• Vanwege een heel vaag gedoetje èn via via was mij en mijn vriend ineens gevraagd of wij het Open Podium van onze school (opvoering met allerlei leerlingen/leraren die hun creativiteit willen laten zien in vorm van muziek/dans), ofwel Plankenkoorts genaamd, wilden presenteren. Na even beraad hadden wij besloten dat ons dat heel leuk leek ^^
    Maar we moeten dus alles wel een beetje voorbereiden natuurlijk. Alleen weet ik dus niet zeker of het een leuk idee is om een heel idee om de voorstelling te doen, of echt alleen aankondigen en wat flauwe grapjes hier en daar toevoegen. Of, een beetje een mix...?
    Ik heb namelijk daar geen idee van, wat we zouden moeten doen.
    Dus, wat zou jij het leukste en fijnste vinden?

    En zou iemand mij zijn creativiteit willen lenen, want ik heb al een aantal leuke grapjes kunnen bedenken bij een aantal opvoeringen, maar bij heel veel kom ik er nog niet uit... D: (Mensen waarvan ik weet dat ze bij mij op school zitten, ga ik helaas afwijzen, omdat dan de verassing eraf is. Als je toevallig bij mij op school zit en je wilt het niet weten; ik zit op het Zwijsen College in Veghel ^^)

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 15:50 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb dat een keer op de basisschool mogen doen. Het is leuk.

    Maar je moet niet teveel flauwe grappen maken want dat gaat iedereen uit eindelijk irriteren maar af en toe is het wel leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb hier echt geen verstand van, maar ik zou inderdaad niet al teveel grappen erin verwerken, want dat gaat enorm snel vervelen. Gewoon een paar hele goede.


    Take me to wonderland