Je moet zelf door een zwaar emotioneel proces heen genaamd verwerken. Het is moeilijk om over iemand heen te komen waar je zoveel om gaf en je blijft vooral nu van hem houden, hoe gemeen of rot hij soms ook tegen je doet. Je voelt veel pijn en bent emotioneel erg instabiel. Probleem waar je voor op moet passen is, dat je niet moet proberen door over hem heen te maken of hem te verwerken door een andere jongen te nemen. Ik zie het veel gebeuren en dat helpt echt niet. Het enige wat je daarmee bereikt is, dat je volgende 'liefde' alleen maar last heeft van hoe jij je ex niet hebt kunnen verwerken. Je moet echt even een aantal dagen voor jezelf vrij maken, veel nadenken en uiteindelijk de kracht vinden om uit deze depressie te stappen.
En dit geldt echt voor alle meisjes: "Laat je nooit door een jongen de grond in trappen, geloof me, ze zijn het echt niet waard."
Dit zijn dus de woorden van een jongen, ben niet al te positief over me eigen geslacht.
Maar probeer positief te blijven denken en goed de tijd te nemen om alles te verwerken.
Heel veel succes en voor vragen/steun/reacties of wat dan ook, mijn GB en PB staan altijd open.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.