• Heyhey,

    Ik ben echt ten einde raad! Ik ben verliefd op een jongen maar hij is jonger en komt uit een lagere klas.
    Ik zal wat meer over hem vertellen:
    Hij heet Fabricio. Hij is Braziliaans en zijn accent laat mijn hart sneller slaan.
    Hij is grappig, lief, schattig Alles eigenlijk.

    Kan iemand me helpen hoe moet ik hem versieren.Heb je vragen over hem of mij vraag maar raak.

    XOXO My


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Ik snap niet waarom het erg is dat hij jonger is. (cat) Mijn vriend is anderhalf jaar jonger dan ik ben. Doe gewoon zoals je met alle jongens doet, hij is hierdoor niet anders.


    Your make-up is terrible

    Ik zie het probleem niet omtrent dat hij jonger is. Als hij een goed karakter heeft, dan is er geen probleem, toch?
    Raad om hem te versieren? Sorry schat, maar ik suck in mensen versieren. Euhm, praat je met hem al of nog niet? Al denk ik van wel, want je weet dat hij grappig en lief is. Gewoon met hem praten en laat je goede kanten naar voren komen. ^^


    Take me to wonderland

    Ik geef persoonlijk niets om leeftijd. Jonger, ouder, het maakt niet uit, als het je type maar is, niet?


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Ik geef persoonlijk niets om leeftijd. Jonger, ouder, het maakt niet uit, als het je type maar is, niet?


    This exactly


    26 - 02 - '16

    I came here just to tell ya dat tienjarige jongens off limits zijn met de huidige wetgeving.


    No growth of the heart is ever a waste

    Anarose schreef:
    Ik geef persoonlijk niets om leeftijd. Jonger, ouder, het maakt niet uit, als het je type maar is, niet?


    Tijd voor koffie.

    Wat maakt leeftijd nou weer uit? Ik zie niet in waarom dat überhaupt een issue is.


    We need a bigger boat.

    Zolang het niet illegaal is; you go girl!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb nu nog maar een probleem hij vind mijn vriendin leuk!


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    MyPelle schreef:
    Ik heb nu nog maar een probleem hij vind mijn vriendin leuk!


    Ik heb zo ergens het idee dat het niets gaat worden tussen jullie...


    Bad decisions make good stories.

    MyPelle schreef:
    Ik heb nu nog maar een probleem hij vind mijn vriendin leuk!



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)



    hahaha XD oke ik lag echt dubbel.

    OT: Tsja, liefde kan je niet afdwingen he. Wie weet komt het nog wel, ooit.


    We need a bigger boat.

    XOXOXO Me*

    En wat maakt het nou uit? Ik ken een stel en daarbij is de vrouw vijf jaar ouder ._.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyPelle schreef:
    Ik heb nu nog maar een probleem hij vind mijn vriendin leuk!

    Ik vrees dat je pech hebt dan.


    Take me to wonderland

    Licet schreef:
    (...)



    hahahhaa geniale (:

    Mijn advies:
    Age is just a number. Kijk het even aan mocht hij nog interesse in hem tonen breng dan gewoon zo veel mogelijk tijd met hem door zodat hij kan inzien dat je hem leuk vindt. Laat je vriendin vertellen dat ze hem niet leuk vind (als dat zo is) daar ben je immers vriendinnen voor, hopelijk is hij dan eerder into you en anders moet je het laten er zwemmen nog meer vissen in de oceaan.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.