• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?

    Schrijf hier dan alles van je af!


    I am an idiot, I move.

    Oor, ga open!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben mijn Doctor Who boek kwijt O_O


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hashirama schreef:
    (...)
    Ah damn nee man, das klote.
    Die moet je inderdaad zelf stop zetten, butyeah das mooi fucked up.

    Waarom weet iedereen dat behalve ik ._. Het is ook niet zo dat ze het me duidelijk hebben gemaakt dat ik dat zelf moest doen.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom weet iedereen dat behalve ik ._. Het is ook niet zo dat ze het me duidelijk hebben gemaakt dat ik dat zelf moest doen.


    Ik wist het de eerste keer ook niet, dat is echt heel onduidelijk vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ik haat mijn leven -.-
    Mijn moeder loopt dehele tijd te zeuren dat ik vrienden moet gaan zoeken, maarja waar the fck moet ik die vandaan halen?
    Zo'n beetje mijn hele school heeft een hekel aan me, en de vrienden die ik heb-zijn er niet veel-wonen te ver weg om met ze af te spreken -.-'
    Ook word er op mij geklaagd dat ik niet genoeg buiten ben & dat ik te vaak achter m'n laptopzit, niet dat ik zoveel zin heb om naar buiten te gaan als er toch niks te doen valt hier. Naar buiten gaan is alleen leuk als je een vriendengroep heb, en ja die heb ik dus niet.
    Vrienden maken is niet bepaald mijn sterkste kant weetje.. Soms dan denk ik 'ik heb geen vrienden nodig, ik vermaak me wel' maar op dagen zoal deze zou ik willen dat ik vrienden had.. Maar uit mijn klas mag niemand me, en dat gaat waarschijnlijk niet veranderen ook..
    Ik had ooit een beste vriendin in klas 1, ik deed alles met haar.Tot ze me beschuldigde van bedreigen.. Niemand geloofde me dat ik het niet deed, zellfs mijn moeder niet, ik werd bijna van school getrapt door haar.. Sindsdien ben ik depressief.. Ik vergeef het haar ook echt nooit meer van wat ze me heeft aangedaan.. Dankzij haar ben ik nu al drie jaar manisch depressief, niemand die het weet.. En het feit dat m'n vader niets om me blijkt te geven helpt ook niet bepaald om er vanaf te komen.. Er is eigenlijk niemand in mijn omgeving die van mijn situatie afweet.. Ik heb geen schouder om op te huilen, niemnd die me verteld dat het allemaal wel weer goed komt.. Ik heb gewoon voor mijn gevoel helemaal niemand..

    Noem me een aandacht zoeker, maar ik moest dit gewoon even kwijt.


    Little do you know

    Ik beledig one direction, niet je moeder. Je hoeft het je echt niet zo aan te trekken hoor D: Daarbij wéét je dat ik die jongens niet kan uitstaan, dus stop alsjeblieft met 1D references maken in mijn bijzijn en me filmpjes over ze te laten kijken.


    i put the fun in funeral

    Genius schreef:
    (...)
    Waarom weet iedereen dat behalve ik ._. Het is ook niet zo dat ze het me duidelijk hebben gemaakt dat ik dat zelf moest doen.
    Ik heb ook gebeld toen 'ie het nog deed, toen hebben ze het me verteld. Ik wist trouwens ook niet hoe ik mijn inschrijving voor de universiteit moest stoppen, ik heb nog drie maanden collegegeld moeten betalen daardoor :')


    Life is hard and then we die

    Roww schreef:
    Ik haat mijn leven -.-
    Mijn moeder loopt dehele tijd te zeuren dat ik vrienden moet gaan zoeken, maarja waar the fck moet ik die vandaan halen?
    Zo'n beetje mijn hele school heeft een hekel aan me, en de vrienden die ik heb-zijn er niet veel-wonen te ver weg om met ze af te spreken -.-'
    Ook word er op mij geklaagd dat ik niet genoeg buiten ben & dat ik te vaak achter m'n laptopzit, niet dat ik zoveel zin heb om naar buiten te gaan als er toch niks te doen valt hier. Naar buiten gaan is alleen leuk als je een vriendengroep heb, en ja die heb ik dus niet.
    Vrienden maken is niet bepaald mijn sterkste kant weetje.. Soms dan denk ik 'ik heb geen vrienden nodig, ik vermaak me wel' maar op dagen zoal deze zou ik willen dat ik vrienden had.. Maar uit mijn klas mag niemand me, en dat gaat waarschijnlijk niet veranderen ook..
    Ik had ooit een beste vriendin in klas 1, ik deed alles met haar.Tot ze me beschuldigde van bedreigen.. Niemand geloofde me dat ik het niet deed, zellfs mijn moeder niet, ik werd bijna van school getrapt door haar.. Sindsdien ben ik depressief.. Ik vergeef het haar ook echt nooit meer van wat ze me heeft aangedaan.. Dankzij haar ben ik nu al drie jaar manisch depressief, niemand die het weet.. En het feit dat m'n vader niets om me blijkt te geven helpt ook niet bepaald om er vanaf te komen.. Er is eigenlijk niemand in mijn omgeving die van mijn situatie afweet.. Ik heb geen schouder om op te huilen, niemnd die me verteld dat het allemaal wel weer goed komt.. Ik heb gewoon voor mijn gevoel helemaal niemand..

    Noem me een aandacht zoeker, maar ik moest dit gewoon even kwijt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mijn vriend weet echt precies hoe hij me op moet vrolijken als ik me kut voel, zoals nu. Niet dus ._. Eikel.


    -

    Senzafine schreef:
    (...)



    Ik voel me echt rot nu..
    Ik huil, maar enkel mijn echer oog laat tranen lopen.. Wtf,


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Ik voel me echt rot nu..
    Ik huil, maar enkel mijn echer oog laat tranen lopen.. Wtf,

    Apart :'D.

    Ik snap hoe je je voel. Alleen dan met andere gebeurtenissen c:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Whii, dat was zo leuk :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben pissig. Waarom deed je zo kut tegen me? Pffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat een boek je zo'n rot gevoel kan geven...


    I still think of the guitar bible.

    Ik erger me echt dood aan sommige mensen.


    "Well, well. Look who we've got here!"