• Op YouTube zie je overal staan wat 'echte' muziek. -Als in, bij de reacties etc.
    Nu ben ik eens benieuwd. Wat vinden jullie echte muziek?
    Je kunt wel zeggen, echte muziek is je eigen mening. Maar naast heel veel 'topstukken' volgens jou, zijn er ook algemene topstukken, zogenaamde klassiekers.
    Dus.. Wat vinden jullie dat een klassieker is?

    Ik vind echte muziek, muziek die eeuwig beroemd blijft, zoals ABBA, Queen en The Beatles. (Alle bands die mijn ouders en zusje niets vinden. ^^)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij ligt dat heel verschillend. Justin Bieber, One Direction, Cher Lloyd en allemaal van die mensen die zijn nu beroemd, en je hebt goed kans dat ze na een paar jaar niet meer zo bekend zijn en er weer een nieuwe generatie aanbreekt. De echte muziek is voor mij Queen, P!nk, The Beatles.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Fourtris schreef:
    Die zooi die ze nu op de radio draaien vind ik geen echt muziek. Het is verschrikkelijk bewerkt, de groepjes zijn vaak samengesteld en zingen vreselijk live en de teksten slaan nergens op. Kijk maar naar Rihanna. Die zingt echt slecht live. One Direction is dan zo'n typisch samengesteld boysbandje dat live ook echt niet zo sterk is. Dat is echt een vorm van kakofonie. Echt muziek is voor mij iets wat live sterk staat en geen honderd bewerkte toontjes nodig heeft om een hit te scoren.


    Voor iemand die zijn muziek smaak zo superieur vind heb je een vrij simpele smaak in series :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Voor iemand die zijn muziek smaak zo superieur vind heb je een vrij simpele smaak in series :Y)
    Hihi. Naja ik kijk ook niet naar alles hoor. Zo heb ik niks met docterseries buiten House en All Saints. En dingen zoals the Waking Dead is niks voor mijn teer zieltje. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?