren lipstick gekregen die best goed blijven zitten.
    Probeer eens een beetje foundation op je lippen te smeren, dan pakt de kleur beter en bij mij blijft het dan ook wat langer zitten dan normaal. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cas schreef:


    Deze blijft heel goed zitten, al moet je hem af en toe iets bijwerken in je mondhoeken. Verder vind ik die heel erg goed. Van alles wat ik heb geprobeerd was deze de beste in ieder geval.


    Oké, zelf zou ik nooit rood dragen want dat staat mij echt niet. Maar dan ga ik op zoek naar een kleurtje wat wel staat.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Oké, zelf zou ik nooit rood dragen want dat staat mij echt niet. Maar dan ga ik op zoek naar een kleurtje wat wel staat.


    Haha, toevallig was dat gewoon het eerste plaatje wat ik tegenkwam en ik draag zelf wel meestal rood ja. :3 Maar ik neem aan dat het wel voor alle kleuren geld.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik de laatste tijd heel vaak de apocalyps van rimmel. Die vind ik echt heel goed werken :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef: