Hey everyone,
Poe, hoe moet ik dit allemaal vertellen? Het ging zo goed met me. Ik had een geweldige vriend. We hadden wel een hele slechte relatie, die bijna alleen maar bestond uit ruzies. Maar we hadden ook de goede momentjes. Nu ben ik dus gedumpt. Tenminste, zo voel ik me. ( we hadden het wel samen uitgemaakt, want we vonden allebei dat het beter was als we niet bij elkaar waren, door de vele ruzies.) Hij unfollowed me op twitter, en ik had niet verwacht dat ik er zo'n pijn van zou hebben? Ik kreeg meteen steken in mijn buik, en niet van jaloezie, maar van pijn. Ik had me altijd voorgenomen dat ik nóóit het meisje zou zijn die dagen zou huilen om een fucking jongen. Maar ik zit dus al dagen 's avonds, als ik alleen in bed lig, te janken. Het enige waar ik aan kan denken is hij. Ik vind mezelf zo pathetic. Ik wil niet huilen om een jongen. Ik heb altijd tegen mezeld gezegd, geen enkele jongen is jouw tranen waard. En nu huil ik dus elke keer als ik alleen ben. En ik ontken steeds dat ik hem niet terug wil, maar ik wil hem wel terug. Maar aan de andere kant ook weer niet. IK BEN ZO CONFUSED. Na meer dan 8 maanden een relatie te hebben gehad met deze jongen, is het zo raar om niet wakker te worden met een 'goodmorning beautiful' whatsappje van hem. elke ochtend word ik wakker en huil ik. Ik haat het en ik wil me neit zo ongelukkig en verdrietig voelen. Ik denk dat ik nog geen afsluiting heb kunnen hebben voor mezelf, omdat ik nog steeds denk dat het iets tussen ons zou kunnen worden.. hij had me gekust en heel lang geknuffeld, en daarna zei hij dat hij er een einde aan wilde maken. Ik heb er dubbele gevoelens bij. Ergens wil ik hem terug, en ergens ook niet. Ik denk dat hij niet genoeg zijn best heeft gedaan om iets van onze relatie te maken. Dus ik hoop dat hij alsnog zijn gedachten veranderd en me terugneemt. Want ik denk dat hij nog wat voor mij voelt.
Ik snap mezelf niet.
Ik wil hem terug, en ook weer ergens niet.
ik ben zo ontzettend in de war.
Please, iemand die heel erg snel over zijn/haar ex is heengekomen en die me advies wilt geven? Ik wil me niet meer sad voelen. Ik heb friends die me genoeg afleiden, maar ik zie hem binnenkort op een feest en ik ben bang dat ik dan in huilen uitbarst als ik hem zie. En nee ik wil geen chocola eten, want daar word ik dik van en ik gun het geen jongen om mij dik te laten worden. Please, ik ben echt desperate voor tips.
[ bericht aangepast op 24 april 2013 - 23:43 ]
Me so good.