Licet schreef:
(...)
Een releasedatum is dag-maand-jaar net als Book 1 op 24-April-2012 uitkwam. April is geen releasedatum maar een vermoedde periode.
Weet je, ik heb niet zo'n zin om in discussie te gaan, omdat uiteindelijk jij wel gelijk hebt en dat gee fik ook wel toe.
Ik vind alleen dat het een beetje kinderachtig is dat je egt gaat letten op de kleinste details en denk ik, joh, wat maakt het uit.
Blijkbaar ben je heel precies erin en is het heiligschennis als de context wel klopt en de meesten (hoop ik) wel begrijpen wat ik ermee bedoel, maar dat het in de verwoording beter had gekund. Nah, ik geef je gelijk in dit punt.
Maar ik blijf zeggen, jij hebt gezegd dat er geen zak van klopte wat ik zei en dat doet het wel.
Het klopt alleen niet helemaal en dat geef ik toe, want ik ben ook niet meer zo in de huidige details.
Ik heb alleen gezegd wat ik heb vernomen en als dat niet klopt, geef ik dat toe zoals nu, maar je moet niet zeggen dat alles onzin is.
Want jij weet ook wel dat er wel iets tussen zit, dat waarheid gerelateerd is.
Een hele fijne avond nog
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.