Ik haatte Elena sowieso al, maar vanaf het moment dat ze Kol heeft helpen vermoorden, mag ze van mij echt gewoon dood...
lalalalala ik hou van de badassjes, al is Elijah ook wel nice x)
TicTac schreef:
Ik haatte Elena sowieso al, maar vanaf het moment dat ze Kol heeft helpen vermoorden, mag ze van mij echt gewoon dood...
lalalalala ik hou van de badassjes, al is Elijah ook wel nice x)
Haha same over here
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
Macabre schreef:
(...)
Nee, ik niet, maar Lizor wel.
Wanneer dan, als ik vragen mag?
Ik heb dat namenlijk niet gelezen, anders wist ik het wel.
En ik ben er ook niet vanaf het begin bij, en ik ga niet alles in het rollentopic terug lezen.
Dat is me toch echt iets teveel.
Wanneer dan, als ik vragen mag?
Ik heb dat namenlijk niet gelezen, anders wist ik het wel.
En ik ben er ook niet vanaf het begin bij, en ik ga niet alles in het rollentopic terug lezen.
Dat is me toch echt iets teveel.
Ik heb het wel een of twee keer gezegd, maar het kan zijn dat je daar overheen gelezen hebt. Ik heb het nu in de begin post gezet.
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
Ik heb een rol gemaakt. Ik hoop dat je het wat vind. Ik was er dus echt een eeuwigheid mee bezig. Mocht ik de rol krijgen, dan kan ik vanaf vrijdag echt fulltime met de RPG bezig zijn want ik heb deze week stage waardoor ik vroeg naar bed moet en ook elke dag me aandacht voor me stage nodig heb. Maar vanaf vrijdag ben ik fulltime beschikbaar.
WillNotLearn schreef: Ik ga even Douchen...
Reageer zo Mitshy!
(@Roww, veel andere mensen hebben dat ook gevraagt, dus het stond ook in het topic (: )
Oke, maar zoals ik al zei: Ik ben er pas net bij en Ik heb niet echt terug gelezen in het rollentopic, dat was me een beetje teveel werk :l
En aangezien Q elke keer zo rot doet heb ik daar ook niet echt veel zin in x'd