• Ja, lang geleden dat ik gemeet heb ^^

    Nou, het idee was vorig jaar al ontstaan, maar toen mocht ik niet.
    Toen had ik het er met Starkisch er weer over en toen vonden wij dat we maar weer een meeting moesten organiseren ^^

    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, bij de ingang van de Starbucks. (Zoals altijd, schijnt?)

    Wanneer:
    Dinsdag 25 juni, rond 11.00u tot ong. 17.00u.

    Wie:
    Graag:
    Mysteria / Sofie
    Starkisch / Nele
    Sibyllin / Evelien
    Parachutes / Dirkje
    Candela / Goedele
    Jaspis / Erika
    Tyrion / Kim
    Eisenfield / Lies

    Misschien:
    Sheeran / Kato
    Scandal / Erica Komt misschien maar de helft van de meeting

    Ideeën:
    - Daar middageten
          *Pizzahut
          *Subway
          *Meer ideeën?
    - Kaartspelletjes
          *Kim neemt Weerwolven van Wakkerdam mee
    - Dierentuin/Aquatopia (ligt aan weer)

    Graag een abo nemen op het topic als je (misschien) komt en naamveranderingen doorgeven.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 21:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    DAS NIET WAAR D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    JFC, je hebt twee/drie keer gezegd wie de wolf is, wie onschuldig is.
    SLECHTE DOOIE


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dafuuuuuk?
    Das helemaal niet waar ofzo? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    *Blaast nieuw leven in dit topic*
    Ik ga even kijken naar potentiële treinen. Ik zet ideeën hier neer, dan mag Dirkje even voorkeur geven wanneer ze online is ^^

    Hoelaat waren jullie van plan weg te gaan trouwens? Noem een schikbare tijd?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 16:49 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu heb ik een trein die om 9.20 vertrekt vanaf Den Bosch en dan zijn we om elf uur in Antwerpen.
    We kunnen ook eentje om 10.20 nemen en dan zijn we precies rond etenstijd in Antwerpen: 12.10.

    (Ze zijn nu nog €23,- euro, dus dat scheelt :Y) )


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    *Blaast nieuw leven in dit topic*
    Ik ga even kijken naar potentiële treinen. Ik zet ideeën hier neer, dan mag Dirkje even voorkeur geven wanneer ze online is ^^

    Hoelaat waren jullie van plan weg te gaan trouwens? Noem een schikbare tijd?

    Meestal vertrek ik 18h34; ben ik om 20h in brugge, perfect voor me laatste bus. Maar dat zal ik nu nog eens moeten checken met dat de busuren veranderd zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Meestal vertrek ik 18h34; ben ik om 20h in brugge, perfect voor me laatste bus. Maar dat zal ik nu nog eens moeten checken met dat de busuren veranderd zijn.

    Dat zou perfect zijn, want op 18.59 vertrekt een trein vanuit Antwerpen naar Roosendaal, die op een goedkoop 'traject' van NShispeed zit ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Mij maakt het niet uit, ik heb denk ik de meeste treinen.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 16:59 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik kan niet D: Ik heb die dag nog een hele dag iets met school. Ugh, stom zeg, ik had graag gekomen!

    Welch schreef:
    Ik kan niet D: Ik heb die dag nog een hele dag iets met school. Ugh, stom zeg, ik had graag gekomen!

    Zonde! Maar het is niet anders...


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Dat zou perfect zijn, want op 18.59 vertrekt een trein vanuit Antwerpen naar Roosendaal, die op een goedkoop 'traject' van NShispeed zit ^^

    Om mijn laatste bus te halen, zou ik de trein van 18h14 ofzo moeten nemen (en ja ik heb weldegelijk een bus om 20h10, niet om 20h30, anders kon ik nog een trein om 18h59 nemen)
    misschien kan ik m'n ouders overtuigen om die laatste trein te nemen, kan ik fietsen naar huis? Zou nog gemakkelijker zijn... Maar lastiger...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Welch schreef:
    Ik kan niet D: Ik heb die dag nog een hele dag iets met school. Ugh, stom zeg, ik had graag gekomen!

    Noh Nena :(


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Om mijn laatste bus te halen, zou ik de trein van 18h14 ofzo moeten nemen (en ja ik heb weldegelijk een bus om 20h10, niet om 20h30, anders kon ik nog een trein om 18h59 nemen)
    misschien kan ik m'n ouders overtuigen om die laatste trein te nemen, kan ik fietsen naar huis? Zou nog gemakkelijker zijn... Maar lastiger...

    Och, meisje, dat maakt niks. Dirkje en ik zijn toch met z'n tweeën, dus dan kunnen we makkelijk onszelf vermaken tot die tijd hoor ^^
    En die tijden die op NSHispeed staan, hoeven wij niet eens na te volgen. Als je de tickets namelijk uitprint, staat er helemaal geen tijd op x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Naauww, ik woon te ver weg van antwerpen... Anders was ik zeker gekomen, echt een leuk idee!


    Three lights are lit, but the fourth one is out.

    Starkisch schreef:
    (...)
    Noh Nena :(

    I know :-((((

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 17:26 ]