• Ja, ik weet niet wat jullie er van denken, maar ik stoor me er wel een beetje aan dat, als je één keer entert bij het maken van een blog, je een grote ruimte krijgt tussen twee zinnen.
    Mijn suggestie was dus, dat het net als in het forum netjes onder elkaar kon staan zodat het niet zo slordig oogt en er geen enorme ruimte tussen de zinnen zit.
    Dus, wie is er voor, wie is er tegen?


    Momenteel ziet het er zo uit:


    Klik voor groter


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben voor, want ik vind het ook nogal ontsierd staan, om eerlijk te zijn. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik ben voor, want ik vind het ook nogal ontsierd staan, om eerlijk te zijn. (:


    To infinity and beyond •

    Ik ben voor, zo vind ik niet zo mooi.


    Physics is awesome

    Praelectio schreef:
    Ik ben voor, want ik vind het ook nogal ontsierd staan, om eerlijk te zijn. (:


    Bad decisions make good stories.

    Praelectio schreef:
    Ik ben voor, want ik vind het ook nogal ontsierd staan, om eerlijk te zijn. (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Voor, het ziet er echt niet uit.


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Voor, het ziet er echt niet uit.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dit gebeurt ook op je profiel en in de FAQ staat een manier om dat te omzeilen. Ik heb het nog nooit uitgeprobeerd in blogs, maar misschien dat het werkt?

    Ik ben desondanks wel voor, trouwens. Het is niet erg handig om in langere teksten zoveel codes te moeten plakken en het wordt er erg onoverzichtelijk van als je de tekst aanpast.





    Edit: Het werkt inderdaad: mijn testje. Met de center codes wordt de tekst natuurlijk gecentreerd, maar het werkt ook als je center vervangt door left (het tweede stukje tekst - het laatste is zonder codes). Als je dus echt heel graag die dubbele enters weg wilt hebben, is dit in ieder geval een voorlopige oplossing.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 19:21 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor. (:


    We need a bigger boat.

    Praelectio schreef:
    Ik ben voor, want ik vind het ook nogal ontsierd staan, om eerlijk te zijn. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Unvernunft schreef:
    Voor, het ziet er echt niet uit.


    26 - 02 - '16

    Voor. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Voor :Y)


    •*• Lululu •*•

    Voor


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!