• Na meer dan 3 jaar heb ik wel genoeg van mijn schuine pony en was ik gisteren op de site Taaz aan het zoeken naar een nieuwe kapsel. Hier kwam ik deze tegen en die vond ik wel leuk en mooi anders.



    Nu is mijn haar ongeveer zo lang (niet groen, ik heb een slechte webcam, haha) en voor Taaz mijn schuine pony even opzij geschoven ;



    Zal ik mijn haartjes voor deze kapsel af laten knippen? (En is het mooi voor iemand met hamsterwangetjes?)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Britsanity schreef:
    Hoewel het je leuk staat moet je er wel rekening mee houden dat het weer een tijd duurt voordat het weer dezelfde lengte heeft.
    Het zou zonde zijn als je er al snel spijt van zou krijgen.


    Ik ben natuurlijk ook bang dat ik spijt krijg, maar een leven zonder risico's nemen is ook saai.


    haha, ik verlies mijn speldjes altijd.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Ik ben natuurlijk ook bang dat ik spijt krijg, maar een leven zonder risico's nemen is ook saai.


    haha, ik verlies mijn speldjes altijd.


    hm, ik niet haha. c: maar ik moet zeggen dat ik tijdens het voetballen me wel eens aardig irriteer aan m'n schuine pony.


    To love is to destroy.

    Host schreef:
    (...)

    hm, ik niet haha. c: maar ik moet zeggen dat ik tijdens het voetballen me wel eens aardig irriteer aan m'n schuine pony.


    Dat heb ik nu ook, ik los het grootste gedeelte op door in een hoge staart te doen, de overige plukjes heb ik af en toe last van als ik de bal niet goed onder controle heb.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    (...)

    Dat heb ik nu ook, ik los het grootste gedeelte op door in een hoge staart te doen, de overige plukjes heb ik af en toe last van als ik de bal niet goed onder controle heb.


    ja, ik ken het probleem! erg vervelend, maar ja haha.


    To love is to destroy.

    De pony vind ik leuk staan! Het korte weet ik nog helemaal niet. Als je er spijt van krijgt kan je er niks meer aan doen. Dus misschien kan je het in twee keer kort knippen? Eerst een stukje en pas als dat bevalt na een paar weken nog een stuk?


    “Love is a contradiction.”

    Ik ga kijken of er een optie is tot dezelfde kapsel als deze, maar dan een klein beetje langer.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Resultaat mag er wezen :)



    Niet precies zoals de virtuele kapsel, maarja..


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Staat je super leuk!

    Thankss :)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~