• Heey!

    Ik ben opzoek naar nieuwe, goede verhalen om te lezen, en wat zoek ik zoal?
    -OP verhalen
    -Hunger Games verhalen

    Wat wil ik absoluut niet?
    -One Direction verhalen
    -Eigenlijk helemaal geen fanfics, behalve Hunger Games



    Verder zoeken ik en Manouk (littlesnork hier op quiz) ook nog mensen die misschien eens mee willen schrijven aan een verhaal samen met ons.
    Wij zoeken mensen die graag nieuwe mensen willen leren kennen en met nieuwe mensen willen schrijven, iemand die goed en graag schrijft en hier ook de tijd voor heeft en we zoeken mensen van 14 jaar of ouder.
    Manouk en ik schrijven op dit moment samen aan Bleeding Out - 100th Hunger Games, mocht je even een kijkje willen nemen in onze schrijfstijl.

    Dus als het je leuk lijkt om eens met ons samen te schrijven moet je me maar even PB'en of hier reageren

    xo


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Kijk even op mijn profiel voor: The Seasons en Our Family History, allebei OP's ik kan nu namelijk geen links plaatsen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Catch me if you can
    “It is far more difficult to murder a phantom than a reality.”
    - Virginia Woolf
    ~
    Marit is niet het type dat goed stil kan blijven zitten als er iets aan de hand is. Wanneer haar beste vriendin plotseling verdwijnt, grijpt ze iedere kans die ze krijgt om zich nuttig te maken met beide handen aan. Het is een beetje ongelukkig dat deze kans toevallig de vorm heeft van een wilde reis kriskras door Nederland en Duitsland in het gezelschap van een jongen die ze nauwelijks kent, maar ze is niet kieskeurig. Toch begint ze weer aan de wijsheid van haar eigen beslissingen te twijfelen zodra het lijkt alsof de Maltesers opraken - de heksen en demonen die ze tegenkomt dragen er daarna alleen nog maar toe bij dat ze zich steeds vaker afvraagt waar ze in vredesnaam aan is begonnen. Fantasyfilms zijn opeens een stuk minder betoverend als je er midden in zit.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Pirates of the caribbean 5: In Full moonlight

    Jack heeft de Black Pearl terug en ze varen alle zeeën over op een dag varen ze naar Cuba waar Jack, Marihanna ontmoet een oude "vriendin'' van jack
    Zij heeft het bijzonder goed getroffen in de tijd dat jack en zij elkaar niet meer hadden gezien, Marihanna is vrij gelukkig maar haar weder ontmoeting met jack maakt oude gevoelens in haar los...

    '' Just seeing you again remainded me of my love... for the sea'' ....... '' i may not feel the sun on my skin or taste the apples in my mouth but that does not mean i cant feel anything...'' .......... '' leacing you on that island was not my choice i had to'' ......... '' Never trust witches if you dont know them''

    Het was midden in de nacht de meeste van de mannen lagen te slapen maar Jack Zat rechtop in zijn bed met zijn rechter knie omhoog waar hij met zijn rechter arm op leunde.
    Hij keek het raam uit... Er was niets anders dan lucht en zee tot aan de horizon te zien maar jack bleef uit het raam staren. Met zijn vingers gleed hij langs de snede, die Marihanna hem die avond "gegeven'' had. Zagt mompelde Jack ''it's been a long time Marihanna.... a long time'' het kraken van het schip en het geruis van de wind die met het water speelde gaf een vertrouwd gevoel. Jack wreef door zijn gezicht wetend dat hij Marihanna nog zou zien.


    Marihanna schrok wakker alles in haar schreeuwde alles in haar wist dat ze hier niet meer wilde zijn.
    Het begon te regenen de druppels water die tegen de ramen aan waaide gaven een ietwat ongure sfeer, haar benen begonnen te branden en haar hart sneller te kloppen het piraten bloed in haar gierde door haar lichaam het gene wat ze al die tijd onderdrukt gehouden had nam nu de over hand '' i have to leaf i cant be here anymore''

    Ik heb twee stories die regelmatig geupdate worden. (:

    1.



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    2.


    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/avontuur
    ~ Dit is het afgeronde deel één van een serie van drie, deel twee vind je hier.
    ~ Klik op het plaatje voor de story.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Misschien zit hier wat tussen (: Het zijn OP's en 1 HG. (:


    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.


    - Onbekende personen/drama/actie/romantiek
    - In het Nederlands geschreven.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar.
    Hun vertrouwen in elkaar en zichzelf wordt op de proef gesteld wanneer ze een geheim ontdekken dat verstrekkende gevolgen heeft. Niet alleen voor henzelf, maar voor de hele wereld...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller/avontuur/vleugje romantiek





    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?

    Dit verhaal is het eerste uit een reeks van drie. Er zal iedere dag minstens één stukje geplaatst worden.
    *fantasy/avontuur/thriller
    *onbekende personen
    *een later deel van dit verhaal bevat martelscènes. Ik waarschuw hier niet voor: het verhaal spreekt voor zich




    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Hungergames fanfictie
    *Volledig Nederlands geschreven



    “You said this could only get better
    There's no rush cause we have each other
    You said this would last forever
    But now I doubt if I was your only lover

    Are we just lost in time?
    I wonder if your love's the same
    Cause I'm not over you”


    Elles heeft zich moedig door het eerste jaar heen geslagen en voelt zich helemaal gelukkig in de klas. Haar geluk wordt echter opnieuw op de proef gesteld wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, waar iedereen het goed mee kan vinden, behalve Elles.
    Meer tegenslagen volgen. Mark blijkt niet het ideale vriendje te zijn en Elles ontdekt dat niet al haar vrienden even eerlijk en open tegen haar zijn. Het leven van de tieners is niet meer zo rooskleurig als de voorgaande jaren en ze hebben elkaar nodig om het hoofd boven water te houden. Maar wanneer Nico zich weer vertoont en vastberadener dan ooit is om bij Elles blijvend letsel aan te richten, lijken ook de laatste lichten te doven.
    *Drama/romantiek
    *Onbekende personen
    *Vervolg op Guilt, echter ook goed te volgen zonder dat te hebben gelezen. Het broodnodige wordt in het kort herhaald.


    Every villain is a hero in his own mind.