Ik ben echt voor de raarste dingen bang:
- voor de dood omdat ik al heel veel mensen verloren heb en ben er gewoon constant mee bezig
- Voor een oorlog ( raar, ik weet het), maar dat komt echt grote deels over de dingen die je constant hoort op het nieuws..
Ben echt doodsbang dat als Amerika en Noord Korea oorlog krijgen dat ons land er ook bij betrokken wordt en de rest en dat het eindigt als een wereldoorlog.
Zoals gister ook met Boston, ik kon s'nachts echt niet slapen omdat ik nogal bang was, geen idee waarom.
- Als ik s'avonds als laatste naar bed ga, dan moet ik gewoon 100% zeker weten dat ik alles uit doen (lampen, tv en alles) omdat ik anders bang ben dat er dan brand komt.
Ik maak me echt druk om de raarste dingen.
Eigenlijk bij elke ding dat ik hoor of zie ben ik echt bang dat hij mij ook overkomt. Zo irritant.
Mijn ouders weten dit en vinden dat ik me gewoon niet zo druk moet maken en mijn vrienden lachen er alleen maar om omdat ze vinden dat ik gek ben dat ik me daar druk over maak. Hun zien alles positief maar dat kan ik dus echt niet.
Hebben jullie dat ook? of zijn jullie voor andere vreemde/rare dingen bang?
[ bericht aangepast op 16 april 2013 - 22:39 ]
“You can't change what happened. But you can still change what will happen” -- Sebastian Vettel