Arabella Robin Montgomery is een veertien jarig meisje afkomstig uit een welvarend gezin uit een klein stadje in Amerika. Robin, zoals ze altijd genoemd wordt, is degene die er buiten haar familie valt. Haar vader is een tandarts met een te witte, brede glimlach, haar moeder is een succesvolle advocate en haar oudere zus is ook niet bepaald de persoon waar Robin zich graag mee bezig houdt. Robin heeft het bij haar op school niet naar haar zin, ze wordt er veel gepest en hoort er totaal niet thuis. Als Robin met haar nieuwe jaar moet beginnen, komt haar moeder met het geniale idee om het meisje naar California te sturen. Hier wonen goede vrienden van de Montgomery's en meer dan bereid om tijdelijk voor Robin te zorgen.
Met tegenzin gaat Robin naar California en begint hier opnieuw haar school. Dit onder de leiding van Frankie Stiles, de vijftien jarige zoon van de vrienden van Robin's ouders. Frankie en Robin komen bij elkaar in de klas en er wordt van hen verwacht dat ze vrienden zullen worden, maar dit is moeilijker dan verwacht. De twee verschillen namelijk ontzettend veel. Robin is de bijdehante studiebol en Frankie is spontane, ietwat irritante jongen die denkt dat hij iedereen kan krijgen.
Het wordt voor Frankie dan ook moeilijk als het meisje waar hij al jaren verliefd op is Robin als zijn nieuwe vriendin aan ziet. Ook de vrienden van Frankie willen niks van Robin weten en beginnen Frankie te negeren. Zal Frankie zijn ouders blijven plezieren of zal hij Robin aan haar lot overlaten? Zullen ze een vriendschap opbouwen of zal Robin al meteen terug vluchten naar haar oude leventje, waar het allemaal niet veel beter is?
Hallo allemaal!
Dit idee heb ik al langer in mijn hoofd, maar ik heb er lange tijd geen tijd of zin voor gehad. Ik had het idee eerst anders uitgeschreven, maar die samenvatting ben ik kwijt, dus heb ik er even snel dit van gemaakt. De samenvatting wordt anders. Ik zou graag een aantal rollen willen, alvast heel erg bedankt. (:
Rollen.
De oudere zus van Robin. 17/18 jaar oud, best wel arrogant, heel erg ijdel, heeft geen goede band met Robin.
De oudere broer van Frankie. 18 jaar oud, zit in zijn laatste jaar van school, een populaire maar aardige jongen, heel erg sportief en heeft al bijna twee jaar een vriendin.
Het jongere broertje van Frankie. 11 jaar oud, een lief jongetje, maar wel extreem druk en bemoeit zich overal mee. Plaagt Robin veel.
De vriendin van de broer van Frankie. 18 jaar oud, zit in het laatste jaar van school, een lieve mooie en populaire meid.
Meisje waar Frankie verliefd op is. 15 jaar oud, zit bij Robin en Frankie in de klas.
Klasgenoten van Frankie en Robin. 14/15 jaar oud, verschillende types, meisjes én jongens!
Informatie.
Rol:
Voornaam:
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum:
Karakter:
Uiterlijk: Een bekend persoon, naam erbij vermelden ajb. Voor mensen van 14/15 graag mensen van die leeftijd gebruiken, dus geen 20'ers.
Familie:
Hobby's:
Extra:
Waarschuwen?
Thanks. (:
[ bericht aangepast op 24 april 2013 - 20:35 ]
Big girls cry when their hearts are breaking