• Buh. Ik zet mijn laptop aan en het geluid staat uit. Als ik het aanzet krijg ik een scherm van "probleem vaststellen". Ik heb net "mijn systeem hersteld" maar dat haalt ook niks uit.

    Duss... waarom geen hulp vragen aan de mensjes op Q ipv op internet te zoeken? No seriously, ik kan online hulp zoeken via dat probleem-vaststellen-scherm maar elke keer als ik dat doe verlaat ik de pagina met meer vragen dan dat ik kom.

    Ik heb gisteren wel een hoop shit van mijn computer verwijderd... Vooral Microsoft Corporated (64x) dingen en zo, die er om de een of andere manier dubbel opstonden en nog wat onbelangrijke dingen als toolbars die ik dacht allang verwijderd te hebben.

    Dus. Halp.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    EDIT:
    Deze shizzle heb ik vooral verwijderd omdat er een stuk op twaalf opstonden. Ik heb alleen die van 2010 en zo verwijderd, de nieuwe zijn er nog.


    (open in een nieuw tabblad voor groter beeld)

    [ bericht aangepast op 2 mei 2013 - 19:24 ]


    Volgens mij had je die dingen niet moeten verwijderen, die microsoft shizzle.


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:


    Volgens mij had je die dingen niet moeten verwijderen, die microsoft shizzle.

    Hehe ja daar zat ik ook aan te denken.
    *crawls in a corner and cries silently*

    Ik denk dat je het beste aan Darksavior kan vragen want die heeft meer verstand van computers dan ik.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    Ik denk dat je het beste aan Darksavior kan vragen want die heeft meer verstand van computers dan ik.

    Oh! Ik was hem helemaal vergeten!

    i'm so sorry have a cookie for forgiveness

    Nou, ik gok dat je inderdaad iets verkeerds hebt verwijderd. Maar je hebt al een systeemherstel gedaan, dus het ZOU weer terug moeten zijn. Probeer er nog eens eentje maar dan wat langer terug. En anders wordt het programma's herinstalleren.

    Het lijkt me namelijk een driver probleem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je moet daarvan ook nooit dingen verwijderen. Als je het niet zeker weet, Google het dan even voor je het verwijderd, maar daar heb je nu al niets meer aan lol. Net wat Mitchell zegt, het zal wel een probleem met je drivers zijn.


    Your make-up is terrible

    Oh en daarbij, Microsoft dingen hoef / moet je bijna nooit verwijderen. Zeker niet de programma's die je verwijderd hebt. Maakt niet uit of het oud is of niet, sommige programma's kunnen niet overweg met de nieuwere versies. Het klinkt heel stom, I know, maar goed, het is wel zo ;p

    [ bericht aangepast op 3 mei 2013 - 12:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben erachter, de geluidsschijf is kapot. :c

    Lol, dat is even heel iets anders. Nou mooi dat dat het is en niet iets op je PC. Dat zou een stuk moeilijker zijn om te fixen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Lol, dat is even heel iets anders. Nou mooi dat dat het is en niet iets op je PC. Dat zou een stuk moeilijker zijn om te fixen :Y)

    We hebben niet eens een PC meer. :"D Nou, we hebben er één, maar die is zo oud en gaar dat we alle foto's eraf gehaald hebben en 'm niet meer gebruiken.
    Ik zit nu dus op een andere laptop, die wél geluid heeft, alleen heb ik geen Paint Tool Sai hier dus kan ik even niet tekenen. :') Oh well.

    Ah wat een schattig katje op dat "Halp" plaatje!
    Staat compleet los van je verhaal maar dat terzijde. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Grimhilde schreef:
    Ah wat een schattig katje op dat "Halp" plaatje!
    Staat compleet los van je verhaal maar dat terzijde. (cat)

    Ikr? c: