• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - Bonacieux
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -Bonacieux
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Amare Catherine Eastwood - Nychta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Livia Moore - jaimes
    Harper Brianna Lovely - Bonacieux
    Hayden Fitch - jaimes

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimes
    Matt Donovan - WillNotLearn
    Meisjes:
    Elena blabla - Bonacieux
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Sky Leslie Whitefield - jaimes

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Nychta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimes
    Luna Day - jaimes
    Vanessa Elenore Woods - Bonacieux
    Rosali Chévonez - Nychta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - Bonacieux
    Aiden Noel Kahln - Nychta
    Adam Nicohlas Kahln - Nychta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - Bonacieux
    Iris Charlotte Michaëls - Bonacieux

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford - Demon- |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - Bonacieux

    FAMILIES


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik zie niemand aangezien ik mijn ogen dichtgeknepen heb door de pijn. Ik gil en schreeuw het uit. De pijn, de pijn overheerst alles. Waarom doet hij me dit aan? Was ik zo'n slechte vriendin? Ik weet dat ik hem niet waard was maar toch...'Stop het, alsjeblief laat het stoppen.' Ik hoor Jake Leslie vragen. 'Wat? Ax? Hoe kan dat?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik zie niemand aangezien ik mijn ogen dichtgeknepen heb door de pijn. Ik gil en schreeuw het uit. De pijn, de pijn overheerst alles. Waarom doet hij me dit aan? Was ik zo'n slechte vriendin? Ik weet dat ik hem niet waard was maar toch...'Stop het, alsjeblief laat het stoppen.' Ik hoor Jake Leslie vragen. 'Wat? Ax? Hoe kan dat?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Het voelt heel naar om Alexi daar zo te zien liggen en haar te horen schreeuwen en gillen. Ik sla mijn armen om haar heen en druk haar dicht tegen me aan. "Stil maar Alexi, nu doet het pijn, maar daarna is alles over," fluister ik tegen haar. "Ik zal je niet alleen laten, ik zal bij je blijven." Ik kijk naar Jake en haal mijn schouders op. "Pak mijn mobiel, dan kun je het sms'je zelf lezen," zeg ik tegen Jake. "Iets over dat Axton niet meer Axton is." Dan kijk ik naar Nate en ik weet niet wat ik moet doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Vermoord me alsjeblief!!' smeek ik haar. De pijn is onverdragelijk. 'Waarom doet hij dit?' roep ik wanhopig. 'Laat het stoppen!'
    Ik had dit anders voorgesteld. Axtons armen om me heen en daarna samen blijven.

    Jake
    'Hebben we geen kruiden of zo?' zeg ik tegen haar en lees het berichtje. Wat is er tussen hen gebeurt dat dit werkelijk gebeurt?
    Ik dacht echt dat Ax haar leuk vond.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    "Nee Alexi, doe niet zo raar," zeg ik tegen haar. "Bedenk eens dat ik dit proces drie keer ben doorgaan. Naar demon, terug naar mens en weer naar demon. Ik weet welke pijn je voelt en ik vroeg Jake precies om hetzelfde toen, maar dat is geen optie. Het is voorbij voordat je het weet." In werkelijkheid voelt het voor je gevoel als een eeuwigheid. Ik kijk op als Jake vraagt naar de kruiden en ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee," zeg ik dan. "Nate, weet jij iets over kruiden?" vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Ik bijt op mijn lip en denk even na. 'Jullie 2 moeten terug naar de bruiloft.' zeg ik zachtjes. 'Ik zorg wel voor haar.' Ik vind er wel iets op.
    Ik heb wel medelijden met dit meisje. 'Misschien weet Tanya iets.' Tanya is een heks, een vriendin van mij die ik gewoon hierheen kan flitsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Even kijk ik naar Jake om te zien wat zijn reactie hier op is. Ik vertrouw Nate, maar ik weet niet of Alexi het fijn vindt. "Hoe kan ik nu blij zijn op mijn bruiloft als ik weet dat Alexi zoveel pijn heeft?" vraag ik zachtjes aan Nate. "En wie is Tanya? Is zij de heks?" De heks die ook het huis bij Nate betoverd heeft.

    [moet eten]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Misschien heeft ze iets om de pijn te verdoven of zo. En ja dat is die heks. Ze is redelijk krachtig. Dat mag ook wel gezien haar leeftijd.' zeg ik even van Leslie naar Alexi kijkend. 'Ze is rond de 800 jaar.' Wat een paar spreukjes kunnen doen. Ik flits Tanya naar hier en zie haar niet veel later in de kamer staan... met Elena, haar jongere zusje. Ook een heks. 'Nate, wat een leuke verassing.' glimlacht Tanya en komt naar me toe om me een kus op mijn lippen te geven. Nja zo begroeten wij elkaar dus. Elena knikt slechts naar me. 'Wat kan ik voor je doen?' Ik trek een wenkbrauw op en kijk naar het schreeuwende en spartelende meisje op de grond. 'Heb je iets om haar pijn te stoppen maar haar niet dood?' vraag ik haar en ze gaat even met haar tong nadenkend over haar lippen. 'Er is wel een drankje maar het is zeldzaam. Hoeveel heb je ervoor over Nate? Je weet... alles heeft een prijs. En jij zal deze moeten betalen.' Ik ken de regels van hun familie. 'Alles, juist help haar.' Ik doe dit voor Leslie niet voor het meisje. Tanya glimlacht en haalt een gifgroen flesje boven. 'Luister goed. 3 druppeltjes op haar tong. Meer niet.' zegt Tanya. 'Het zal haar doen slapen tot de verandering gedaan is en deze ook inkorten. Dus iets van een dag.' Ik kijk naar Leslie en Jake. 'Dan kunnen jullie naar jullie bruiloft.' zeg ik. Ik pak het flesje over van Tanya en daarmee is de overdracht vervuld. 'Wil je de prijs weten?' vraagt Tanya nu en ik schud mijn hoofd. Niet waar Leslie bijstaat, stuur ik naar haar in gedachten waarna ze knikt en ik flits haar en Elena terug weg.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk naar Nate en knik dan bij zijn woorden. "Zij is ook onsterfelijk," mompel ik dan, natuurlijk. Eigenlijk houd ik niet zo van heksen. Spreuken zijn altijd naar en zeker als ze tegen je zijn. Ineens is er dan een vrouw en ze ziet er heel goed uit. Niet eens zo heel veel ouder qua uiterlijk dan wij. Ik kijk gewoon naar Alexi wanneer Nate en Tanya elkaar gedag zeggen. Het is gewoon raar, Nate en ik hebben het nooit uitgesproken of wat dan ook. Het was ineens voorbij. Ik frons als ze zegt dat het een prijs heeft en dat Nate degene is die het moet betalen. Nate wil de prijs niet weten en ik kijk dan naar Jake. "Jake, ga jij de gasten alvast gerust stellen dat we er gewoon zijn, dan blijf ik nog heel even bij Alexi."


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    Jake knikt en werpt nog een laatste blik op Alexi voor hij zich laat verdwijnen. 'Wel... let's try.' zeg ik en het meisje blijft gillen en smeken. Ik ga op mijn knieën zitten naast haar hoofd en open haar mond met moeite -aangezien ze niet stilligt en ze schreeuwt- dan laat ik 3 druppels op haar tong vallen en houd haar vast. Na een tijdje stopt het geschreeuw en het gespartel en ligt ze roerloos in mijn armen. Ik voel aan haar pols. Een hartslag. Ik til haar met gemak vervolgens op en leg haar op de zetel. 'Ik kan hier blijven als je wil?' zeg ik en kijk Leslie aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik kan even niet reageren aangezien ik op verjaardag ben :/


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    oki :(


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake gaat weg en ik ga dan bij Nate zitten. Hij brengt het spul in bij Alexi en hij heeft er moeite mee. Ik bijt op mijn lip, want het is verschrikkelijk om Alexi zo te zien stribbelen. Wanneer ze er roerloos bijligt zorgt dat er ook niet echt voor dat ik een fijn gevoel heb. Gelukkig leeft ze nog en ik kijk Nate aan. "Als je zou willen, heel graag, maar dat kan ik toch niet van je vragen?" Ik loop naar Nate toe. "Dank je, voor er te zijn, Nate," zeg ik dan met een glimlachje. "Wat is de prijs die je moet betalen?"


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nate
    'Ik ken de prijs. En het is mijn eigen keuze Leslie dus voel je niet schuldig.' zeg ik zachtjes en laat een deken verschijnen. De pijn die de prijs is wens je niemand toe. Ik krijg de pijn die ze Alexi hebben bespaard. Dat zal de prijs zijn. Maar bij mij zal ze langer duren en starten van het moment dat Alexi wakker word.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk Nate recht aan dan als hij zegt dat hij de prijs kent. "Wat is de prijs?" vraag ik aan hem. "Het is in ieder geval niet iets in geld." Ik leg een hand op zijn schouder. "Wat het ook is, ik neem de prijs wel. Ik wil niet dat je de prijs betaalt. Je kent Alexi niet eens." Ik wil gewoon niet dat Nate zich opoffert.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.