• Join us:

Berna - Separatoo - 9 november
    Lieke - Hersheys - 8 maart
    Miriam - MirLiam - 5 maart
    Anouk - Zucchero - 17 maart - afwezig van 28 april t/m 2 mei.
    Yvonne - MissStoran -
    Elle - Danosaur - 3 maart
    Gabriëla - Maliksch - 29 december - afwezig van 29 april t/m 3 mei.
    Kim - Rybak - 3 november
    Aniek - Memoria - 24 december
    Sebas - SuperMalik - 8 april
    Miryam - Elouner - 3 oktober
    Melissa - Melieke - 22 januari
    Ness - nessje - 23 september - afwezig t/m 20 mei.
    Glenn - Itami - 18 april
    Jette - JeanneDArc - 3 augustus
    Demi - Coockies - 9 augustus
    Mara - WearyEyed - 29 mei
    Marie - Curlies - 3 juni
    Marlijn - Mallory - 24 december
    Naomi - DreamWishes -
    Fren - Aestas -
    Naomi - Magicales -
    Nikki - Malfie - 3 november
    Lianne - Irwin - 3 juli
    Tessa - TessaRose - 12 juli

Shipnames:

Harry - Demi > Darry
    Harry - Melissa > Marry
    Harry - Berna > Berry
    Louis - Lieke > Louke
    Liam - Anouk > Noam
    Liam - Marlijn > Miam
    Niall - Ness > Nessiall
    Niall - Marie > Narie
    Niall - Kim > Nim
    Niall - Yvonne > Viall
    Niall - Aniek > Aniak
    Niall - Mara > Naira
    Niall - Glenn > Gliall
    Niall - Fren > Fiall
    Zayn - Miriam > Mayn
    Zayn - Gabriëla > Zabriëla
    Zayn - Miryam > Ziryam
    Zayn - Elle > Ellayn

Tinychat

[ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 18:51 ]

The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

Rybak schreef:
    (...)

Voor die als is geweest of die van morgen?

Beide niet (:

Miep

Zucchero schreef:
    (...)

Beide niet (:

Dat is helemaal balen. Ik ga mezelf gewoon de hele dag af leiden en zo kom ik de dag wel door. Trouwens, hoorde dat ze morgen op de radio zijn bij Giel van 3fm.

Physics is awesome

Recensie van gisteren in het Sportpaleis: Klik

Het lijkt alsof ze verwachten dat 1D naakt op het podium gaat springen. oO

Take me to wonderland

Itami schreef:
    Recensie van gisteren in het Sportpaleis: Klik

Het lijkt alsof ze verwachten dat 1D naakt op het podium gaat springen. oO

Zijn ze beschaafd en gaan ze niet op het podium laten zien wat ze thuis allemaal in slaapkamer uit spoken, is het weer niet goed. Nee, ze moeten naar hun kruis grijpen en dan doen alsof ze met iemand aan het neuken zijn. Ik denk dat de schrijver/schrijfster (hoewel ik denk dat het een schrijver is) even vergeet dat niet iedereen die naar een 1D concert boven de 16 of 16 is en deze dingen zou zien als iets om uit te proberen. Daarnaast maakt ie taalfouten die zelfs ik zie en ik zie niet vaak taalfouten.

Physics is awesome

IK HEB ZO'N ZIN IN VANAVONDDDDDDDDDDD OMFG.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Rybak schreef:
    (...)

Zijn ze beschaafd en gaan ze niet op het podium laten zien wat ze thuis allemaal in slaapkamer uit spoken, is het weer niet goed. Nee, ze moeten naar hun kruis grijpen en dan doen alsof ze met iemand aan het neuken zijn. Ik denk dat de schrijver/schrijfster (hoewel ik denk dat het een schrijver is) even vergeet dat niet iedereen die naar een 1D concert boven de 16 of 16 is en deze dingen zou zien als iets om uit te proberen. Daarnaast maakt ie taalfouten die zelfs ik zie en ik zie niet vaak taalfouten.

Ik vrees dat mensen altijd commentaar zullen hebben. Als ze naar hun kruis hadden gegrepen, hadden ze ook commentaar gehad.

Take me to wonderland

jeah, iedereen gaat vanavond naar 1D en ik zit hier een beetje zielig thuis. zelfs een vriend van mij gaat, die er niets mee heeft. ik ga echt huilen zo ;c

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Meh, iedereen hier gaat onderhand vanavond. Me feels lonely, Ik zit met mijn telefoon, oortjes in, naar Q music te luisteren omdat Internet keitraag is, en me dus teleur gaat stellen en hij zo uit gaat vallen. Ik ga mee in Mir's tasje (: Ik wil foto's zien, filmpjes, echt alles (:

Miep

Zucchero schreef:
    Meh, iedereen hier gaat onderhand vanavond. Me feels lonely, Ik zit met mijn telefoon, oortjes in, naar Q music te luisteren omdat Internet keitraag is, en me dus teleur gaat stellen en hij zo uit gaat vallen. Ik ga mee in Mir's tasje (: Ik wil foto's zien, filmpjes, echt alles (:

Ik zit ook thuis met geschiedenis en natuurkunde als gezelschap. :')

Oh my love! I know you want my candy man!
    And oh my love! you word is my command! (8)

Take me to wonderland

Wow, ik dacht echt dat ik hier de enige zou zijn die niet gaat vanavond. ;x

Danosaur schreef:
    Wow, ik dacht echt dat ik hier de enige zou zijn die niet gaat vanavond. ;x

Je bent niet de enige zoals je al hebt kunnen merken. Maar ik heb Ice Age 4 gezien en dat maakt mij een beetje blij. Trouwens, Harry was vanmorgen aan de telefoon bij Giel van 3FM en iemand van 1D zou vanavond volgens mij worden gebeld door Barend en Wijnand (ook van 3FM) en op twitter stond een linkje van het gesprek van Harry en Giel.

Daarnaast komt vanavond Thor op tv als tv première dus ik ga die kijken aangezien ik die nog niet heb gezien.

Physics is awesome

Itami schreef:
    (...)
    Ik zit ook thuis met geschiedenis en natuurkunde als gezelschap. :')

Oh my love! I know you want my candy man!
    And oh my love! you word is my command! (8)

Het enige verschil is dat jij woensdag al bent geweest. :')

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Melieke schreef:
    (...)

Het enige verschil is dat jij woensdag al bent geweest. :')

Pfft, klein detail! :p

Take me to wonderland

Itami schreef:
    (...)
    Ik vrees dat mensen altijd commentaar zullen hebben. Als ze naar hun kruis hadden gegrepen, hadden ze ook commentaar gehad.

Dat is waar. Maar ik vind het een beetje raar dat de schrijver/schrijfster dat blijkbaar had verwacht. Er hebben al mensen geklaagd over hun zogenaamde deugdzaamheid.

Physics is awesome

Rybak schreef:
    (...)

Je bent niet de enige zoals je al hebt kunnen merken. Maar ik heb Ice Age 4 gezien en dat maakt mij een beetje blij. Trouwens, Harry was vanmorgen aan de telefoon bij Giel van 3FM en iemand van 1D zou vanavond volgens mij worden gebeld door Barend en Wijnand (ook van 3FM) en op twitter stond een linkje van het gesprek van Harry en Giel.

Daarnaast komt vanavond Thor op tv als tv première dus ik ga die kijken aangezien ik die nog niet heb gezien.

Ja, had hem al geluisterd via Facebook. Maar vond mezelf er alleen maar zieliger door. Om 4 uur was er ook een interview met Niall trouwens. Ja, ik ga naar dexter kijken ofzo. Moet morgen toch werken om 7 uur 's ochtens. Dus ga wel lekker vroeg slapen ofzo.