• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

Schrijf hier dan alles van je af!

I am an idiot, I move.

AWESOMENESS

I don't want you to die, I want you to suffer.

OMIJNGOD. Het was geweldig. En nou heb ik geen stem meer. Fijn. Achja. DAT GEBEURD NOU EENMAAL. Olleeeeee :3

We need a bigger boat.

Ik verveel me nog steeds, maar dit keer niet omdat anderen niet meer reageren, groot en deels dan, haha. :3 Makes me happy.

Your make-up is terrible

I'm wide awake. Lol, kidding, I'm sleepy as fuck. Ken je dat gevoel? Je bent heel erg moe en wil slapen, het slapen zelf is heerlijk, maar dat je geen zin hebt om te gaan slapen :')

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Het is vroeg ;-;

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fuck, maandag schoolfotograaf, loop ik hier rond met drie reuze koortsblazen. D:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

omfg praat niet zo over dingen waar je niks van af weet, thank you very much.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Barnabas schreef:
    Ik erger me echt dood aan sommige mensen.

26 - 02 - '16

Zoveel huiswerk en ik wil het niet doen.

Take me to wonderland

Volgens mij kan het allemaal gewoon niet erger nu. Waarom ik? Waarom nou ik..

I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

BAM, pasfoto/profielfoto veranderd voor het eerst in een paar jaar. :') Dat voelt best vreemd.

Macabre schreef:
    BAM, pasfoto/profielfoto veranderd voor het eerst in een paar jaar. :') Dat voelt best vreemd.

I like c:

26 - 02 - '16

Ze maken het me wel moeilijk hoor. :C Ik heb mezelf beloofd om niks te bestellen qua kleding tot na de examens, maar ze zetten zulke leuke dingen online. ._.

"Well, well. Look who we've got here!"

Pfsh.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Gehenna schreef:
    (...)

I like c:

Dankje! (bloos)