• Ja, lang geleden dat ik gemeet heb ^^

    Nou, het idee was vorig jaar al ontstaan, maar toen mocht ik niet.
    Toen had ik het er met Starkisch er weer over en toen vonden wij dat we maar weer een meeting moesten organiseren ^^

    Waar:
    Antwerpen, in het station op het gelijkvloers, bij de ingang van de Starbucks. (Zoals altijd, schijnt?)

    Wanneer:
    Dinsdag 25 juni, rond 11.00u tot ong. 17.00u.

    Wie:
    Graag:
    Mysteria / Sofie
    Starkisch / Nele
    Sibyllin / Evelien
    Parachutes / Dirkje
    Candela / Goedele
    Jaspis / Erika
    Tyrion / Kim
    Eisenfield / Lies

    Misschien:
    Sheeran / Kato
    Scandal / Erica Komt misschien maar de helft van de meeting

    Ideeën:
    - Daar middageten
          *Pizzahut
          *Subway
          *Meer ideeën?
    - Kaartspelletjes
          *Kim neemt Weerwolven van Wakkerdam mee
    - Dierentuin/Aquatopia (ligt aan weer)

    Graag een abo nemen op het topic als je (misschien) komt en naamveranderingen doorgeven.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 21:25 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, volgens mij is het handig als ik nu even ga reageren XD. Sorry, ik was werken, dus ik had het allemaal niet gezien.
    Maar Sofie, de tijden maken mij niet zo heel veel uit, als ik maar niet té laat thuis ben, aangezien ik me nog voor de volgende dag moet voorbereiden op een matchingsdag voor de universiteit ;x.
    Voor ons is het denk ik wel handig om wat te eten inderdaad, maar dat kan eventueel ook in Roosendaal of Den Bosch.
    Maar de trein van tien voor half tien of tien voor half elf heen maakt me niet zoveel uit; ligt eraan hoe laat iedereen in Antwerpen wil zijn.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zijn Sofie en ik trouwens de enigen die vanuit Nederland moeten komen?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Haha, volgens mij is het handig als ik nu even ga reageren XD. Sorry, ik was werken, dus ik had het allemaal niet gezien.
    Maar Sofie, de tijden maken mij niet zo heel veel uit, als ik maar niet té laat thuis ben, aangezien ik me nog voor de volgende dag moet voorbereiden op een matchingsdag voor de universiteit ;x.
    Voor ons is het denk ik wel handig om wat te eten inderdaad, maar dat kan eventueel ook in Roosendaal of Den Bosch.
    Maar de trein van tien voor half tien of tien voor half elf heen maakt me niet zoveel uit; ligt eraan hoe laat iedereen in Antwerpen wil zijn.

    Vroeg :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    @Sofie. Ja, ik had Bo gevraagd, maar ik ben 95% zeker dat ze niet komt. Als ze komt, gaat het waarschijnlijk met andere vriendinnen zijn en gaat ze gaan shoppen, zou ze niet bij ons lopen. Enkel mijn trein nemen ofzo.

    @Dirkje, ja jullie zijn de enige:
    Ik ben van West-Vlaanderen, Evelien van Vlaams-Brabant, Goedele van Antwerpen, Erika van Limburg.

    En over Goedele: Hoh, als je haar echt iets wil vragen, zal je dat via Facebook moeten doen xd

    We zijn gelijk met zo weinig :c


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    (...)
    Vroeg :Y)


    Wat betekent "vroeg"? ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Wat betekent "vroeg"? ;p


    DE TREIN NEMEN OM HALF DRIE 'SNACHTS EN WACHTEN VOOR DE DEUR VAN DE DISNEYWINKEL TOT DIE OPENGAAT OM 10U!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    (...)

    DE TREIN NEMEN OM HALF DRIE 'SNACHTS EN WACHTEN VOOR DE DEUR VAN DE DISNEYWINKEL TOT DIE OPENGAAT OM 10U!

    Evelieeeeeeeeeeen... De eerste treinen rijden maar terug om 5h...
    De laatste om middernacht...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Sibyllin schreef:
    (...)

    DE TREIN NEMEN OM HALF DRIE 'SNACHTS EN WACHTEN VOOR DE DEUR VAN DE DISNEYWINKEL TOT DIE OPENGAAT OM 10U!


    ALLES VOOR DE DISNEYWINKEL *O*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Starkisch schreef:
    @Sofie. Ja, ik had Bo gevraagd, maar ik ben 95% zeker dat ze niet komt. Als ze komt, gaat het waarschijnlijk met andere vriendinnen zijn en gaat ze gaan shoppen, zou ze niet bij ons lopen. Enkel mijn trein nemen ofzo.

    @Dirkje, ja jullie zijn de enige:
    Ik ben van West-Vlaanderen, Evelien van Vlaams-Brabant, Goedele van Antwerpen, Erika van Limburg.

    En over Goedele: Hoh, als je haar echt iets wil vragen, zal je dat via Facebook moeten doen xd

    We zijn gelijk met zo weinig :c

    Ah, zonde dat ze niet mee gaat. Maarja, het is niet anders ;P
    Kun jij dat dan even regelen met Goedele? (aaaa) Ik heb haar namelijk helemaal niet op FB.
    Eh.
    Dan maak ik de beslissing: om elf uur spreken we af. Iedereen mee eens?
    Geef jij dit door aan Goedele?


    Deep inside, I've never felt alive

    Parachutes schreef:
    Haha, volgens mij is het handig als ik nu even ga reageren XD. Sorry, ik was werken, dus ik had het allemaal niet gezien.
    Maar Sofie, de tijden maken mij niet zo heel veel uit, als ik maar niet té laat thuis ben, aangezien ik me nog voor de volgende dag moet voorbereiden op een matchingsdag voor de universiteit ;x.
    Voor ons is het denk ik wel handig om wat te eten inderdaad, maar dat kan eventueel ook in Roosendaal of Den Bosch.
    Maar de trein van tien voor half tien of tien voor half elf heen maakt me niet zoveel uit; ligt eraan hoe laat iedereen in Antwerpen wil zijn.

    ALSJEBLIEFT NIET BIJ DE BURGER KING IN DB. D:
    Ik heb zooooooooooooooo'n verschrikkelijke hekel aan dat beest. (sorry, ik vind het gewoonweg smerig, het spijt me.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan er zijn om 9 na 11.
    En Sofieee, ik denk dat ik je ook nog niet heb op fb :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sibyllin schreef:
    Ik kan er zijn om 9 na 11.
    En Sofieee, ik denk dat ik je ook nog niet heb op fb :'D

    Dan voeg je mij maar toeeeee ;P
    Ik sta ergens bij Nele...


    Deep inside, I've never felt alive

    *gaat zoeken*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mysteria schreef:
    (...)
    ALSJEBLIEFT NIET BIJ DE BURGER KING IN DB. D:
    Ik heb zooooooooooooooo'n verschrikkelijke hekel aan dat beest. (sorry, ik vind het gewoonweg smerig, het spijt me.)


    Hahaha wat jij wilt XD. Ik ben niet zo heel moeilijk met eten hoor. (':
    Dus, elf uur in Antwerpen, dan hebben we de trein van tien voor half tien neem ik aan? Zullen we dan maar kaartjes bestellen voor ze duurder worden? ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Nou, we moeten eerst nog een-
    ACH LAAT MAAR ZITTEN.
    Die tijden staan er toch niet op :Y)
    Hoelaat gaan we dan terug?


    Deep inside, I've never felt alive