• Na meer dan 3 jaar heb ik wel genoeg van mijn schuine pony en was ik gisteren op de site Taaz aan het zoeken naar een nieuwe kapsel. Hier kwam ik deze tegen en die vond ik wel leuk en mooi anders.



    Nu is mijn haar ongeveer zo lang (niet groen, ik heb een slechte webcam, haha) en voor Taaz mijn schuine pony even opzij geschoven ;



    Zal ik mijn haartjes voor deze kapsel af laten knippen? (En is het mooi voor iemand met hamsterwangetjes?)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hmm... Je had de onderkant van je haar er even af moeten halen, van de foto zeg maar en dan het haar erop moeten plakken. Dan had ik een beter beeld gehad. However, hoe het bovenaan zit. De pony enzo, staat wel leuk.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het leeeeuk. Ik heb mijn haar ook net zo ongeveer laten knippen en het is echt leuk, makkelijk en handig.


    Your make-up is terrible

    Ik vind het echt heel leuk!


    We need a bigger boat.

    Het zier er leuk uit. :')


    Take me to wonderland

    Is het ook makkelijk om het in een staartje te doen voor werk en voetbal? of is zo'n zig zag haarbandje dan handiger?


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hiljemark schreef:
    Is het ook makkelijk om het in een staartje te doen voor werk en voetbal? of is zo'n zig zag haarbandje dan handiger?


    Ik krijg het nog net aan in een staartje haha. Vaak steken er onderaan al plukken uit, misschien moet je beide gebruiken?


    Your make-up is terrible

    Dan mag ik eerst andere haarelastiekjes kopen, die ik nu heb zullen daar veel te groot voor zijn, haha :p

    Leuk dat jullie allemaal enthousiast zijn ^^


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Het staat je wel leuk, maar dan moet je wel mousse in je haar doen, zodat er wat volume in zit. En misschien dat je het íets langer moet laten, want hoe het op de foto staat, kan het, denk ik, niet in een staart.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Het staat je wel leuk, maar dan moet je wel mousse in je haar doen, zodat er wat volume in zit. En misschien dat je het íets langer moet laten, want hoe het op de foto staat, kan het, denk ik, niet in een staart.


    Nee hoor, als je het zo kort knipt met laagjes erin krijg je vanzelf veel meer volume. Mijn haar was altijd heel plat en stijl, maar nu zit er toch behoorlijk wat volume in. Ik heb het bijna hetzelfde als op het plaatje, mijn schuine pony is alleen wat anders en ik kan net aan een staartje in.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee hoor, als je het zo kort knipt met laagjes erin krijg je vanzelf veel meer volume. Mijn haar was altijd heel plat en stijl, maar nu zit er toch behoorlijk wat volume in. Ik heb het bijna hetzelfde als op het plaatje, mijn schuine pony is alleen wat anders en ik kan net aan een staartje in.

    Als het kort is, zit er sowieso wel wat volume in, ja, maar haar haren zijn meer stijl en als ze het iets langer zal laten groeien dan op de foto, zal mousse toch wel meer volume toevoegen. En laagjes met dit kapsel is wel risky.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Als het kort is, zit er sowieso wel wat volume in, ja, maar haar haren zijn meer stijl en als ze het iets langer zal laten groeien dan op de foto, zal mousse toch wel meer volume toevoegen. En laagjes met dit kapsel is wel risky.


    Mijn haar was veeeel stijler dan dat. Ik zie niet in waarom laagjes risky is want op het plaatje zitten er ook al laagjes in. Zo is het juist leuker, wat pittiger.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Mijn haar was veeeel stijler dan dat. Ik zie niet in waarom laagjes risky is want op het plaatje zitten er ook al laagjes in. Zo is het juist leuker, wat pittiger.

    Als het je staat, wel ja.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb al laagjes van mezelf. Hoe langer, hoe stijler het word. Dus die laagjes zal ik al van mezelf hebben, maar ik ga het denk ik wel ondersteunen met mousse.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Hoewel het je leuk staat moet je er wel rekening mee houden dat het weer een tijd duurt voordat het weer dezelfde lengte heeft.
    Het zou zonde zijn als je er al snel spijt van zou krijgen.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Die schuine pony staat je erg leuk! c: en met de voetbal, zou ik inderdaad zo'n haarbandje kopen. Of gewoon in een staart en de zijkanten vast maken met speldjes.


    To love is to destroy.