• Heyhey,

    Ik ben echt ten einde raad! Ik ben verliefd op een jongen maar hij is jonger en komt uit een lagere klas.
    Ik zal wat meer over hem vertellen:
    Hij heet Fabricio. Hij is Braziliaans en zijn accent laat mijn hart sneller slaan.
    Hij is grappig, lief, schattig Alles eigenlijk.

    Kan iemand me helpen hoe moet ik hem versieren.Heb je vragen over hem of mij vraag maar raak.

    XOXO My


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Anarose schreef:
    Ik geef persoonlijk niets om leeftijd. Jonger, ouder, het maakt niet uit, als het je type maar is, niet?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het is pas een probleem als je er zelf een probleem van maakt.

    Een jaar jonger is trouwens ook niet zo erg. Zelf ben ik ook met iemand gegaan die jonger dan mij is (3 jaar lol), en ik merkte soms wel de leeftijdsverschil. Maar meestal viel dat best wel mee, want je gaat voor die persoon zelf, niet voor zijn leeftijd.


    Alleen maar tranen van geluk

    Blog schreef:
    XOXOXO Me*

    En wat maakt het nou uit? Ik ken een stel en daarbij is de vrouw vijf jaar ouder ._.


    Nee ik heet Mylene dus My


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Hij vind je vriendin leuk, laat het.

    [ bericht aangepast op 16 april 2013 - 20:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hij doet zo lief enzo maar laatst vroeg hij hoe het ging met mijn vriendin maar ik wilde niet zeggen dat ze hem niet leuk vind.
    En ik kom hem zooooooo vaaaaak teeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggggeeeeeeeeeeeennnnnnnn
    HELP ME

    XOXO MY


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    Hij doet zo lief enzo maar laatst vroeg hij hoe het ging met mijn vriendin maar ik wilde niet zeggen dat ze hem niet leuk vind.
    En ik kom hem zooooooo vaaaaak teeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggggeeeeeeeeeeeennnnnnnn
    HELP ME

    XOXO MY

    Je hebt pech. ^^ Als hij nu je vriendin leuk vindt, zou ik er niet alles om gaan doen zodat hij je leuk vindt. Hij zal niet opeens verliefd op jou worden omdat jouw vriendin niet verliefd is op hem.


    Take me to wonderland

    DarkSavior schreef:
    Hij vind je vriendin leuk, laat het.


    Can't control my second personality

    Anarose schreef:
    Ik geef persoonlijk niets om leeftijd. Jonger, ouder, het maakt niet uit, als het je type maar is, niet?


    “You can't change what happened. But you can still change what will happen”  -- Sebastian Vettel

    MyPelle schreef:
    Hij doet zo lief enzo maar laatst vroeg hij hoe het ging met mijn vriendin maar ik wilde niet zeggen dat ze hem niet leuk vind.
    En ik kom hem zooooooo vaaaaak teeeeeeeeeeeeeeeggggggggggggggggeeeeeeeeeeeennnnnnnn
    HELP ME

    XOXO MY


    Je wordt steeds vervelender. Het gaat niet werken dus kap ermee.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    (...)

    Je wordt steeds vervelender. Het gaat niet werken dus kap ermee.




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'