• Live While We're Young | One Direction

Voor alle off-topic en out-of-character van het verhaal.

x

[ topic verplaatst door een moderator ]

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

De meiden mogen nu mee toch?

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

nou eigenlijk niet, daarom hebben Naomi en ik even gauw wat bedacht, dat een van de meiden al de andere meiden kent en dat ze met allemaal afspreekt op een bepaald punt, (bijvoorbeeld de kermis of zo) en dat ze daar het over de jongens kunnen hebben en allemaal dat soort dingen.

Oo is ook goed. Wie zijn er allemaal online die meiden als personages hebben?

de meiden mogen later gewoon elk moment naar de jongens hoor maar nu is het gewoon even niet handig, trouwens je kan ook jou idee wat je een keer zei misschien doen maar dat moet je zelf weten.

Jaaaaa, die gooi ik wel de groep in (: Wie bestuurd de zus van Liam ook alweer? Misschien kan Lizz naar haar toe?

Ik wil helemaal niet moeilijk doen ofzo hoor. Maar de gene die Niall speelt is op vakantie toch ? En Niall is gekopeld aan Jim aan mijn Personage dus. Wat moet ik nu doen dan ? Dag en Nacht op dat bankje blijven zitten tot dat Niall komt ?

Xoxo Julian
    Sorry als ik zeur maar het is gwn een vraag

Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

Hebben jullie Keek?

Coockies > Lootus.

En ik heb een post geplaatst voor Mika (:

@LIamarry: Kan Aurrisea naar Liam toe?? (Ze heeft niks beters te doen en tja, Lootus heeft namelijk nog steeds niet op de post gereageerd...)]

Reality's overrated.

Heeft de vriendin van Zayn eigenlijk al gereageerd. want volgens mij niet. ;o

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Nee, volgens mij ook nog niet. Volgens mij zijn namelijk jij (Zayn) en LIamarry (Liam) de enige die actief zijn op het RPG at the moment...

Reality's overrated.

Ja, waarom word er verder niet meer gereageerd dan?

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Weet ik niet, maar ik vind het ook niet geweldig om zeg maar in mijn eentje te RPG'en dus vandaar haha. Tja.

[ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 12:30 ]

Reality's overrated.

Ik wacht op de volgende dag die waarschijnlijk pas na vijf topics gaat komen :Y).

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Ik wacht deels tot de avond/volgende dag, want we lopen nog steeds voor en verder tot ik energie heb om te reageren. ziek op bed(no_chears)

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer