• Hoi allemaal!
    Voor een nieuw project ben ik op zoek naar een oude/versleten knuffel waar je mee sliep tot een bepaalde leeftijd.
    Kan/wil iemand me hiermee helpen?

    Ik hoor het heel graag..

    makes schreef:
    (...)


    Jawel hoor, maar ik ben echt op zoek naar een versleten knuffel..
    Kun jij me misschien helpen?

    koop een nieuwe knuffel en bewerk hem met schuurpapier of ander spul, of leg hem een langere tijd buiten? dan is ie zo versleten.

    Eltham schreef:
    (...)
    Koop een nieuwe knuffel en bewerk hem met schuurpapier of ander spul, of leg hem een langere tijd buiten? Dan is ie zo versleten.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    I still sleep with mine.x)


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    I still sleep with mine.x)


    Aaa helaas.

    Ga anders vragen in een tweedehandswinkel. Daar kun je voor echt 1 euro een knuffel kopen en die dan zelf een beetje verslijten. Ik denk namelijk niet dat veel mensen bereid zijn hun oude knuffel op te sturen, als ze die nog hebben. Die dingen hebben somehow veel emotionele waarde.
    *Houdt haar versleten beer stevig vast*


    I am an idiot, I move.

    Unvernunft schreef:
    Ga anders vragen in een tweedehandswinkel. Daar kun je voor echt 1 euro een knuffel kopen en die dan zelf een beetje verslijten. Ik denk namelijk niet dat veel mensen bereid zijn hun oude knuffel op te sturen, als ze die nog hebben. Die dingen hebben somehow veel emotionele waarde.
    *Houdt haar versleten beer stevig vast*


    Oke, ik hoop dat iemand me alsnog wil helpen..

    SPECS schreef:
    I still sleep with mine.x)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    No! Superbeer(ja ik gaf mijn knuffels een naam:') ) is van mij;O en ik slaap nog met hem, haha


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Zo'n topic met dezelfde vraag was er vorig jaar ook al een keer. Waarom hebben mensen op school oude knuffels nodig? :S


    Bad decisions make good stories.

    Ik had best een foto voor je willen nemen van mijn Leeuwtje, maar er is geen denken aan dat ik hem zou opsturen. Echt niet. :') Zoals iemand anders al zei, koop gewoon een knuffel en bewerk die een beetje, als je er zelf al geen hebt. De kans is heel klein dat je op deze manier iets zult vinden, want als iemand een versleten knuffel nog heeft, betekent die waarschijnlijk ook wel iets voor hen en gaan ze hem dus niet gewoon voor een schoolproject naar een vreemdeling sturen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn knuffel houd ik zelf :Y)

    + de verzendkosten zouden dan denk ik best wel hoog zijn, dus nee.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alyssum schreef:
    Mijn knuffel houd ik zelf :Y)

    + de verzendkosten zouden dan denk ik best wel hoog zijn, dus nee.



    Ik betaal sowieso de verzendkosten + een vergoeding voor de hulp/moeite.

    makes schreef:
    (...)


    Ik betaal sowieso de verzendkosten + een vergoeding voor de hulp/moeite.
    Als je die toch betaald, kun je beter zelf een knuffel kopen bij een tweedehands winkeltje. Dan ben je sowieso goedkoper uit en bespaar je mensen veel moeite..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Barrett schreef:
    (...)Als je die toch betaald, kun je beter zelf een knuffel kopen bij een tweedehands winkeltje. Dan ben je sowieso goedkoper uit en bespaar je mensen veel moeite..


    Daar ben ik inderdaad al geweest, maar daar vond ik alleen nette knuffels.

    makes schreef:
    (...)

    Daar ben ik inderdaad al geweest, maar daar vond ik alleen nette knuffels.

    Gebruik schuurpapier, een schaar een staalborstel om het te verslijten. Geef het aan je huisdier en laat die het kapot maken. Dan heb je meer kans op een versleten knuffel krijgt dan hier vragen.