• Ik ken sinds kort de boyband Mainstreet en vraag me af of er mensen zijn die een Mainstreet story met mij wil maken. Maar ik ben geen fan van de boyband en ook geen hater.
    Je kunt dus hier posten als je interesse hebt maar ik schrijf niet met 3 mensen tegelijk. En ik zou ook nog even een paar van je story's willen bekijken om je schrijfstijl te zien. Als die me bevalt stuur ik een PB terug.


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom zou je überhaupt een story over hun willen schrijven?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Blog schreef:
    Waarom zou je überhaupt een story over hun willen schrijven?


    Dezelfde vraag stel ik me telkens over fans die over de boyband één richting schrijven :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    One Direction is wereldberoemd. Mainstreet is nauwelijks bekend in vier landen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    this eens wat anders hè. Als zij dat wil joh, laat dr lekker :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Blog schreef:
    One Direction is wereldberoemd. Mainstreet is nauwelijks bekend in vier landen.


    Dan nog stel ik mezelf de vraag, waarom zou je over een boyband één richting willen schrijven? :P
    En zo denk ik er over bij alle mensen die over boybands en artiesten schrijven. Waarom? xD
    Er zijn echt zoveel betere onderwerpen om over te schrijven. (naar mijn mening) :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Blog schreef:
    One Direction is wereldberoemd. Mainstreet is nauwelijks bekend in vier landen.


    De stories van One Direction gaan altijd over hetzelfde en daar zijn al honderden van. Van Mainstreet heb ik er nog geen een voor bij zien komen. Niet ik dat Mainstreet cool vind though.


    26 - 02 - '16

    Destined schreef:
    (...)

    Dan nog stel ik mezelf de vraag, waarom zou je over een boyband één richting willen schrijven? :P
    En zo denk ik er over bij alle mensen die over boybands en artiesten schrijven. Waarom? xD
    Er zijn echt zoveel betere onderwerpen om over te schrijven. (naar mijn mening) :X


    Ik ben het zowaar een keer met je eens, haha.
    Onbekende personen is veel origineler dan die vijf jochies.


    26 - 02 - '16

    Blog schreef:
    One Direction is wereldberoemd. Mainstreet is nauwelijks bekend in vier landen.


    Nou wordt er een keer over iets anders geschreven, is het nog niet goed.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Blog schreef:
    One Direction is wereldberoemd. Mainstreet is nauwelijks bekend in vier landen.


    Ik zie alle Kenianen al voor kun radiotje dansen op One Direction.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik zie alle Kenianen al voor kun radiotje dansen op One Direction.


    Dan heb die Kenianen niet zo'n originele muzieksmaak :W


    26 - 02 - '16

    Gehenna schreef:
    (...)

    Dan heb die Kenianen niet zo'n originele muzieksmaak :W


    Klopt, het concert daar was helemaal uitverkocht. Al die kinderen hebben weken niet gegeten voor die kaartjes :Y)

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 19:04 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Destined schreef:
    (...)

    Dezelfde vraag stel ik me telkens over fans die over de boyband één richting schrijven :P


    xD


    Ik lach me hier dood xD Mainstreet hahaha. Ben geen hater ofzo, ken hun nauwlijks ^^ maar toch.. x'D Dan vind ik 1D toch wel beter dan de jochies van Mainstreet.

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 19:06 ]

    Ik wil best wel schrijven :') niet dat ik fan ben ofzo, maar het lijkt me wel leuk ^^

    Btw: Als ze nou eens een verhaal over Mainstreet wilt schrijven wat dan nog? er zijn genoeg mensen die verhalen over JB en 1D schrijven, daar kunnen mensen ook zich over afvragen waarom ze uberhaupt verhalen over hun schrijven.

    TakeMeBieber schreef:
    Ik wil best wel schrijven :') niet dat ik fan ben ofzo, maar het lijkt me wel leuk ^^

    Btw: Als ze nou eens een verhaal over Mainstreet wilt schrijven wat dan nog? er zijn genoeg mensen die verhalen over JB en 1D schrijven, daar kunnen mensen ook zich over afvragen waarom ze uberhaupt verhalen over hun schrijven.


    Dat vraag ik me dus ook af. :P
    Maar ja, het is een van die vragen die maar geen goed antwoord krijgt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik erger me een beetje aan al die negatieve reacties op van alles en nog wat de laatste tijd, met name op One Direction fans. Het hele punt van schrijven is juist dat je het doet over iets wat je zelf leuk vindt. Als je iets waar iemand anders over schrijft persoonlijk vreselijk vindt is dat prima, maar dat zou er verder niets mee te maken moeten hebben of die ander daar wel of niet over mag of gaat schrijven. Je kunt er natuurlijk best vraagtekens bij zetten wat er nou zo leuk is aan zo'n onderwerp, maar als je dat niet inziet, is er nou eenmaal geen magisch antwoord waardoor je het opeens zult begrijpen. Dat is ook niet erg, maar wees dan wel zo sportief om niet telkens opnieuw te blijven vermelden dat je het niet snapt of dat je het stom vindt.
    Ik heb zelf niets met Mainstreet of One Direction, nog minder dan ik vroeger met Tokio Hotel had, maar ik heb onderhand stukken meer sympathie voor de One Direction fans dan voor sommige van de OP schrijvers hier op Quizlet die zichzelf als iets beters beschouwen puur omdat ze geen fanfiction schrijven. En dat is rot, want ik houd van OP en ik wil iedereen heel graag aardig vinden. Die elitaire nonsens is nergens voor nodig. (no_chears)




    Maar goed, OT: Ik houd niet zo van samen schrijven en real person fiction is ook niet mijn ding, over wie het ook gaat. Ik hoop voor je dat je wel nog iemand vindt om mee samen te werken.

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 19:24 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan