• Aangezien ik de rest van het jaar niet meer gym, moet ik een werkstuk maken.
    Het mag over alles gaan, zolang het maar origineel is. Ik kom zelf alleen niet verder dan olympische spelen en basketball. (cat)
    Weten jullie misschien een origineel onderwerp dat met gym te maken heeft?
    Alvast super bedankt c:


    Opgeven is geen optie.

    Ik haat zulke werkstukken. ;p Gelukkig hoef ik er geen te maken omdat ik er een goede reden voor heb.

    Manieren waarop mensen vroeger in beweging bleven om hun spieren te trainen?
    Blessures?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Vrouwenvoetbal? c:


    To love is to destroy.

    Doping?
    FBK Games?
    Paralympische Spelen?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Praelectio schreef:
    Ik haat zulke werkstukken. ;p Gelukkig hoef ik er geen te maken omdat ik er een goede reden voor heb.

    Manieren waarop mensen vroeger in beweging bleven om hun spieren te trainen?
    Blessures?


    Hehehehe, blessures is wel heel toepasselijk nu!

    Iedereen wel heel veel bedankt! Nu moet ik zelfs nog gaan kiezen! Jullie zijn echt veeel origineler dan ik hahahahaaha


    Opgeven is geen optie.

    Ik heb er een keer eentje over warming up en cooling down moeten maken. Dat zal voor altijd mijn enige tien op gym blijven. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet nog dat ik een keer niet mee kon doen met zwemmen, en toen kreeg ik een tekst over zwemmen en verdrinken en wat verdrinken precies inhoudt, en hoe je iemand kunt redden van het verdrinken, die ik moest samenvatten. Misschien is dat een idee?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.