Square schreef:
(...)
"Omdat het zo is" is nooit een goed argument. Oké, dit is dus iets waar we het nooit over eens gaan worden, maar het is ook totaal niet wat ik eigenlijk probeer te zeggen. Waar je nu op reageert is iets heel anders dan mijn originele punt. Sorry, maar ik begin me een beetje af te vragen of je wel begrijpt wat ik zeg. :'D
Hier komt het nog een keer, hopelijk voor het laatst: als jij niets ziet in fanfic, is dat jouw eigen zaak, maar laat anderen die het wél leuk vinden dan gewoon met rust en laat ze lekker schrijven wat ze zelf leuk vinden.
Als je verder keek, dan zag je dat ik het verder er uitleg over geeft, maar als iets een feit is dan is iets zo. Het feit is dat OP's moeilijker en complexer zijn dan fanfictions.
Maar over jouw punt, volgens mij snap jij mijn standpunt niet echt
Want mij gaat het niet over lol en zo, want daar buig jij het heen en daar ga ik weer op in. Ik vind het goed dat mensen fanfictions schrijven en voor mij mogen ze doen wat ze willen, ben ik vrij simpel in. Mijn punt van kritiek is alleen dat ze een uitgemolken thema niet steeds verder moeten uitmelken en ze in de fanfictions ook best iets originelers mogen zijn qua thema ipv te schrijven over boybands. Ik heb kritiek, ja, maar als mensen het leuk vinden om over een uitgemolken thema te schrijven, hou ik ze niet tegen, maar ik blijft er wel kritisch over en ik mag kritiek hebben op bepaalde onderwerpen.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.