Ik erger me een beetje aan al die negatieve reacties op van alles en nog wat de laatste tijd, met name op One Direction fans. Het hele punt van schrijven is juist dat je het doet over iets wat je zelf leuk vindt. Als je iets waar iemand anders over schrijft persoonlijk vreselijk vindt is dat prima, maar dat zou er verder niets mee te maken moeten hebben of die ander daar wel of niet over mag of gaat schrijven. Je kunt er natuurlijk best vraagtekens bij zetten wat er nou zo leuk is aan zo'n onderwerp, maar als je dat niet inziet, is er nou eenmaal geen magisch antwoord waardoor je het opeens zult begrijpen. Dat is ook niet erg, maar wees dan wel zo sportief om niet telkens opnieuw te blijven vermelden dat je het niet snapt of dat je het stom vindt.
Ik heb zelf niets met Mainstreet of One Direction, nog minder dan ik vroeger met Tokio Hotel had, maar ik heb onderhand stukken meer sympathie voor de One Direction fans dan voor sommige van de OP schrijvers hier op Quizlet die zichzelf als iets beters beschouwen puur omdat ze geen fanfiction schrijven. En dat is rot, want ik houd van OP en ik wil iedereen heel graag aardig vinden. Die elitaire nonsens is nergens voor nodig. (no_chears)
Maar goed, OT: Ik houd niet zo van samen schrijven en real person fiction is ook niet mijn ding, over wie het ook gaat. Ik hoop voor je dat je wel nog iemand vindt om mee samen te werken.
[ bericht aangepast op 25 april 2013 - 19:24 ]
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan